Echt top! Erg tevreden!

Alles in één woord top! Echte aanrader.

Top! Helemaal blij!

Heerlijke sapjes! Maar nog betere soepen! Een genot! Supergoed verpakt en keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd! Die je ook nog eens zelf kom uitkiezen ook! Had de 3 daagse detox kuur besteld. Hele goede communicatie over pre- en post-detox met heerlijke recepten! Ga waarschijnlijk 1 dag in de week een detox-dag met sappen inlassen voor ‘onderhoud’.. prima te doen! Ik ben blij!

Het was een geweldig en vooral lekker avontuur

Voor mij de eerste keer dat ik een sapkuur deed. Ik vond het een feest! En dat had ik vantevoren niet gedacht. De sapjes waren voedzaam, gevarieerd en meer dan voldoende. Nul honger gehad, ik heb ( long covid) al een jaar last van brain fog en ik voelde op dag 2 van de kuur de mist verdwijnen. Helder hoofd! Zo blij. En paar kilo's kwijt, een schoon en energiek gevoel. Mijn koelkast nu opnieuw ingericht met één en al gezonde producten. Ik heb echt een patroon doorbroken en ga voor een gezondere lifestyle. Had niet bedacht dat deze kuur zoveel zou losmaken en me zoveel zou brengen. Bedankt!!

Sapjes zijn goed en heel netjes aangeleverd

Draagt bij aan mijn welzijn

Super nette service,contact en goede sapjes

De sapjes werden netjes op tijd en allemaal heel en bevroren geleverd in een goede stevige doos. Ik had per ongeluk de sapkuur gekozen ipv de 3 dgn detox,maar daardoor wel meer sapjes om te drinken. Hierdoor elk uur 1 sapje,soms was dat net teveel..maar daardoor niet snel honger. De Soep was echt iets waar ik naar uit keek,lekker warm heerlijke smaak en vullend. Ik heb de 2 en 3e dag wel tussendoor een kleine salade gemaakt en wat kiemen op de soep gedaan voor een toch een bite gevoel. Goed te doen...en zeker voor herhaling vatbaar.

Absolute aanrader!

Levering stipt op tijd, alles in perfecte staat ontvangen, maar bovenal heerlijke sapjes en veel keuze. Fantastisch product!

Heel goed bevallen

Vooral de soep was heerlijk en erg welkom na een dagje met de sapjes

Geweldige sapjes!

De enige echte lekkere groentesapjes!

Heerlijke groentesapjes, die smaken naar meer!

De proefbox is heel goed bevallen en perfect op tijd bezorgd! Ik probeer binnenkort de detox!

Groot fan

De sapjes worden bevroren aangeleverd. Haal ze optijd uit de vriezer om ze te laten ontdooien. Ik heb de sapkuur nu 3x gedaan. Ik voel mij elke keer weer als herboren. Dag 1 is even pittig maar de rest van de dagen gaat het goed. 11x een saoje is best veel. Ik vind de uitleg er fijn bij die van te voren wordt gestuurd. Het programma boekje. En niet te vergeten de ontspanningsthee. Bezorging is een ander verhaal maar daar hebben de sapjes niks mee te maken. Een aanrader om eens in de zoveel tijd te doen om je lichaam te reinigen.

Goede communicatie, top product en goede service!

Voor mijn kraamtijd heb ik een aantal sapjes besteld. Ideaal om te herstellen met kwalitatief goede groentesapjes. De communicatie is heel erg persoonlijk en dit maakt het een beleving om bij jullie te bestellen. Heel erg bedankt!

Verrassend

Ik had gemengde gevoelens en wist niet wat me te wachten stond,maar het veel erg mee en de smoothie die was zo lekker Eigenlijk waren ze allemaal te drinken en helemaal niet "vies"

Heerlijke sapjes

Heelijke sapjes en nog lekkerder soep. Diepgevroren gebracht, keurig op tijd volgens afspraak. Ik gebruik ze om 1 dag per week te sapvasten, als een soort onderhoudskuur.

Super lekker, makkelijk èn gezond!

Ik heb de 7- daagse detox gedaan, geen hongergevoel gehad en genoten van alle sapjes en soepen. Ook de informatie die je krijgt toegestuurd over de pre-tox en after-tox is helder en goed, recepten daarentegen vind ik persoonlijk tè complex, dat kan ook simpeler naar mijn idee. Ben ruim 5 kilo afgevallen dus dat is buiten dat het gezond is om een paar keer per jaar te detoxen, een extra pluspunt. Aanrader dus en voor mij zeker voor herhaling vatbaar

Wel honger, maar voel me beter

Ik heb wel honger, maar ik voel me beter. Mijn kwaaltjes zijn minder en pijnstillers werken sneller, beter en langer bij migraine. Ik ben fan!

Heerlijke sapjes, Prima levering, wel 1 flesje stuk.

Dit was onze tweede levering. We vinden de sapjes erg lekker en de soepjes ook. Tijdstip en communicatie over de levering was prima Wel was er 1 flesje met kapotte bodem.

Ben heel blij met de sapjes en vond de smaak ook lekker

Beste Sapkuur van Nederland!

Ik ben zooo een fan! Binnen twee maanden (erg ambitieus) een 3-daagse en een 5-daagse detox kuur gedaan en erg tevreden. De sapjes zijn in vergelijking met andere sapjes echt lekkerder en de soep in de avond is gewoon een (echte) maaltijd! Blij blij!

Heerlijke pure bleekselderij sap

Sapje heeft een top website, zeer uitgebreide info en assortiment. De levering volgens planning, goed verpakt en de bleekselderij sap was heerlijk!!!!

Ik heb wederom een variatie aan sapjes ontvangen, volgens afspraak en in goede diepvriesstaat. Ik ben blij met de kwalitatief goede sapjes, zo is het nog eens makkelijk om voldoende biologische groenten en fruit binnen te krijgen.

Alles top!

Zeer goed geregeld, goede smaken. Wel elke dag (bijna) dezelfde die terug keren. En was er zelf eerste dag goed beroerd van. Maar dan doet t ook goed z'n werk.

Heerlijk en vullend

elke keer uitstekend op alle fronten!

Sinds enkele jaren heb ik een abonnement, dankzij dierbare (helaas inmiddels overleden) vriendin. Gezonde, ambachtelijke --eigenlijk onmisbare--groente sapjes; zorgzaam, zorgvuldig en tot het minuut geregeld aflevering. Hoog aanbevolen! Veel inspiratie haal ik ook uit de toewijding van jullie, die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben. diep erkentelijk, jullie zuster aan zee Teresa zr prof dr TATakken Egmond aan Zee

Opnieuw helemaal blij met de levering

Opnieuw helemaal blij met de levering