Goede bezorging

Alles heel bevroren en in dichtgeplakte doos bezorgd! Heel fijn! Bevroren flesjes kunnen zo de vriezer in. Kan de gezonde sapjes alleen maar aanbevelen! Goed van smaak en goed voor je totale gezondheid!

Super lekkere sapjes en een kuur die goed te doen is!

Ik heb de 3-daagse detoxkuur gedaan. De sapjes waren allemaal super lekker en de kuur was goed te doen, ook vooral doordat je ‘s avonds wel een warm soepje mocht… Het heeft m’n lichaam echt goed gedaan en ik zal zeker een volgende bestelling plaatsen, zodat ik Sapje in m’n dagelijkse routine kan houden!

uitstekend

Prima verzorgd en bezorgd.

De soepen! De soepen! Die zijn werkelijk heerlijk! Wil nooit geen ander merk soep meer!

Prima, niks mis mee

Snelle levering en duidelijke communicatie.

De sapjes zijn netjes op de afgesproken tijd bezorgd. De flesjes waren keurig verpakt en alles was goed bevroren. Ik heb de 5 daagse sapkuur gevolgd en dit was goed vol te houde, de sapjes smaken prima. Op dag 3 voelde ik me wat flauw en heb toen wat rauwkost erbij gegeten. Ik ben 3 kilo kwijt door de sapkuur. En de behoefte naar suiker is zeker weg dit merkte ik vooral omdat ik een week later ongesteld moest worden en ik geen cravings had naar chocola. Ik voel me fit en heb geen opgeblazen gevoel meer. Ik zou sapje zeker aanraden en ga de kuur ook zeker nog een keer volgen.

Lekkere sapjes

Voor het eerst sapjes besteld, en heel tevreden. Duidelijke communicatie over de levering,sapjes waren nog goed bevroren. En deze biologische sapjes zijn ook nog eens erg lekker.

Veel teveel reclame

Beste Sapje, Sinds ik bij jullie bestel krijg ik heel veel reclame van Sapje. Hier zit ik niet op te wachten. Gr

Wat een variëteit aan groente, door de gekozen combinaties ook lekker!

Omdat ik net gestart ben met puur veganistisch eten, een makkelijke manier om zeker te weten dat ik voldoende afwisselend eet/drink. Zelf maakte ik smoothies altijd met meer met fruit, maar omdat er zo goed gecombineerd wordt smaakt een smoothie met vooral groente ook heerlijk. Een mooie aanvulling op mijn plantaardig dieet!

Heerlijk!

Sapjes heb ik op afgesproken datum en tijdstip ontvangen. Uitleg was helder hoe je ze het beste kan ontdooien. Info over de voorbereiding en sapkuur is heel duidelijk. Ik had een sapkuur van 3 dagen. Je krijgt heerlijke sapjes voor elke dag en een schema. Zorg dat je plek maakt in je vriezer of ijskast, t zijn veel flesjes in 1 keer. Het is echt een aanrader, overdag de sapjes en in de avond een soepje. Goed vol te houden en lekker gezond.

Echt een fijne manier om te detoxen.

Ik heb na eerder de drie dagen sapkuur te hebben gehad, de vijf dagen sapkuur genomen. Ik vond het goed vol te houden, fijn om recepten te krijgen voor ervoor en erna. Op twee dagen heb ik een extra salade erbij genomen. Het is fijn dat dit mocht. Ik voel me energiek en gezond met deze sapkuur en kan ik echt aanraden!

Lekkere sapjes en een prima bezorging

De bezorging van de sapjes was perfect! Ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van bezorging. Sapjes kwamen ook in goede orde binnen, bevroren, alle flesjes mooi in tact. Sapjes waren ook lekker, dit viel me alles mee. Van de 3-daagse sapkuur heb ik uiteindelijk maar 1 dag de kuur gedaan en de rest van de sapjes liggen nog bewaard in de vriezer. Ik was toch te druk nu voor de kuur, ik kreeg behoorlijke hoofdpijn en kon niet goed functioneren op mijn werk. Het is fijner om de kuur te doen als ik meer rust en tijd heb. Maar, ik heb wel gezonde dagen gehad zonder koffie en suiker. Wanneer het beter past doe ik de laatste 2 dagen. Het is op zich prima vol te houden, maar ik heb snel hoofdpijn en had die dag ook 15 km gerend in 25 graden, speelde vast ook mee. Of ik zet de flesjes in voor een gezond ontbijt. De kickstart leek bij mij te helpen tegen de hooikoorts!

ik vond alle sapjes echt heerlijk. aanrader om het eens te proberen

ik vonde de sapjes echt heerlijk, echt een aanrader om het eens te proberen.

Ik heb 5 dagen ‘gesapvast’ in mijn vakantie. Met een koeltasje de ingevroren sapjes mee, en heerlijk aan het strand gelegen. Ik heb (haast) geen honger gehad, fijn schema om te volgen, lekkere sapjes (de meeste) en soepje eind van de dag geeft een boost voor de avond en de nacht. Ik voel me letterlijk (-2,5 kg) en figuurlijk lichter. De sapjes werden perfect op tijd geleverd. De glazen flesjes drinken fijn en (her)sluiten goed, handig voor als je onderweg bent. Nog voor 2 sapdagen sapjes in m’n vriezer, ok binnenkort weer een sapdagje te doen.

Pittig maar wel het beloofde effect

De pretox vond ik heftig. Ik heb alle aanwijzingen precies opgevolgd, veel water gedronken etc maar echt 3 dagen enorme hoofdpijn gehad. De sapkuur zelf was prima. Eerste 1,5 dag was wennen en even doorzetten. Maar daarna raakte mijn lichaam eraan gewend en was het heel makkelijk vol te houden. De sapjes zijn inderdaad lekker. De soepjes waren mijn favoriet. Het beloofde effect klopt: ik heb minder hongergevoel, geen suikerdips, geen cravings. En ik ben 5 kilo kwijt! Het was een goede boost om weer wat bewuster te gaan leven.

Top!!

Sapjes zijn heerlijk! De bezorging is ook goed te plannen!!

Afwisselende sapjes, goed vol te houden

Sapjes werden koel geleverd, duidelijke instructies erbij! Afwisselende smaken, de een wat lekkerder dan de ander, maar dat is persoonlijk. Soepjes zijn heerlijk. Af en toe wat lichte hoofdpijn gehad en een toilet in de buurt is wel fijn door de hoeveel vocht die je binnenkrijgt.

Super boost

Sapjes waren heerlijk (niet te vergelijken met sommige andere sapjes die vaak 50% uit appelsap bestaan). Heb op geen enkele manier gevoeld dat ik iets miste, fijn dat je zoveel verschillende sapjes op een dag drinkt. Soep was ook heerlijk trouwens! Deed de 5 dagen detox en dat zorgde voor meer helderheid, super veel energie en echt een boost voor mijn lichaam. Heel tevreden! Bezorging en communicatie ook top

Een cadeautje voor mijn lijf (en geest!)

Mijn allereerste (maar zéker niet de laatste detox) die ik bij Sapje had besteld. Ik had het besteld om mijn ongezonde voedingspatroon van afgelopen maanden te doorbreken. Het resultaat: Ik voel mij geweldig! Slaap goed, ben energieker, heb minder eetzucht, 3,5 kg afgevallen én (daar deed ik het voor) weer terug in mijn normale gezonde lifestyle!

Heerlijke sappen.

De sapjes zijn top, ene lekkerder dan de andere maar tot nu toe van veel sapjes genoten. Positieve ervaring dus, genoeg energie en fijn om gezond bezig te zijn. De bezorging, mwa, ik had aangegeven bij niet tuis mag pakket in bak, ik was thuis maar er is niet aangebeld, ook was de bezorging vroeger dan de afgesproken 17.00. Flesjes waren heel maar al een beetje aan het ontdooien. Ook is er geen sms gekomen een uur vantevoren, deze kwam een dag vantevoren.

Lekker & gezond

Zo handig, heb een abonnement en haal elke dag een paar flesjes uit de vriezer en zet ze in de koelkast. Zo kom ik dagelijks aan mn groente/fruit.

Puur!

Het is een prachtig concept dat goed vol te houden is. En het idee dat je alleen maar natuurlijke ingrediënten inneemt, is fantastisch! Ik wil het zeker verder integreren in mijn levensstijl! Ik wens jullie veel succes verder met sapje!

De fijnste manier om te detoxen

De sapjes smaken heerlijk en ik vind het makkelijk te doen. Heb geen trek tussendoor waardoor het goed voltehouden is. Leveringen altijd op tijd. Kan het iedereen aanraden.

helemaal tevreden

helemaal tevreden

Lekker in de detox met sapje

Ik heb sapjes, shotjes en soepjes besteld voor mijn halfjaarlijkse detox. De sappen en soepen zijn altijd goed. Helaas zaten er geen kaartjes om de flessen van de groentebouillon, waardoor je niet wist wat er in zat. In een flesje groene smoothie zat een scheurtje, waardoor deze was gaan lekken. Gelukkig kwam ik er snel achter, waardoor niet alles was gaan lekken. En ik dacht alles in een doos te ontvangen. Ik kreeg 2 dozen waarvan er in 1 doos 3 shotjes zaten. Deze hadden makkelijk bij de andere doos gekund. Zonde van het verpakkingsmateriaal. Verder blijf ik zeggen dat ik het jammer vind dat er steeds meer soja in producten zit. Dit mag ik niet ivm mijn endometriose. Helaas ontkom je er soms niet aan. Het is even een uitgave, maar Sapje heeft de lekkerste van alle aanbieders is mijn ervaring! Ik blijf een tevreden klant.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel