Goed!

De verzorging was niet op tijd, tijdslot werd ook niet aangepast. Contact gehad met sap je en dat werd meteen opgelost! Dat is SERVICE! Daarbij gaat het natuurlijk om de sapjes zelf Onze 1e bestelling dus van alles wat. Niet alles is onze smaak en dat is logisch maar de smaak is zo puur! Nu een lijstje maken van de favorieten voor de volgende bestelling want die gaan we zeker doen!

Lekker, goede kwaliteit en goede levering

Zeer tevreden! Smaken zijn top en de gember shots geven een super boost in de ochtend !

Heerlijk, diverse en perfecte levering

Inmiddels 3 keer een bestelling ontvangen, kwaliteit en zorgvuldigheid is top. Bijzonder blij met deze gezonde dagelijkse aanvulling

Sapjes zijn lekker, maar ontzettend slechte levering

Op vrijdag zou er tussen 5pm en 9pm geleverd worden. Om 4am ‘s nachts kreeg ik een berichtje dat ze toch niet meer kwamen. Een dag later gebeld voor een levering de week erop. Een week later…Geen levering, geen berichtje, helemaal niets. Op maandag gebeld en toen vertelde men dat men wilde proberen om die dag te leveren maar door overmacht lukte dit niet. Ik kon morgen terug bellen om een nieuwe afspraak te maken??? 3x door overmacht niet kunnen leveren en dan zelf moeten bellen om hier een nieuwe afspraak voor te maken? U begrijpt mijn frustratie…

Fijne voorbereiding voor een truffelceremonie

Als voorbereiding op een truffelceremonie (waarbij je zo licht mogelijk dient te eten in de dagen ervoor) heb ik de 3 daagse soepkuur gedaan. Het bestellen gaat gemakkelijk, superfijn dat je zelf kunt kiezen op welke dag het bezorgd wordt. De soepen zijn netjes verpakt in (herbruikbare) glazen flessen, en passen in 1 vriezerlade. Ik vind de soepen echt lekker, vooral de bloemkoolsoep en tomatensoep. Goed op smaak. Ik krijg wel altijd hoofdpijn tijdens zo'n kuur, en heb af en toe ook honger. Verder heb ik echt rustig aan gedaan, je krijgt tenslotte nog geen 700 kcal per dag binnen met deze soepen (en dat merk je). Wel echt een aanrader als je een paar dagen licht en puur wilt eten, in combinatie met verstillen en vertragen. Enige minpunt vind ik de prijs. Omgerekend betaal je € 7 per soepje.

Helemaal top

Super netjes verpakt en geleverd volgens afspraak. Sapjes zijn ook nog eens heel lekker. Ik ben blij!

Heerlijk

Sapjes zijn heel smakelijk en geen hongergevoel.

Fantastisch en verschrikkelijk!

Het bestellen en bezorgen van de sapjes was perfect in orde. Ik heb een driedaagse kuur besteld en vond de eerste dag verschrikkelijk moeilijk, vooral door de misselijkheid. De tweede dag was ik niet meer misselijk en voelde me iets beter maar wel een beetje wankel. De derde dag voelde ik me goed, wel wat flauw, maar vergeleken met de eerste twee dagen veel beter! Ik heb geen moment honger gehad en wat ik het meest miste was niet het eten maar mijn Earl Grey thee!!! De sapjes zijn echt lekker en de begeleidende informatie en recepten voor en na de detox zijn allemaal perfect verzorgd. Deze driedaagse kuur heeft me echt gereset en ik voel me fantastisch nu. Toch moet je deze kuur, ook al is het maar drie dagen, niet onderschatten, ik had echt niet gedacht dat het zo zwaar zou zijn. Misschien ook doordat mijn voorbereiding (3 daagse pretox) niet optimaal was....

Gezondheid !

Fijn om dit thuisbezorgd te krijgen, er was 1 dop van een groentesapflesje af, dopje zat los in de doos

Heerlijke smaken van de Detoxbox!

wij ontvangen al geruime tijd uw sapjes en zijn daar blij mee. op dit moment zijn de prijzen verhoogd maar het valt ons op dat er ook minder sap in de flesjes zit ! dit zal toch niet de bedoeling zijn? en hogere prijs en minder sap!! graag uw aandacht hiervoor.

Snel en behulpzaam

De levering is goed op tijd en je krijgt veel updates over wanneer je levering komt. Er miste een soepje in mijn pakket maar hier hebben ze snel en vriendelijk op gereageerd en mij voor vergoed.

Lekkere verse sapjes

Lekkere verse sapjes! Makkelijk de portie groente en fruit en vitamines nuttigen! Helaas alleen wel ver buiten ons tijdslot geleverd, dat zou nog beter kunnen. Verder netjes geleverd in fijne glazen flesjes en nog goed bevroren!

De detoxkuur werkt top om weer even te resetten en je weer fit te voelen. Ik heb geen moment van de dag honger gehad, bijna alle sapjes vind ik lekker of goed genoeg te doen, en de levering is zoals het tijdslot aangeeft. Ook de pre- en after-detox heeft lekkere recepten.

Prima ontvangen

Na gebruik voel ik me fitter,eet te weinig groente!

helaas was 1 soep gebarsten

Maar bezorging was op tijd en goed aangegeven en de soep is door de zeef gehaald

Duidelijke communicatie wanneer het geleverd wordt. Sapjes zitten in leuke herbruikbare flessen.

Goed te doen voor 3 dagen.

Bezorging Prima, wat mij betreft iets teveel mails en sms en ook nog telefonisch contact over de bezorging. Een mail met tijdstip is wat mij betreft voldoende. De soep was heerlijk. Detox en de energy, de rode sap, waren echt niet lekker. Maar goed niet alles kan lekker zijn. Helaas waren alle 3 de fresh sapjes niet goed meer. Dat kon je al horen als je de dop eraf draaide aan het geluid en de smaak was ook erg zuur. Deze heb ik helaas alle 3 weg moeten gooien

vaker breuk in zending

Sapjes zijn super. helaas vaker breuk in de zending. Net als afgelopen week.

Heerlijk gezonde detox

Het fijne van de detox is dat er ieder uur een ander drankje klaarstaat. Tijd om trek te krijgen lukt niet en de sapjes smaken echt lekker!! Zoveel groete kan ik niet eten op een dag. Heerlijk gezonde detox

Netjes en correct afgeleverd. Net als de klantenservice top!

Slecht

Werd niet gedaan wat ik gevraagd had Ik vroeg of ze het voor de deur wilde zetten speciaal mail gestuurd Antwoord kreeg ik terug dat ze dat door zou geven. Waren aan de deur geweest de 2 bestellingen hebben niet voor de deur gezet maar toch weer meegenomen. Terwijl ik het nog speciaal gezegd had. Vorige keer ging het ook fout flesje te weinig loopt niet goed daar zonde Want de producten zijn goed

Verkeerd geleverd, heel netjes opgelost

Ik had een 3 dagen sapkuur besteld met korting en met de opmerking dat ik geen tomaat wilde in de sapkuur. Ik kreeg helaas toch één tomatensoep geleverd in de sapkuur. Dit heb ik gemeld en ik kreeg de vraag hoe ik wilde dat het opgelost werd, met de melding dat dit bij het inpakken verkeerd is gegaan en dat dit sowieso wordt gemeld aan de inpakkers en ik kon als voorstel geld voor de soep terugkrijgen en ze gaven gezonde recepten met advies ter vervanging. De melding vond ik eigenlijk al prima, geld terug hoefde niet, ik had de sapkuur al met korting besteld. De recepten zijn te ingewikkeld en niet allemaal geschikt voor me o.a. omdat ik post-Covid heb en ik heb er niet altijd de energie voor. Toen hebben ze op eigen initiatief alsnog voorgesteld om een soep na te sturen, helemaal top. Bleek bij de bezorging dat ze 3 verschillende soepen, geen enkele met tomaat, hadden nagestuurd! Hier was ik echt erg blij mee. Normaliter schrijf ik geen review omdat dat teveel tijd en energie kost tegenwoordig, maar zo'n goede service vind ik wel een review waard.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel