Aanrader

Makkelijk bestellen, goede levering (keuze uit dag en tijdvak) en sapjes zijn prima te drinken. Duidelijke uitleg over pretox sapjeskuur en aftertox. Goede en smakelijke recepten. Zeker aan te raden!

Doet me goed!

De sapjes en soepen zijn bijna allemaal even lekker. Ik voel me er heel goed door. Uiteraard aast de groente en fruit die ik gewoon eet! Bezorging altijd correct en op tijd

Prima bezorging

Alle flesjes heel aangekomen, goed verpakt

zuivere sapjes

ik ben tevreden over de levering als over de kwaliteit en duidelijkheid!

Constante kwaliteit

Ik ben na 3 dagen SAP vasten weer als herboren. een beetje slap maar wel met een goed gevoel. Fijn de documentatie erbij te krijgen (digitaal en op kaartje)

Goed en stevig

Het zijn glazen flesse, dus beter voor milieu, makkelijk mee te nemen. De smaak is even wenne, maar het went.

Lekkere sapjes en soepen

Alles is makkelijk te regelen. Sapjes zijn lekker. Heb laatst de knol selderij soep besteld, en die was erg lekker! Ben altijd blij verrast met de heerlijke sapjes en soepen

Sapje is mijn ultieme kickstart in de ochtend

Heerlijk product om ‘s ochtends de dag mee op te starten. De sapjes zijn niet goedkoop. Dit wordt gecompenseerd door het enorm variërende assortiment en het kwalitatieve hoogstaande product. De service van deur tot deur is perfect. Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Er was even misverstand over de verzending maar dat is na wat gedoe goed gekomen,alles is in goede s

Mijn ervaring was apart,even wennen ook wel maar is ook goed gekomen,gaan we zeker herhalen….

keurige complete levering en binnen het tijdschema.

Precies wat we besteld hadden zat in de dozen. Alle flesjes waren heel en compleet. Alles diepgevroren. En alles binnen het tijdschema bezorgd. Goede gebruiksaanwijzing wordt erbij geleverd.

prima !!

heel fijn dat tijdstip precies wordt doorgegeven !!

40% korting = 45% minder sap

Sap flesjes waren maar voor 60 % gevuld na ontdooien

Topproducten!

De producten zijn echt heerlijk en ik ben helemaal fan van jullie ! Puur natuur ….fantastisch!

Perfect niks om aan te merken

Ik heb de sapjes en detoxkuur als erg lekker en goed ervaren

De sapjes waren in keurige staat, diep ingevroren, bezorgd. Er zat een duidelijke gebruiksaanwijzing bij, wat prettig was. Voor mij persoonlijk waren 5 dagen best goed te doen. Omdat ik actief sport heb ik tweemaal wat extra rauwkost gegeten plus rijstwafel. Mijn favoriet waren de tomaten en pompoensoep. Deze waren echt, oprecht, heel smaakvol en lekker. Complimenten voor de service en kwaliteit van de producten. Er was één groentesap die er bij mij echt niet in ging. Voor de rest alles top!

Is nooit geleverd

Ik had bestelling gedaan bij sapje en het zo geregeld dat iemand thuis was op de dag van bezorging. Alles wat er kwam was geen sapje, ook is er nooit gebeld. Volgende ochtend gebeld en gemaild om problemen te melden. De dame van vervoer had geen oplossing, geen excuus. Bij sapje kreeg ik allemaal beloftes: je krijgt je geld terug, je krijgt cadeau bon ik mail alles gelijk. Nu 2,5 week later wacht ik nog op alle gedane beloftes. Voor mij dus noooit weer!!!

Liefdevolle toppers!

Al vaak besteld, gaat altijd goed en liefdevol. Zeer tevreden. Dikke vette aanrader. De sapjes van Sapje zijn een waar genot voor mijn lijf. Puur welzijn voor mijn darmen en lichaam. Love it!!

Beter dan verwacht!

Ik keek er eerlijk gezegd een beetje tegenop. Maar het is mij meer dan meegevallen. Alle sapjes waren oprecht lekker en ik heb 0,0 honger gevoel ervaren. Ik had meer energie gedurende de dag en werd ook met meer energie wakker in de ochtend. Ik zou het iedereen aanraden!

Snelle levering, lekkere sapjes

Handig te bewaren in de diepvries en eruit halen indien nodig! Snelle service, lekkere sapjes.

Makkelijk, goed verzorgd en geen trek!

Echt top hoe de producten geleverd worden. De recepten voor de pretox en aftertox en ondanks dat ik er toch wat tegen op zag om 3 dagen geen vast voedsel binnen te krijgen, gingen het mij heel gemakkelijk af. Ik heb geen hongergevoel gehad en nul vervelende symptomen.

Top sapjes

Goed smakende sapjes en prima bezorging.

Ik ben heel blij met Sapje.nl iedere dag zeker weten dat je voldoende verse groenten en fruit binnen krijgt. En ook ideaal voor de kids!! Bezorging ook perfect en je krijgt zelfs een sms dat ze er bijna zijn hoe ideaal is dit. Ik ben zeer tevreden.

Alles helemaal naar wens !

Lekkere sappen Ben er helemaal tevreden over Ook over de bezorging

Bezorging goed, kuur maakt je hongerig

Voor een grote eter zoals ik is deze kuur geen oplossing. Je hebt vanaf het middaguur trek en de soep in de avond is eerder een bouillon dan een maaltijd soep. 1x nooit meer

Sapjes waren top! Soepjes minder

Hello! Zeer tevreden dat jullie naar de Waddeneilanden bevroren versturen. Heel eerlijk; de sapjes waren goed, loaded met goodies. De soepjes waren te te waterig en te veel bouillonsmaak. Wij maken vaak zelf soepjes en deze was voor ons een beetje teleurstellend, bestellen wij niet weer. Sapjes en shots wel.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel