In mijn nopjes met sapje

Overheerlijke sapjes! Iedere dag weer blij mee! Henriētte B.

Sapje wil ik iedereen aanbevelen. Fantastisch!

Sinds ik 1 tot 2 groentesapjes per dag drink voel ik me veel beter, meer energie, meer vitaliteit. Het stimuleert me om beter te koken en meer werk te maken van gezonde voeding.

De kuur van 5 dagen gehad ben weer helemaal schoon en ook nog 3 kilo kwijt

Super - héérlijk !

Zeer goede ervaring - duidelijke toelichting, gezond en klimaatvriendelijk.

het probeerpakket overtrof mijn verwachtingen

Ik heb een probeerpakket besteld. Het werd keurig op tijd en koud geleverd. De sapjes, de smoothie en de soep waren stuk voor stuk heerlijk van smaak.

Dit heeft mij echt goed gedaan!

Bezorging was keurig en op tijd. De sapjes waren heerlijk! Niet een was vies. En helemaal geen honger gehad.

In één woord geweldig.

Zeer tevreden over de bezorging. Tijdsloten werken perfect. De sapjes zijn uitstekend

Geweldige bezorging!

Vriendelijke bezorger, bracht het pakket helemaal naar boven. Was wel iets later dan gepland maar ik woon op een lastig bereikbare plek.

Nog steeds zeer tevreden.

Ik ben ook heel blij met de mogelijkheid dat er donderdag kan worden geleverd. Voorheen enkel zaterdag en woensdag maar donderdag komt voor mij veel beter uit. Ik vraag me wel af of het niet beter zou zijn dat ik de sapjes in een bepaalde volgorde moet consumeren? Verder vraag ik me ook af of er soms iets wordt gewijzigd aangezien ik nu al bijna twee jaar dezelfde sapjes nuttig.

Zo puur en smaakvol!

Ik kan dit iedereen aanraden! Eenmaal je kuur voorbij is blaak je weer van de energie. Proficiat voor de smaakcombinaties!

Enkel en alleen maar lof! Op alle vlak!

Lekker en gezond

Ik raad iedereen aan om sapje te drinken op zijn eigen manier. Wij nemen elke ochtend op ons nuchtere maag een sapje. In het begin is de smaak even wennen maar nu kijk ik er weer elke dag naar uit. Ik baal zelf als ik een sapje vergeten ben uit de vriezer te halen.

Lekkere shotjes en prima service

De shotjes zijn lekker ik drink er 1/dag maar ik vraag me toch af of 50ml genoeg is voor de gezondheid.

Goede en genoeg keuzes en ook smaakvolle sapjes

Goede en genoeg keuzes en ook smaakvolle sapjes

Niet zo goed

Er lopen fouten naar leveringen en administratie

Heerlijk, leuk, mooie ervaring!

Lekkere sapjes, goeie uitleg, prima flesjes. Nooit eerder gedaan en vond de 3 dagen erg goed om te doen. Met name naderhand voelde ik hoeveel de kuur me bracht qua energie en gezondheid.

De sapjes zijn top vooral de soepjes

Een aanrader om de sapjes te drinken, fijn dat ik jullie heb gevonden

Maikel Korbmacher

Super lekkere sapjes. Mijn energie en stoelgang is al weken top!

Kwalitatief goede sapjes

Ik vond de detox goed vol te houden, mijn bloedsuikerspiegel bleef heel gelijkmatig waardoor ik geen last had van cravings en het dus verrassend goed vol te houden was. Wel ontbrak er één sapje en had ik graag uit de smaken soep willen kiezen. De tomatensoep was veruit het lekkerste, de courgettesoep vond ik het minst smaakvol. Al met al heel tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de sapjes.

Tevreden hoe het werd gebracht. Verpakking was ook goed. En sapjes waren lekker.

Lekker van smaak.

Deze voldeden volledig aan mijn verwachtingen, de smaak was super lekker.

Eerlijk en natuurlijk voor een gezonde body!

Ik ben ontzettend blij met Sapje. Ondanks dat ik een druk leven heb kan ik op deze manier toch een juiste keuze maken en voldoende groenten binnenkrijgen op een eenvoudige manier. Het scheelt mij tijd maar ik heb toch snel wat ik wil :)

Prachtig concept!

Voor het eerst een 3 daags detox gedaan van Sapje. Wat een prachtig concept! Verse sapjes, mooi geleverd in glazen flesjes én met goede begeleiding via een pdf via mail. Ik heb het in mijn omgeving alvast aangeraden! Bedankt!!

Super tevreden en heel lekker!

Mooi geleverd en heel lekker! Zeker een aanrader !

Helemaal tevreden!

De doos met sapjes weer keurig ontvangen. Smaak is uitstekend, heerlijk weer!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel