Lekker en gezond detoxen

Ik wist niet waar ik aan begon. Stap 1: was beslissen om te detoxen, Stap 2: hoe, met sapjes dus, Stap 3: welke sapjes kiezen? Sap.je genomen. Resultaat: enorm tevreden, vlotte levering, mooi aangeboden, duidelijk schema. Nu aan mijn laatste dag bezig, en kan alleen maar zeggen dat het vlot is gegaan. Lekkere sapjes, geen honger gevoel door de hoeveelheid sapjes, zelfs enkele kilo’s kwijt,… Ik kan het enkel maar aanraden. Zeker nog doen en aanraden.

Sapjes top!

Sapjes zijn echt heel goed. Meerdere sites geprobeerd. Bij far de beste!! Had wel laatste 2 flesjes die open zijn gegaan in de vriezer. Arjan

Uitstekend!

Ik heb een abonnement en krijg maandelijks een gevarieerde sapjesvoorraad thuisbezorgd conform afspraak diepgevroren. Ik ben blij dat ik op deze manier heel veel verschillende groenten en fruit binnen krijg, die ik normaliter niet zou halen. Blij mee, zeker omdat het slow geperste biologische sappen betreft

Top produkt en top levering

Alle zaken rondom Sapje zijn uitstekend geregeld: bestellingen, tracking, levering enz. En het laatste, niet onbelangrijkste, de sapjes zijn heerlijk en doen mojn lichaam goed

Echt doen, goed voor je energie balans! Goed voor je algehele gezondheid!

Veel variatie, makkelijk te bestellen

Er zijn veel verschillende sapjes. Bestellen en leveren gaat goed en makkelijk. Ik ben heel tevreden met dit gezonde sapje

geweldig!

Fantastisch initiatief en uitvoering...altijd op tijd geleverd....brandschoon...en heel belangrijk ..ontzettend lekker en gezond....je voelt dat het levend voedsel is als je het drinkt...ben recent 3 kilo afgevallen door gebruik! in een week! Zonder enige vorm van iets te missen....en gebruik het nu dagelijks.....ga zo door!!!

Soepjes zijn erg waterig

Niet heel duurzaam en ook qua mondgevoel hierdoor minder aantrekkelijk. Smaak is goed maar waarom niet geconcentreerd verpakken, hierdoor kleinere flesjes, minder transportkosten, minder veel ruimte in je vriezer nodig, etc. Na het ontdooien, zelf klein beetje water toevoegen lijkt me een mooie oplossing.

Gezond

Groene sapjes vooral gekocht om toch groenten/vitaminen binnen te krijgen (wegens ziek) Ik vind ze niet heerlijk, je proeft echt de groenten, bv. rauwe selder en rode biet, maar misschien als je er meer aan gewend raakt, dat het dan lekkerder wordt.

wat een leuk, nuttig en aangenaam concept!!!

Net terug van een detoxweek is sapje een fijne basis om thuis gezond te blijven!!!

Nette en correcte afhandeling klacht

Eerder heb ik een review geschreven niet tevreden te zijn over de communicatie omdat ik per mail geen reactie kreeg en ik ook telefonisch geen contact kreeg. Het betrof 2 kapotte flesjes in mijn bestelling. Ze hebben gereageerd en een medewerker zou een mail hebben gestuurd maar IJburg niks ontvangen. Ter compensatie hebben ze een 5 daagde sapkuur aangeboden. Hele nette oplossing om toch mijn sapkuur af te maken met een volledig goede ervaring. Dank voor deze correcte oplossing en asn de sappen lag het niet want deze kan ik iedereen aanraden!

Goed bedrijf

Goede producten, snelle service. Je weet wanneer ze langskomen. Veel keuze omdat jullie steeds nw dingen bedenken

Compleet, lekker en kleurrijk.

Lekkere sapjes, goede detox. Geen moment honger gehad. Moest zelfs mn best doen alles op te krijgen. Daarmee is het meteen een goed les in gevarieerd en op meerdere momenten eten. Soepjes waren heerlijk, die zou ik elke dag wel kunnen eten.

Al een aantal keer bij sap.je besteld, elke keer goed bevallen!

Duur, maar fijn om af en toe aan jezelf cadeau te geven.

Goed zoals het is

Niet elk sapje smaakt even lekker maar is wel gezond en handig . Ik vind het dus zeer ok de sapjes van sapje!

Heerlijk en gezond!

Fijne service en persoonlijke contact is ook erg makkelijk. Super producten en heel smakelijk. Al een paar keer cadeau gegeven. Tip zou zijn om de smaak op het etiket te zetten in plaats van op het kartonnetje om de hals. Niet zo handig voor in de vriezer.

Lekker, duidelijk en zinvol!

Het was heel goed te doen! Lekkere sapjes en de soepjes waren ook heel lekker! (Zegt voormalig eigenaar van een soeprestaurant ;) ) Goede duidelijke uitleg.

Wow wat keurig opgelost!

Mijn vorige bestelling was deels niet goed gegaan. Ik heb dit gemeld en zonder probleem is zojuist een volledig nieuwe bestelling zonder kosten aan ons geleverd! Dát vind ik nog een service met een gouden randje, dankjewel Sapje!

Goede sapjes, goede bezorging goede communicatie. Sapjes wel prijzig

Ik heb al diverse bestellingen geplaatst bij Sapje en elke keer had ik een goede ervaring. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. De bezorging is uitstekend geregeld en je kunt zelfs de bezorgtijd of dag eventueel wijzigen, indien nodig. Het enige minpuntje is dat ik de sapjes wat aan de dure kant vind, waardoor ik ze persoonlijk minder vaak bestel omdat dagelijks gebruik gewoonweg teveel geld kost. Als ik mensen vertel wat ik ervoor betaal, schrikken ze zich vaak een hoedje. Gelukkig biedt Sapje wel abonnementen aan, waardoor je voordeliger uit bent maar dan nog vind ik de prijs wat aan de hoge kant.

Nog beter dan verwacht!

Detox-kuur besteld! Flesjes zijn goed verpakt, netjes gelabeld, THT goed vermeld.. Smaak is super, uitleg is duidelijk.. Een dikke 10!

Fantastisch!

Gezond en Lekker...

Prima te doen.

Voor het eerst een detoxkuur gedaan van 3 dagen. Wat erg jammer was, is dat de sapjes niet allemaal geleverd werden en daar moest ik achteraan. Dat drukt het cijfer naar beneden. Verder is de kuur goed te doen met lekkere biologische sappen. En er zit een goed programma bij en prima recepten die je kan gebruiken voor het maken van een gezonde maaltijd voor en na de kuur. Als vrouw in de menopauze een goede start om dat vervelende buikje wat je door de menopauze cadeau krijgt te verminderen.

Toch weer thee ontvangen

De sapkuur was weer prima, complete bezorging en op tijd. Helaas wederom de thee ontvangen terwijl ik na chat contact met Sapje bij de bestelnotities duidelijk heb aangegeven dat ik geen thee wil, die gaat hier linea recta de prullenbak in. Dit is de tweede keer dat dit gebeurt, niet heel duurzaam, ik kan ook niemand anders blij maken met die thee, jammer.

voelt goed

Heb al aantal keer detox gedaan met sap.je en bevalt erg goed.

Alles prima zoals beloofd!

Er wordt zeer duidelijk geïnformeerd. Prima service, sapjes zijn super!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel