De eerste levering was niet compleet, was inmiddels bekend, maar bleek ook deels ontdooid te zijn. Middels een foto kon ik dat aantonen en twee dagen later had ik een heel nieuwe box in huis. Top!

Vers en lekkere sapjes

Van een bleekselderij box nu naar een variatiebox gegaan met verschillende sapjes...elke dag een traktatie! Erg lekker en vers. Heb al veel mensen in mijn omgeving warm gemaakt voor Sapje

Had ik dit maar eerder gedaan! 3 daagse detox kuur zonder problemen doorlopen, heerlijk puur sap. Goede service en contact. Ik kom zeker terug!

Snel geleverd, geen gebroken flesjes. Zeer tevreden.

Goede eerste ervaring.

Leuke website en goede kwaliteit van de producten. Heel tevreden!

Prima persoonlijk service duidelijke info over bezorging

Weer helemaal goed en precies op de dag en tijden dat je t inplant zijn de sapjes diepgevroren aangekomen.

Erg verzorgd en erg lekker.

De bezorging was mooi op tijd. De 5 dagen kuur erg goed verzorgd. De sapjes vond ik lekker , de een lekkerder dan de ander maar allemaal oké. Ik vond het gewoon jammer dat de 5 dagen om waren…..volgende keer dus 7 dagen.

De sapjes zijn zoals altijd perfect,maar de bezorging was niet goed.

Tussen 17en 22 uur is de tijdzone ,maar om 16 u werd het pakket bezorgd. Gelukkig waren we thuis. Ik wilde weten als we niet thuis waren wat dan? Het antwoord was van de bezorger “ geef ik het pakket aan de buren “ Hier waren we wel verbaasd over.

Weer een fijne detox

Helaas miste ik 1 sapje

Top geregeld!

Loopt altijd vlekkeloos! En de sapjes zijn super!

perfect geleverd binnen de aangegeven tijd.

alles in orde, goed op tijd, duidelijke communicatie.

Was weer fijn om mezelf weer even te resetten

Was weer fijn om mezelf weer even te resetten

Ik ben heel blij met de gerechten op voorhand en achteraf. De sapjes zijn super en helpen om een gezonde levensstijl te behouden. Ik wil dit gerust volgend jaar opnieuw doen en verlang er zelfs naar. Hele lekkere gerechten, die ik verder wil gebruiken. Dank je!

Makkelijk en lekker!

Super goede service en heerlijk gezond moment van je dag!

Over het algemeen is de service heel goed

Helaas was de eerste keer de helft van de flesjes afgeleverd (2 dozen met dezelfde inhoud) daardoor kon ik niet direct starten met de kuur. Dat was jammer. Voor de rest is de service prima.

Lekker en geen honger!

Ik doe elke maand de detox in 1 dag. De sapjes zijn lekker, ik geniet echt van de smaak. Daarbij heb ik geen honger omdat je elk uur een sapje hebt. Super vol te houden!

Heerlijk

Verslavend lekker

Flessen zijn steeds minder vol en smaak

De flessen 465 ml zijn steeds minder vol eerst tot halverwege de hals van de fles nu tot start hals fles. Dit is nu sinds 3 maanden zo. Smaak is bij laatste levering niet zoals ik hem ken. Het gaat over de groene smoothie ook lijkt deze meer aangelengd te zijn. Helaas niet zo’n positieve ontwikkelingen. Verder top producten en biologisch.

Uitstekende service, lekker sapjes en heerlijke soepen!

Uitstekende service, lekker sapjes en heerlijke soepen!

Heel overzichtelijk en goed te doen, vooral die soepjes, heerlijk!

Ik vond het heel duidelijk en afwisselend. Het was heel goed te doen en te overzien. Ook heel fijn de informatie en recepten er bij. Ik voel me een stuk fitter en energieker.

Helaas 1 flesje gesprongen

Bezorging meestal binnen de tijd. Inhoud sapjes heel lekker. Af en toe gebroken glas.

Ik ben erg tevreden

De sapjes smaken goed en de levering was snel en goed, geen kapotte doos of flesjes.

Blij dat ik Sapjes heb besteld!

Bestellen ging vlot en levering kwam toe zoals gepland. We zagen dat er iets uitgelopen was, maar vonden geen enkel flesje gebroken op het eerste zicht. Nu nadat ik een bepaald sapje uit de vriezer nam, bleek bij het ontdooien dat het toch onderaan helemaal gescheurd was. Voorts van de rest; sommige smaken vallen enorm tegen, maar de meeste zijn wel lekker… Al bij al een goede eerste ervaring!

Duidelijk mail contact, prima bezorgdienst smaakvolle sapjes

Jammer dat ik -ondanks mijn allergenen informatie te hebben doorgegeven- toch een soep kreeg met kokosmelk als ingrediënt. En 2 flesjes 'fresh' zijn schuimig, lobbig van structuur en sissen bij het openen. Ik heb ze maar niet genuttigd. Verder zeker tevreden. Groeten Ans

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel