Ik heb een 3 daagse detox gedaan en wat voelde ik me daar goed bij. Eigenlijk geen vervelende bijwerkingen ervaren. Geen hongergevoel gehad en de sapjes/soepjes zijn lekker. Ik ga dit maandelijks doen, mijn lijf is blij met me.

Fijn geregeld

Dank voor de fijne levering van mijn gezonde sapjes die me helpen de winter door te komen.

Ik heb mijn sapjes en goede slaap ontvangen en ze waren onwijs lekker Ik heb ervan genoten

Ik heb mijn sapjes in goede staat ontvangen en ze waren onwijs lekker Ik heb er van genoten

Uitstekende levering

De sapjes werden op tijd geleverd. Ik was niet thuis op het tijdstip dat de sapjes bezorgd zouden worden. De chauffeur belde netjes om aan te geven dat er niemand thuis was. Zo kon ik zeggen dat hij de doos voor de deur mocht zetten. Hele fijne ervaring dus.

Lekkere sapjes en de soep is echt heel lekker!

Ik heb een detox van 5 dagen gedaan. Bijna alle sapjes waren prima te doen, een had ik wat moeite mee. De soep op het eind van de dag is echt super. Eerder heb ik ergens anders besteld. Daar zat geen soep bij en sommige drankjes waren echt niet weg te krijgen.

Perfecte levering en heerlijke sapjes! Erg blij mee

Dan van het Intermitting fasting pakket

Voor de 2e keer het intermitting fasting pakket besteld en deze is wel m’n favoriet tov de detox kuur. Heerlijke smoothies en soepjes!

Heerlijke sapjes.

Goede ervaring. Bezorging prima en makkelijk en lekker om aan je vitamines enzo te komen

Lekkere sapjes en soepjes, pittige start, perfect finish!

Ik vond de sapjes en soepjes erg lekker. De smaak was afwisselend en de soepjes smaakte super romig. Ik vond de eerste twee dagen erg pittig met het honger gevoel, maar dag 4 en 5 waren uiteindelijk makkelijk te doen. Voelde goed! Ook de glazen flesjes zijn top! Fijn voor hergebruik en het maken van eigen sapjes. Het enige wat ik fijn zou hebben gevonden is als er iets meer vezels en structuur in de sapjes zou zitten. Door de slowjuice mis je de structuur van de sap. Maar dit is persoonlijk. Ben 3,5 kilo afgevallen in 5 dagen.

Op tijd en goed geleverd. Heel lekkere sapjes.

Lekkere sapjes en fijn aangeleverd. De recepten in de pre- en aftertox zouden wel een keertje vernieuwd mogen worden.

Prima geregeld!

Heerlijke sapjes. Eigenlijk goed vol te houden maar wel wat last van bijverschijnselen als hoofdpijn en veelvuldig toilet bezoek (nr1)....

Perfecte bezorging….

Heerlijke sapjes

Sapjes zijn heerlijk, ik gebruik ze als ontbijt. Bezorging ook goed geregeld en vriendelijke koeriers.

Prijs kwaliteit is ver te zoeken

Had me verheugd op een aantal dagen detoxen. Voor 255 euro een 7 daagse sapkuur besteld. Twee dagen voor het geleverd werd kreeg ik ineens een aanbieding van 20% korting. Dat kon dus niet meer. Wel had ik een kortingsbon van 15 euro op internet gevonden. Hele discussie met hen over dat dat een vrienden korting was. Waarbij ‘die ander ook 15 auto korting ‘zou hebben gekregen’. Begon al niet leuk. Sapjes waren ok maar erg saai van smaak. Soep was redelijk. Deze kuur houd je niet 7 dagen vol. Tenzij je op bed gaat liggen een week. Al met al niet tevreden over dit bedrijf en deze kuur.

Wat minder dan voorheen

De sapjes zijn nog steeds uitstekend, maar bezorgen zonder tijdsblok vind ik beduidend minder. Iedereen heeft een druk leven en niet meer kunnen kiezen voor een tijdsblok bij een bestelling vind ik niet van deze tijd en belemmerend

Top verzorgd

Alle sappen vol smaak en heel gemakkelijk te drinken. Niet te dik en heerlijk vers en vol smaak

veel te laat bezorgd......

eerst zou het op 1 januari worden bezorgd...zijn niet gekomen toen latere datum en veel te laat gearriveer.d...groet Angeliek

Even een reset

Ik heb gekozen voor een detox van 5 dagen, omdat ik even een paar weken flink verslaafd was aan chips en snacks. Er waren maar 2 flesjes kapot gegaan. Dit is direct opgelost. De 5e dag was zwaar maar heb ik voltooid. En nu lekker rustig uitbouwen naar mijn normale gezonde voedingschema.

Geweldige boost

Bezorging is prima. De sapjes zijn kwalitatief zeer goed. Is jammer genoeg niet haalbaar voor iedere beurs, dit zou vanuit de ‘gezondheidszorg’ in het basispakket moeten. Bezorging qua producten is zeer goed, geen kapotte flesjes, goed en stevig verpakt. Keep up the good work!

Ideaal en snel een gezond tussendoortje.

Ik vind het heel makkelijk om een gezond tussendoortje te kunnen pakken ipv snelle suikerrepen. Smaken van de sapjes zijn verrassend en lekker.

Prima bezorging van de sapjes

De bezorging van de sapjes zijn prima gegaan. Ik geniet van de gezonde sapjes. Tot de volgende bestelling

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen hierover 2x gemaild aangegeven dat ik wil dat mijn gehele bedrag terug gestort wordt tot nu toe geen reactie. Super teleurstellend dit hele ervaring met Sapje

Dankjewel

Goede service Heel lekkere sapjes en smoothies, perfect om de dag met te starten

Ontzettend tevreden over de sapjes van Sapje. Ze smaken heerlijk en ik heb echt het idee dat het positieve effecten heeft op mijn gezondheid. Goede kwaliteit. Heel fijne bezorging/levering met tijdslot. Ik had een sapje waarvan de fles was gebroken en dopjes eraf en kreeg heel netjes een nieuwe levering met extra smooties! Super thankss! Super goede service! Zou Sapje zeker aanraden in mijn omgeving.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel