Heerlijke sapjes en altijd op tijd bezorgd

Zoals gezegd, heerlijke sapjes en altijd op tijd bezorgd. Helaas wel vaak een of meerdere sapjes in stukkend glas. Ik zou aanbevelen om nog iets om het glas te doen, bv bubbelpapier oid zodat de breekkansen kleiner wordt.

alles overeenkomstig informatie website! Aanbeveling

Detox 3 dagen: Heerlijke sappen en soepen Prima vol te houden zonder echte honger Uitstekende info ter ondersteuning

Top !!

Super tot in de details Ik ben fan

Versheid in een flesje

Ideaal voor drukke mensen die toch met hun gezondheid begaan zijn en zo toch veel tijd besparen!de sapjes zijn echt vers en dus absoluut niet te vergelijken met de dode,gepasteuriseerde sapjes uit de supermarkt…sapje is biologisch en dat proef je want elk flesje is een smaakbom

Bezorging te laat

Heel tevreden over de sapjes, maar de bezorging kwam veel later dan het afgesproken tijdsblok. Gelukkig had ik de rest van de dag geen afspraken buitenshuis op staan. Om deze reden zal ik geen sapjes meer bestellen.

Niet makkelijk, maar het effect is top

Het was voor mij de eerste keer om een driedaagse sapkuur te doen. Met name de eerste dag moest ik er echt doorheen en had ik veel trek. De sapjes zijn oké. Niet per se heel lekker, maar zeker te drinken. En met het oog op het doel wist ik waarvoor ik het deed. Na drie dagen een stukje energieker en mooie bijvangst bijna 4 kg kwijt.

prima levering

nu nog proeven :)

Ontzettend blij mee

Sapjes is elke ochtend weer een feest. Ik geniet ervan tijdens het drinken. Maar ook daarna. Ik voel mezelf zo goed!!! Heerlijk die vitaminen elke ochtend op mijn nuchtere maag!

Prima geregeld

Prima geregeld

Bezorging is ideaal, je kunt zelf een tijdsbestek kiezen en krijgt op de dag zelf tijdig bericht wanneer de bezorger bij je zal zijn. De driedaagse sapkuur viel me reuze mee, was heel goed te doen doordat je best vaak een sapje mag. Ook de soepjes waren heerlijk. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Heerlijk!

Ik heb een paar keer een 3-daagse detox box besteld en heb nu elke maand een box met sapjes. Ik vind alle sapjes en ook de soepen erg lekker en bijzonder! Ik heb zelf een slow juicer, dus kan prima zelf sapjes maken, maar de hoeveelheid en verscheidenheid aan ingrediënten, lokaal geoogst, seizoensgebonden en biologisch zelf aanschaffen? Dat is niet te doen en vele malen duurder. Ondanks dat ik het een hele investering vind, zo'n box elke maand, vind ik het daarom zeker de moeite waard. Het is een fijne start van mijn dag en ik vind het een fijn idee dat ik alle kleuren van de regenboog eet. Zo heb ik meteen heel veel verschillende voedingsstoffen binnen. Aanrader!

Goed geregeld

Alles is zeer goed geregeld & nog lekkere soepen ook!

Sapkuur? Deze wil je!

Een sapkuur gedaan van 3 dagen. Weinig honger, smaken zijn goed te doen, goed geslapen en iets afgevallen. Een aanrader!

Flesjes allemaal intact

Echter de tape die rond de dozen zat kleefde helemaal niet meer wat maakte dat je de bodem van de doos zeker moest ondersteunen. Gelukkig wees de bezorger me hierop. Dus advies om een andere tape te gebruiken. Leverservice wel top, telefoontje bij het leveren omdat ik de deur niet kon openen op dat moment. Bezorger wachtte netjes totdat ik uit de tuin kwam. Topservice! Nu de sapjes nog herproeven...

Groots

De sapjes zijn heerlijk, fris, drink elke dag 1.

Perfecte bezorging en beste sapjes ever!

Ondertussen ben ik een echte sapjes detox fan geworden. Heerlijk om eens in de 3-4 maanden een korte detox te doen. De opzet, menu's, smaak van sapjes en soepen vervelen niet en prima om de dag door te komen en zelfs te sporten (low/medium intensity). Helpt mij in mijn mindset, even clean te zijn, mijn maag/darmen zijn verbeterd en voel me energieker na de detox. De levering gaat (meestal) perfect en die enkele misser wordt door het Sapjes team prima opgelost.

Je wenst iedereen de ervaring van een detox met Sapje.

De 3 daagse detox met Sapje was een ervaring die onbeschrijflijk is. De eerste dag nog een honger hoofdpijn maar de smaken en voldoening overwonnen. Ik vloog de overige 2 dagen door van smaak naar smaak van nog krachtiger naar frisser in het hoofd. Het werd helder in hoofd en lichaam. Ik kon nog wel een paar dagen extra door. Het gaf de reset die ik wenste.

De sapjes zijn super!

De sapjes en soepen zijn goed. Ze waren allemaal netjes. Ik had gekozen voor vrijdagavond bezorging, gezien ik in het weekend wilde starten met de kuur. Dat ging m uiteindelijk niet worden.. De bezorging ging niet door en belde ik met het opgegeven nummer. Die vertelde ons de volgende dag te bellen (zij waren blijkbaar door verbonden op het aangegeven nummer). Uiteindelijk is op maandag de bestelling geleverd.

Lekkere soep en sapjes

In perfecte staat aangekomen. Ik heb nog niet alle sapjes uitgeprobeerd maar de soep en 2 sapjes waren heerlijk! Het enige minpuntje is de prijs.

Wow, heerlijke en goede sapjes!

Wat een top sapjes! Ze zijn heerlijk, veel groenten en biologisch. Diepgevroren afgeleverd en het kon zo de diepvries in om geen voedingsstoffen te verliezen. Super vers. Ik moest een kaakoperatie ondergaan en het is heel fijn om wat lekker en voedzaams te drinken om aan te sterken. De sapjes zijn een handige en lekkere manier om je groente binnen te krijgen. Dankjewel! Van harte aanbevolen!

Ondanks mijn beperkte eet en drinkmogelijkheden zijn een aantal sapjes en soepen echt geweldig!

Fijn dat je losse sapjes, soepen en smoothie samen kan stellen. Zeker wanneer je door je lichaam beperkt bent in fruit keuze en kruiden. Bedankt!

We zijn erg tevreden over de sapjes

De sapjes zijn voor onze zoon met een verstandelijke beperking, eet helaas geen groente, krijgen we echt niet naar binnen, maar de sapjes drinkt hij wel, we zijn blij verrast!!

Topprodukt

Levering kan je volgen en is stipt op tijd! Sapjes zijn overheerlijk! Wij zijn alvast fan van deze gezonde sapjes!

Perfekt

Dit keer precies oo tijd, goed te volgen

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel