Lekkere sapjes, geen honger gevoel

Ik dacht dit wil ik ook eens ervaren, een detox van 3 dagen. Met een kortingscode ben ik bij sapje terecht gekomen. Alle sapjes vind ik oprecht lekker, ik heb geen honger gevoel gehad tijdens deze 3 dagen. Ook geen hoofdpijn etc, ik heb me goed aan de pre maaltijden gehouden, dat heeft zeker geholpen! Vandaag laatste dag en morgen weer opbouwen met de after maaltijden.

Heftig

Bijzonder om los te komen van vaste eetpatronen. De sapjes zijn lekker en voedzaam maar nemen het lege maaggevoel niet weg. Het is een mentaal proces om dit lege gevoel te ervaren en er minder aandacht aan te besteden.

Goede producten

Ik eet erg slecht. Dus niet voldoende groente en niet voldoende fruit. Ben erg blij dat ik dmv een klein flesje genoeg binnen krijg. Veel beter dan pillen.

Heerlijk!

Ik heb de intermitting fasting kuur gedaan van 5 dagen. Ik was al bekend met IF en het was goed vol te houden. Heerlijke soepjes, smoothies en sapjes. Saladerecepten ook heerlijk. Ik ben van mijn volle gevoel af en de drang naar suikerrijk voedsel is een stuk minder.

Sapjes super, wel tijd voor nieuwe smaken na een paar jaar

De bezorging gaat meestal goed maar afgelopen week zijn de dozen bij de buren afgeleverd terwijl we door het tijdslot speciaal thuis zijn de dozen hebben hierdoor twee uur buiten gestaan

Deze keer ook weer een prima levering. Echter twee dopjes los, waardoor er ‘groene’ en ‘oranje’ resten op de overige flesjes zaten.

Heerlijke vullende sapjes, soepjes en smoothie! Fijn detoxen om daarna op een gezondere manier door te gaan. De bezorger was zeer attent en deed alles om de box geleverd te krijgen.

Hele lekkere sapjes, een boost in de ochtend. Bestellen, leveren verloopt heel vlot. Er waren paar flesjes beschadigd maar dit wordt goed en snel afgehandeld door de klantendienst.

Snelle service en heerlijke sapjes

Erg prettige ervaring, vriendelijke medewerkers en snelle service. En uiteraard heerlijke sapjes!

De Detoxkuur is keurig verpakt aangekomen. Ik vond 3 dozen wel veel voor 5 dagen. Ik merk dat ik toch ga piekeren over de hoeveelheid glas en verpakkingsmateriaal. Natuurlijk kan alles gerecycled worden. Maar ergens borrelt er iets van statiegeld of zo? Je loopt wel genoeg naar de glasbak, wat dan wel weer goed is voor de nodige beweging.

Gezond én lekker! Bezorging top

Heerlijke en gezonde sapjes. Goede uitleg en ook de soepen zijn lekker. Alles kwam precies op de afgesproken tijd bevroren binnen.

Uitstekend!

Snelle levering, alles perfect aangeleverd! Lekkere sapjes, je proeft gewoon dat ze super gezond zijn.

Normaal gaat het goed.

De laatste keer geen levering gekregen. Ze zijn gewoon helemaal niet komen opdagen

Geweldig blij mee.

Dankzij Sapje krijg ik ondanks mijn druk bezette leven toch elke dag mijn dosis gezondheid binnen. Dat voelt goed en het is ook nog eens gewoon erg lekker. Ben er ontzettend blij mee en zou niet zonder kunnen.

Slechte afspraak van levering

Ben niet volledig tevreden van de laatste bestelling, ik had mijn laatste bestelling gepland op zaterdag 11-11-2023 , dan kreeg ik een bericht dat de bestelling maar maandag ging krijgen , ok maar een dag nadien krijg ik terug een bericht dat het toch de zaterdag ging zijn , wij zijn speciaal dan thuis gebleven maar wij hebben niemand gezien en dan hebben we ten slotte nog moeten wachten tot de maandag Grts Huwel Andre

op tijd geleverd en vriendelijke bezorger

ik heb een klacht over de bezorger van Menken. hij belde aan en ik loop een paar stappen naar de deur en zie dat het pak met de flesjes buiten voor de deur staat. ik zie nog net de bezorger snel naar de buitenhal lopen en roep hem terug. ik kan dat zware pak niet optillen en de gang indragen. hij komt wel terug en doet dan wel wat ik hem vraag, er wordt geen woord gewisseld, onbeleefd kereltje. ik was woedend en dat zal hij wel gezien hebben. gaarne uw aandacht voor dit onwelkome gedrag. ik ben 80+ maar dit mag niemand zo ervaren, bah gaarne uw reactie mw. W,Kossen

Glazen flesjes niet sterk genoeg

Helaas nu drie maal een kapot flesje ontvangen. Ofwel nog zittend in de doos, ofwel bij openen brak de hals. Tevens eenmaal de bodem die eronderuit brak.

Heerlijk

Nu een aantal sapjes gedronken. De smaak is goed! Verrassende combinaties. 1 opmerking: bij de levering is 1 flesje kapot aangekomen, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik vind de sapjes heerlijk en prima samengesteld. Love them.

I love the sapjes. I drink them almost every day. When I have no time to cook with all the ingredients that I need, at least I know that I get some good nourishment in my body when I drink the sapjes. I feel great and less guilty when I don't have time to cook a proper meal.

Prima hoor

Kuur staat gepland voor 20 november dus nog niet begonnen. Bij de levering waren er 3 dopjes los en ook verspreid door de doos. Maar dat vond ik niet erg hoor. Ik ga over 1 week van jullie brouwsels genieten. Komt vast goed.

De bezorging liep goed. Kwam op de afgesproken tijd. Ik ben voor de 5 daagse detoxkuur gegaan. Dit was voor mij de eerste keer. Ik heb mij niet aan de pre detox gehouden. De dagen voor de kuur gewoon normaal gegeten. De sapjes vond ik op een enkele na lekker. De eerste twee dagen had ik echt wel bijwerkingen. Ik had het heel koud, hoofdpijn en moe. Halverwege de 3e dag voelde ik mij goed. Ik had veel meer energie en nu nog steeds. Honger gevoel heb ik bijna niet gehad. Als ik dat had dronk ik wat en trok het snel weg. Ik ben 3 kilo kwijt en mijn buik voelt niet meer opgeblazen. Ik zou het zeker nog een keer doen! Nu na de kuur heb ik voor 3 dagen een smoothie erbij genomen voor het ontbijt. Deze is echt super lekker! Ook echt een aanrader!

Fijne bezorger

Sowieso vind ik het erg fijn dat er een track & trace code is, en dat je live kunt volgen waar bezorger is. Wat ik goed vond, was dat bezorger telefonisch contact opnam toen hij er eerder was dan de afgesproken tijd. In overleg hebben we toen iets afgestemd wat voor beide partijen fijn was. Hij liet de keuze ook echt bij mij. Zeer klantgericht dus!

altijd heerlijk

en het is gezond dus wat wil je nog meer

Vers, lekker, prachtig

3 daagse detox : aanrader. Je voelt je prima, veel sapmomenten en prachtige smaken…

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel