Uitstekende ervaring!

Goede informatie voorziening omtrent de levering. Keurig op tijd en goed verpakt.

Heerlijke eerlijke sapjes

De sapjes en soepjes zijn heerlijk eerlijk.

Puur gezond en lekker

Goed geregeld. Sapjes en vooral ook de soepjes zijn heerlijk van smaak

GEWELDIG !! Super super lekker,vvooral ook de soep , en als klap op de vuurpijl ,is het ook nog gezond !! Heel erg blij mee Dank

Prima in orde!

De sap+ detoxkuur gevolgd. De gewone kuur is toegankelijker, maar de sap+ is ook prima. Bestelling, betaling, levering en smaak: niets op aan te merken. Alles verloopt fantastisch. Een aanrader!

Heerlijke sapjes!

Elke keer dat ik sapjes bestel, kijk ik uit naar de levering ervan; ze zijn heerlijk! En een goede aanvulling om er zeker van te zijn dat ik mijn dagelijkse portie vitamines inneem. Goedkoop zijn de flesjes niet, maar in vergelijking tot anderen zijn ze de prijs meer dan waard. En daarnaast zijn Joël en Rosalynn gewoon hele aardige mensen die ik hun succes van harte gun!

Lekkerrrrrr

Ik lust ze, tot nu toe, allemaal ☺️

Lekkere gezonde sapjes, zonder gedoe!

De sapjes zijn lekker. Het is handig dat je ze in huis hebt en zomaar hoeft te ontdooien. Zonder dat je zelf alle ingrediënten hoeft te kopen. Ik vind het super fijn, ook omdat het me een stukje ontzorgd.

Ik heb jullie adviezen opgepakt en er een 9 daags programma van gemaakt. De ervaring is goed, ik voelde me duidelijk energieker en gezonder. Een minpuntje was dat ik bleekselderij verschrikkelijk vies vind en de dagelijkse twee detoxsapjes met de vinger op de neus naar binnen heb gewerkt, in de soep was de smaak gelukkig niet zo dominant. Resumerend een uitermate goede ervaring waarmee ik mijn voedings- en bewegingspatroon een boost heb kunnen geven.

Kwalitatief hoog

Smaken zijn verrukkelijk. Niet zo lastig als je echt wilt sappen. Veelal groenten dus je smokkelt niet met fruit.

Twee flesjes detox waren stuk

Tevreden twee flesjes detox waren stuk

Heerlijke tijd gehad, gedurende sapje week

Sapje maakt mij steeds wer bewust van eten en drinken. Ik voel me veel beter na een sapje kuur. Echt een aanrader

pico bello

Alles prima in orde, netjes en vriendelijk geleverd en heel goed opgevolgd met correcte info. Heel tevreden. Lieveke

De smoothies zijn heerlijk maar de flessen zijn weinig gevuld. Dat is wel jammer voor de prijs die men betaald!!

Sapjes zijn heerlijk en de levering is stap stap te volgen.

Prima product, gezond, goede service

Omdat ik groente en fruit gewoon niet lekker vind, en dat toch zeker nodig is om gezond te zijn en blijven, ben ik Inmiddels zowat een jaar bezig met elke dag een 'sapje'. Voel me er goed onder, ben gezond bezig en met normaal eten kom je niet zomaar aan de 400 gram. Zeker ook te merken aan mijn haren, geen uitval, nu voller en gezonder dan voorheen.

Fijne levering en goede sapjes

Goede algemene ervaring. Je krijgt wat ze schrijven.

Goede kwaliteit, goede service

De sapjes en snoepjes zijn afwisselend en goed van smaak. Afkicken van de koffie blijft eennuitdaging maar het drinkschema ( bijna elk uur een sapje) helpt om honger en verleiding te voorkomen. Het effect is de hoofdprijs: alsof je lijf door de wasstraat is gegaan.

Snelle levering Heerlijke sapjes

Sap kuur nee.

Ik heb de detox gehad. Dat ging prima. Jullie soepen trekken je er doorheen als je het moeilijk hebt. Ik kom niet zozeer voor de ontslakking maar voor een boost bij afvallen. De detox groente sappen zijn verschrikkelijk vies. De biet en wortelsap bij detox zijn prima. Kunnen jullie niet meer variëteit aanbrengen. Ik vond de sapkuur teveel groente sappen hebben. Ik zal zeker gedetoxed zijn want mijn maag knapte bijna van het opgeblazen gevoel en ritje naar de maan was bijna gemaakt. Ik heb ook collega’s van jullie geprobeerd maar jullie soepen zijn top en ga zo door. Dit hebben de anderen voor zover ik weet niet. Bezorging en alles ging prima. Ging bij de collega’s vaak fout aangezien wij in het buiten gebied wonen.

Super die detox kuur: prima smaak sapjes en goed schema

het is een feestje om deze detox kuur te doen! Leuke benamingen van de sapjes, afwisselend van smaak ook, waardoor het "spannend" blijft. Kaartje met het schema erg fijn! En leuke benamingen van de sapjes. Alles bij elkaar maakt een fantastische ervaring. ' Ik ga het beslist vaker doen!

Goed, maar vertraagd

Blijkbaar had de chauffeur last van verkeerstraagheid. Dat kan gebeuren, maar mijn middag agenda liep wel in de soep daardoor.

Goed verzorgd

Goed gemaakt, verpakt en geleverd. Maar zou nog beter kunnen door weer terugnemen van doos en flesjes voor hergebruik

Heerlijke frisse gezonde smaakvolle sapjes

Wat een genot, bij de eerste slok voelde ik me meteen fris en gezond. Een smaakvolle ervaring , die bijna verslavend is.

prima te doen ziet er netjes overzichtelijk en fris uit smaakt goed

ziet er goed uit smaakt goed goede uitleg fris netjes

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel