Perfecte levering, heerlijke sappen, kuur van 3 dagen heel goed te volgen.

Ik ben erg blij Sapje ontdekt te hebben. Ik was enorm blij dat de sappen biologisch zijn, dat is voor mij zeker voor een detox kuur erg belangrijk. Ik was blij verrast dat de sappen ook zo lekker smaken! Omdat ik 6 sappen en een soepje per dag kon drinken was het heel goed te doen, de kuur volgen. Complimenten aan de bedenkers van Sapje, jullie maken de wereld beter!

boven verwachting

3 dagen detox was heel goed te doen. Ik begon wat terughoudend, me afvragend of ik niet hongerig of slapjes zou worden, maar niets van dat alles. De sapjes waren lekker en heerlijk zo'n soepje in de avond. De thee ook erg lekker. Vandaag weer rustig 'aftertox' - de recepten daarbij zijn ook fijn!

De sapjes zijn lekker en het is prima vol te houden!

Het is een fijne manier om vanuit het overvloedige vakantie-eten (en drinken) weer even terug naar de basis te gaan.

Verse producten en duidelijke instructies

Alles is goed verlopen. De instructies die erbij zitten zijn echt duidelijk, je weet perfect wat je moet doen. De sapjes, soep en thee zijn zeer lekker en vers. Een aanrader om dit af en toe in te lassen

Vriendelijk en energiek

Deze vriendelijke meneer uit het zuiden mag wel vaker langs komen:-)

supergoed

Ik had 15 flesjes sunny besteld en deze zijn perfect ontvangen door mij. Goed ingevroren en netjes afgeleverd met instructies en informatie. ik maakte eerste mijn zonnige gloed zelf via het sapjesboek maar dit is gemakkelijker. De samenstelling is alleen wat gewijzigd, de kanteloep is uit de samenstelling gehaald en granny smit, pastinaak,sinasappel en citroen zijn toegevoegd. De reden daarvan weet ik niet maar er is veel voor in de plaats gekomen.

Een ervaring die ik iedereen gun

Het is natuurlijk een verandering voor je lijf om alleen maar sapjes te drinken, maar het ging mij goed af. Heerlijke sapjes en soms zelfs te veel… ik kan het iedereen aanbevelen. Dank jullie wel!

De doelen zijn werkelijk heerlijk. En super gezond. Om een of andere gekke reden moest ik van de sapjes afzien. Ik, ik dus, kon ze niet goed verdragen. Dus overgestapt op de soep! Volledig tevreden. Heb er 14 in de maand om de dag een s(n)oepje!

De sapjes & soepen zijn heerlijk!

Hele goede ervaring!

Een reis door de wondere wereld van smaken

De detoxkuur was voor mij een ware belevenis met al die smaken uit een flesje. Het was een hele verwennerij om zo aandacht aan je lichaam te geven. Het duidelijke schema maakt dat je helder weet wanneer wat in te nemen. De aandacht die wordt besteed aan de pretox en aftertox maakt het helemaal compleet.

Goed bevallen!

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling bij Sapje! Ik heb gekozen voor de Detox kuur van 3 dagen. De sapjes en soepjes vond ik erg smaakvol, dat maakte het makkelijker vol te houden. Elk Sapje was een geniet momentje. Tijdens en na de kuur voelde ik me echt verkwikt. Ook heb ik genoten van de recepten van de pre- en aftertox, erg fijn dat die erbij zitten. Complimenten voor deze fijne begeleiding en uiteraard ook voor de bezorgservice. Alles kwam netjes en snel geleverd aan.

Helemaal prima

Dit is mijn eerste bestelling en ben er blij mee. Sapjes zijn smakelijk en fijn dat het in glazen flesjes zit.

Heerlijke smaakvolle sapjes

Deze detoxkuur was niet de eerste. De vijfdaagse vind ik wel prettiger dan de driedaagse. Voor mij zou er iets meer variatie in de dagen mogen zitten. Is het een idee om de flesjes te gaan recyclen? Of het zo te maken dat de etiketten makkelijker te verwijderen zijn?

Heerlijk en voedzaam!

De sapjes, smoothies en soepen zijn lekker (de beste als je het mij vraagt). Bestellen is heel gemakkelijk en ze worden diepgevroren thuisgebracht op een dag/tijdvak van je keuze. Intact met de dames en heren van Sapje is heel vriendelijk. Ze zijn zeer behulpzaam. Een tevreden sapdrinker:)

Heerlijke sapjes, soepen en smoothies

Heerlijke sapjes, je proeft echt de verschillende groentes,fruit en kruiden die erin zitten. Het ruikt al gezond zodra je het flesje open maakt. De ontbijt smoothie is ook heerlijk. Leuk om verschillende smaken te proberen. Fijn dat het Biologisch is. Ik ben enthousiast.

Op en top!

Prima levering met vooraankondiging tijdstip bij benadering.

Beste detox ervaring

Ik heb meerdere sapjes detoxen gedaan en die ze zo’n 4x per jaar. Voordelen Sapje: Het zijn echt sapjes, ik houd minder van smoothie structuur. Deze zijn echt sap structuur dus prettig te drinken. Smaak is goed, veel groente maar nog steeds heel drinkbaar. Drinken uit een flesje is aangenamer dan uit plastic. Goed onderling te onderscheiden dus makkelijk op volgorde te zetten. Soepje aan het einde van de dag is zo fijn! Iets om naar uit te kijken. Nadelen: Een van de duurdere sapkuren Kosten voor levering Ik heb de kuur 5 dagen gedaan en ben 5 kg lichter, ben van mijn sugarcraving af en voel me prima! Kies dus volgende keer weer voor Sapje.

Super enthousiast

Ik heb voor de eerste keer de seldersapjes besteld en ben echt super enthousiast. De smaak is heerlijk en telkens ik het drink voel ik me gezond worden. Het is immers van groot belang dat je je dagelijkse 600 gram ( of meer ) groenten inneemt en dat is niet altijd gemakkelijk om in 1 of twee maaltijden te nuttigen. Vandaar dat ik dit concept zo goed vind Ga zeker ook nog andere sapjes proberen.

Ontvangst goed, smaak goed. Waarom verpakking niet retour voor hergebruik?

Heerlijke en gezonde sapjes

Goed bezorgd, gezond & heerlijk, je kikkert ervan op, een paar dagen sappen!

goede smaak, duidelijke beschrijving kuur, voor herhaling vatbaar!

een goed uit te voeren kuur met veel smaak. De flesjes diepgevroren ontvangen in een stevige kartonnen door met flesvakjes. duidelijke gebruiksaanwijzing.

Schoonheidsfoutje

De levering van de sapjes gaat meestal goed maar deze keer was er een flesje gebroken. Ik heb er een foto van genomen, wordt dit vergoed?

Lekkere sapjes

Goede bezorging en lekkere sapjes

heerlijk en vers

het is even wennen bleekselderie met citroen, doet mijn lichaam goed!

super lekkere nieuwe smaken er bij

Ik krijg zo veel energie van de sapjes en gelukkig zijn ze ook erg lekker

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel