Prima kwaliteit, prima service!

Toppie!

Zeer goede service en lekkere sapjes!

Heel handig dat we de bezorger kunnen volgen en weten wanneer hij eraan komt!

Gezond, lekker en persoonlijk

Na een drie daagse sapkuur in de lente, nu een drie daagse soepkuur met de komst van de herfst en jummie, wat zijn ze weer lekker en voedend. Toen het mis ging met de levering, waren ze bij Sapje attent en persoonlijk in hun antwoord. Vandaar 4 sterren omdat de levering misliep, al kunnen zij weinig aan doen gezien ze met een leveringspartner werken. Voor de sapjes zelf en de service: 5*

Snelle reactie via mail en kreeg netjes geld terug gestort van een kapot flesje. Sapjes zijn ook heerlijk.

Toppie :)

Ik had al vaker een detoxkuur gedaan maar wilde nu voor het hele gezin wat bestellen. Heb de kids box besteld en mijn kids vinden ze (gelukkig!) lekker. Geniet er zelf ook van, drinkt makkelijk weg.

Lekker!

Het blijft een oefening om de 3 dagen vol te houden maar het is de moeite waard. De menu tip before en after is super. De service daarmee ook. Vriendelijke leverancier, goede opvolging en het belangrijkste zeer goed product.

Goede service, lekkere sapjes!

Heerlijk makkelijk en gezond

De levering ging goed en sapjes echt lekker en puur! De soep ook zo heerlijk ! Dus een dikke aanrader met een tien

Heerlijk & puur

De kuur van 5 dagen is makkelijk verlopen, geen honger gevoel. Wel hoofdpijn van ontgiften, verder eerder naar bed en goed geslapen. De sappen zijn verrukkelijk!

Topservice !!

De levering is echt top !!! Service en opvolging bestelling ook !

Hele fijne sapjes en soepjes

Ik ben erg tevreden met de sapjes en de soepjes. Beide pakketten gekocht voor een detox / reset. De smaak is lekker. Ik heb er fijne uitleg en boekjes bij gekregen. Goede resultaten. Ik blijf terug komen :).

Goeie sapjes, goeie service, slechte bezorging

Bezorger kwam 6 uur later dan track&trace dat aangaf en was ook ruim na het aangevraagde bezorg tijdslot

Altijd optijd en kerige communicatie

Sapje is een uitstekende en zeer volledige sapkuur

Ik ervaar de service van sapje als heel begaan en persoonlijk. Je krijgt een zeer uitgebreide uitleg en je wordt door een behoorlijk rigoureuze voor en na tox met goede gerechten geholpen. De gerechten zijn wel vrij tijdsintensief, mogelijk is het wijs de bereidingstijd erbij te vermelden en ook de boodschappenlijst is vrij groot maar zeer volledig. Wel is een klein aandachtspunt om deze op te splitsen in een voortox en een natox lijst zodat die boodschappen nog makkelijker los gehaald kunnen worden. Verder is het gehele proces in mijn ogen vlekkeloos, van bezorging, verpakking, kwaliteit, gebruikersgemak en de totaal ervaring. Sapje levert gewoon een superkuur. Met groet, Bram

top

voor mij niet de eerste keer, reden is dat het me ook eerder al super bevallen is. Goed vol te houden, zeker met de soep. een echte aanrader wat betreft smaak. Goede levering, diepgevroren.

Super sapjes

Zijn echt puur puur .

Sapjes steeds lekkerder, bezorging schort nog en verpakking kan beter

Dit is denk ik de vierde of vijfde keer dat ik een sapkuur van Sapje doe en de sapjes worden steeds lekkerder! Een van de vorige keren ging de bezorging ronduit slecht en heb ik ook een deel vergoed gekregen. Deze keer ging het ecther ook niet vlekkeloos - 5 minuten vantevoren een SMS dat de bezorger op de stoep gaat staan (en vervolgens er pas over 20 minuten is) is niet ideaal. Verder duurt het erg lang voordat de sapjes zijn ontdooit - mijn ijskast staat prima maar niet extreem koud maar bij de bezorging op zaterdag waren op woensdag nog niet alle sapjes ontdooit. Tot slot, kunnen jullie misschien nadenken over de verpakking? Ik had drie dagen Sapkuur + waar je twee gigantische dozen voor krijgt, waarvan de tweede doos nagenoeg leeg is. Is dat niet een beetje zonde? En zou het niet milieuvriendelijker zijn om kartonnen verpakking te gebruiken?

echt geweldig goed

sneller levering en helemaal goed en diep gevroren. vriendelijke service en ontzettend lekker sapjes een voor een ik ben echt enthousiast over se smaken. ik hou niet van rode bieten sap maar deze is superlekker door de combinatie

Een tevreden klant

Dit was mijn tweede bestelling. De dopjes van de rode - / bieten sap lagen los in de doos, maar er was niets beschadigd. Ik kon ze er zo weer opdraaien. Heerlijk dat de bestelling goed op de aangegeven tijd wordt bezorgd.

Heerlijk en gezond

De nieuwe smaken bevallen prima!

2 flesje barst

Verrijkend

Ik ben zeer tevreden over de sapjes, ze zijn biologisch, slow Juice en maandelijks krijg ik een gevarieerd pakket aan smaken. De bestelling wordt telkens keurig volgens afspraak, diepgevroren geleverd.

Lekker, handig en snelle, koude bezorging

zoals altijd: hoog aan te bevelen!

Elke keer secuur, zorgvuldig, zorgzaam, op tijd aangeleverd met vriendelijke service alom. dankbaar!

Ja, verliep zoals aangegeven! Heel fijn ook dat ze lieten weten dat er voor een volle doos nog 2 flesjes bij zouden kunnen. Milieubewust gedacht, geheel vrijblijvend maar wel aangegeven. Fijn, want ik had het toen niet in de gaten & die 2 “extra” soepjes gaan ook wel op. Mooie site met lekkere soepen. Zeer goede, vriendelijke service & echte duidelijkheid over bezorging!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel