Niet voor herhaling vatbaar Detox 3 daagse

Waarschijnlijk zal deze niet worden gepost omdat het ''negatief'' is. Voor mij en mijn partner is het absoluut de moeite en het geld niet waard geweest. De sapjes waren niet weg te krijgen, kokhalzend naar binnen gekregen. Het enige wat goed te doen was waren de soepjes. Voor ons dus eens maar nooit weer.

Geeft een goed gevoel.

Fijne manier om naar een ander proces te gaan. Ik was eigenlijk wel koolhydraat verslaafd en nu ná de kuur kies ik automatisch betere keuzes voor mijn lichaam.

De bezorging was goed , maar

Gister stond mijn sapje zoals elke ochtend te ontdooien. Ik hoorde een plof en de onderkant van de fles viel eraf wel erg zonde van mijn dure sapje!

Heerlijke sapjes

Snel geleverd. Fijne glazen flesjes.

Lekkere sapjes, lekker leven

Echte lekkere sapjes, fijne bezorgen, goede service! Ik ben fan en ik zal dat nog wel even blijven!

Bestellen ging heel makkelijk, kiezen welke sapjes ik wilde was daarentegen heel lastig. Zoveel keuze. Super fijn dat je zelf kunt aangeven wanneer het bezorgd moet worden. Een halfuur van te voren ontving ik een berichtje wanneer het bezorgd ging worden en ze er waren netjes om die tijd. Perfect verpakt, dus alles was heel. De flesjes waren groter dan verwacht, heel fijn natuurlijk, maar ik was even bang of het wel in de diepvries zou passen. Ik heb nog niet alle smaken geproefd, maar vind ze tot nu toe allemaal echt lekker. Fijne manier om wat meer groenten binnen te krijgen.

Geweldige detox kuur. De beste tot nu toe!

Sapje heeft mijn verwachting overtroffen. Gevariëerd, lekker, zonder dat ik last had van flauwte. Kon gewoon mijn ding blijven doen. Topper dus!

perfect

verbazingwekkend dat de timing keer op keer exact klopt met bezorgen. Het enige wat ik zonde vindt bij iedere bestelling zijn de dure kaarten die bijgevoegd worden. 1x is genoeg. vindt het zonde om ze steeds weg te gooien.

Goede schematische sapkuur

Het was voor mij bedoeld om even een reset te geven aan mijn darmsysteem omdat de stoelgang vaak vast zit. Los daarvan heeft het mij weer op scherp gezet om goed te zijn voor het lichaam en ook tijdens mijn voeding meer gezonde stoffen binnen te krijgen. Ik zou graag detox willen combineren met voeding. Dat lijkt mij voor sapje nog een goede innovatie. Daarnaast een recycle systeem voor de flesjes? Ik lever ze graag weer bij jullie in voor hergebruik! Maar misschien kan dat al, ga ik nader informeren. Ik heb het aanbevolen aan mijn omgeving om een keer te doenz

Altijd goed

Altijd lekker :) helaas wel weer een flesje kapot ,soms barsten ze bij de bodem .. geen idee ..levering is ook altijd netjes op tijd ,ik ben fan

Super! Geeft mij net even die boost om weer gezond door te gaan.

Voor het eerst een driedaagse sap+ kuur gedaan. Normaal doe ik langer om echt goed te detoxen. Maar nu behoefte aan even een boost om de gezonde draad weer op te pakken, na een periode van veel feesten en bbq’s. Ideaal!

Heel fijn, super goede kwaliteit en ik voel mij heel erg energiek

Ik ben heel blij met de sappenkuur die ik heb gedaan. De sapjes smaken allemaal heel goed en de courgettesoep is is receptuur verbeterd! Goede pre en after detox gerecepten erbij en tips.

Heerlijke sapjes!

Ik heb de groentebox besteld waarbij ik mij tevoren afvroeg ik of ik dat wel 'lekker' zou vinden, maar tot nu toe zijn alle smaken die ik heb geproefd heel erg lekker! Ook de bezorging & manier waarop de sapjes verpakt zijn in de glazen flesjes vind ik een heel groot pluspunt. Kortom... Ik ben tevreden!

Lekker!

Heb het voor 1 dag uitgeprobeerd om te kijken hoe de smaak is, zou het bevallen etc Het viel me 100%mee! Heerlijke sapjes en ik heb geen hongergevoel gehad en het kauwen ook niet echt gemist. Goed vol te houden dus! Op naar de 3 dagen!

Iedere ochtend een vers sapje om de dag te starten. Heerlijk!

Super fijn dat het bestaat

Fijn te weten dat er een product is dat mij veel werk uit handen neemt en mij toch gezond de dag door helpt. Ook de flexibele en snelle bezorging dragen daar aan bij. Echt een aanrader. De reden dat ik 4 sterren geef is omdat het wel kostbaar is.

Heerlijke gezonde boosters!

Fijn sapjes als aanvulling op mijn voeding, als ik weinig tijd heb of wanneer ik merk dat mijn weerstand laag is

Uitmuntend

Pure producten goede prijs en kwaliteit verhouding Bezorgd volgens afspraak diepgevroren en intact

Aanrader

Alle sapjes waren genieten. De soep was echt fijn! Alle ingrediënten zijn met aandacht uitgekozen. We zouden het zeker nog eens doen. Het enige wat we zwaar vonden. Is de avond dat we wel trek in iets lekkers hadden. Niet gedaan natuurlijk! Ook de uitgebreide uitleg die je er bij krijgt was prettig. Wij voelden ons 3 dagen heel gezond!

uitstekende levering, super lekkere sapjes, echt een aanrader

Na een week detoxen in het buitenland, wilde ik thuis nog even doorgaan. Ik heb de sapjes van Sapje besteld met levering op de dag van thuiskomst, super goed!! De eerste dagen alleen de sapjes en de dagen erna in combi met licht eten. Ik ga hier voorlopig nog even mee door. De sapjes zijn lekker en ik heb totaal geen honger gevoel. Echt een aanrader. Ik ga nog een serie bestellen om zo doende ook genoeg groentes binnen te krijgen in mijn drukke leven waarin ik mezelf nog wel eens vergeet.

kwaliteit staat voorop

De kwaliteit van de producten van Sapje is altijd top. Smaak, structuur van alle sapjes zijn goed. De levering is ook altijd heel betrouwbaar wat betreft tijd en ook staat van de producten. De ontbijtsmoothies zijn heerlijk, de shotjes anti-oxidanten en de gingershot bestel ik ook bij alle andere gezonde en zeer smaakvolle Sapjes. Ik voel me er zeer goed bij en het is inmiddels onderdeel geworden van m'n dagelijkse routine.

Uitstekende en lekkere sapjes

Wat een leuke overzichtelijke website. Bestellen ging gemakkelijk en de levering op de afgesproken tijd. Ik heb de 3 dagen detox gedaan. Heerlijk. Goed vol te houden en m’n lijf voelt ge-reset na al die enorme hoeveelheid groenten.

Bezorging dit keer anders dan afgesproken

Prima sap en werd geleverd door een alleraardigste chauffeur, zeker! Het moment van levering kwam heel goed uit. Alleen was onverwacht. Ik stond op het punt om de deur uit te gaan en had geen sms gekregen met het tijdstip waar ik rekening mee kon houden. De eerste keer ging perfect, ik kon de chauffeur goed volgen door de sms-berichten. De aardige chauffeur zei dat hij al in de buurt was (een uur te vroeg) en dat hij het probeerde. Dat hij anders bij buren had gevraagd. En dat laatste vind ik echt niet kunnen omdat het om een diepvries waar gaat.

Top, super lekkere sapjes.

De sapjes waren super lekker.

Volledig tevreden

Volledig tevreden