Zorgvuldig, liefdevol, mooi, smaakvol en super gezond en lekker!

Na een lastige winter vol griep en verkoudheden overgebracht door mijn kersverse kleinzoon en ook twee keer COVID , had ik behoefte om iets te doen om het te doorbreken, achter mij te laten en mijn immuunsysteem een boost te geven. Ik werd door mijn zoon geattendeerd op Sapje. Alleen de stap maken om 9 dagen alle oude minder goede gewoontes (koffie, alcohol ,chocola en te veel en te vaak eten ) los te laten voelde al als een krachtig besluit. De uitgebreide informatie, voedingsadviezen en de doos met al die heerlijke sapjes die duidelijk met zorg en liefde waren gemaakt maakten dat ik ook met zorg en liefde voor mijzelf dit project aanging. Het voelt goed en fijn en ik houd de sapjes en de smoothies er zeker in! De sapvastkuur zou ik zeker vaker willen doen.

Kwalitatief super 7-daagse Detox, bezorging veel kapot.

Goed rond gezocht naar een kwalitatief goede detox / sapkuur vandaar dat ik bij Sapje uitkwam! Zelf eet ik niet veel groente dus dit was een “zware stap” echter hieraan begonnen om de volgden redenen: - Regelmatig erg veel darm krampen tot bijna flauw vallen aan toe. (Mogelijk helpt een periodieke “detox”. - Duwtje in de rug voor mijn strijd om toch van 92KG naar 75KG af te vallen. - “Reiniging” van darmen / maag etc om met een soort van frisse start verder te gaan! Hieronder kort samengevat de tips & tops over deze kuur bij Sapje (naar mijn ervaring/mening): Tops: - Super duidelijke goede uitleg mbt de kuur, mooi en handig schema qua dagprogramma krijg je opgestuurd! - GEEN HONGER! Hier was ik erg bang voor maar ik heb absoluut geen honger gehad! - Eerste kilo’s afvallen gingen als een gek eraf! Zo’n 6-7 KG in na de 7-daagse kuur voor mij! Tip(s): - Verpakken van de glazen flesjes… mooie doos en inlay echter hebben de flesjes schuifruimte. Er waren maar liefst 5 flesjes kapot nadat ze hier aankwamen, keurig opgelost door nieuwe zending echter weer 2 flesjes kapot. Bezorger moest ook de tape opnieuw om de doos plakken nadat ze uit de auto kwamen? Doos lag dus open. Conclusie voor mij: Enorm tevreden over deze 7-daagse Detox kuur!!! Sapjes zijn best weg te krijgen qua smaak, veel diversiteit!

Súper lekker, leuk verpakt en top aangeleverd!

Het detoxen was geen straf met deze heerlijke sapjes. De groentesappen en soepen komen in glazen flessen (dus geen plastic) en hóe ideaal is het dat ze bevroren aan huis bezorgd worden?! Op deze manier voelde het echt alsof ik dagelijks super verse sapjes mocht drinken. Ook de instructies voor de detox waren helder uitgelegd. Ik ga zeker vaker bestellen!

Lekker, gezond en prima levering

Sapjes werden keurig bezorgd en goed verpakt. Detox was goed vol te houden, sapjes waren ook heerlijk om te drinken!

Hele goede ervaring, voor mij werkt het als reset, om het snoepen drastisch te verminderen en dat lukt goed

Heerlijk om te doen, gemakkelijk om te volgen

Ik vind het heel fijn om af en toe een sapkuur te volgen. Ik knap er echt van op! Heb nu een paar keer een driedaagse gedaan en recent een vijfdaagse. Dat vond ik best pittig, vooral de tweede en derde dag. Maar het voelde zó lekker en gezond. Geen buikpijn meer, een beter besef van wat ik normaal gesproken eet én twee kilo kwijt die ook niet meer zijn teruggekomen. De sapjes zijn heel lekker, de soepjes die je 's avonds eet ook! Echt een aanrader.

prima!

Bestellen ging gemakkelijk, levering keurig op tijd en bijgeleverde info prima. 3 daagse kuur was goed te doen.

Super lekker en het werkt echt , ik voel me veel energieker

Ik raad het iedereen aan

Echt het proberen waard

Voor het eerst aan de detox (3 dagen) De bezorging (en verpakking) was top. Prima binnen de aangegeven tijd. Dag één was best moeilijk. Zoals aangegeven in de mail had ik idd en beetje last van hoofd en licht buikpijn. Dag 2 en 3 waren een stuk beter te doen. De sapjes vond ik allemaal erg lekker. De pompoensoep was lekker maar ik heb hier in de nacht erg veel maagzuur van gehad. De tomatensoep was echt overheerlijk en ga ik zeker een paar flessen van bestellen:)) De courgette soep smaakte erg bitter. Al met al zou ik zeker de detox (3 dagen) aanraden. Je voelt je naderhand fitter/bewuster en je bent zo 2 kilo lichter;)

Gezonde top sapjes,

die weer netjes binnen de tijd zijn geleverd

Ideaal en correct

Heel zorgvuldig en klantgericht

Heerlijk eerlijk

Goed diepgevroren bezorgd

Heerlijk!

Lekkere sapjes, zeer goed vol te houden omdat je elk uur wat kunt nemen. Ik voel me energieker en het voelt echt als een reset. Het is een cadeau voor je geest en lichaam

Herl tevreden

Betrouwbare informatie en producten

Fijn dat ik Sapje heb ontdekt, ik bestel met regelmaat en heb veel plezier van de gezonde " sapjes " Als ik werk in de Thuiszorg neem ik een flesje mee, dan heb ik wat te drinken en direct goede voeding

Heerlijke verse soepjes

Heel te vrede lekkere sapjes:)

Bovenverwachting

De 3 daagde detox gedaan. Zag er tegenop. Maar de sapjes vielen 100% mee ze waren echt erg lekker en de soep was ook erg fijn. Ik zou het zo weer doen

Perfecte levering

Alles was helemaal goed gegaan en op een tijd geleverd dat mij prima uitkomt

Wat teleurstellend.

De chauffeur stond aan een verkeerd adres, waardoor mijn sapjes in retour gingen. Dit is niet de eerste keer dat de chauffeur aan een ander adres staat. Mijn sapjes werden bij de volgende leverdag geleverd.

Lekker en geeft een goed gevoel

Alle sapjes die ik heb geprobeerd zijn echt geweldig van smaak. De soepjes vind ik niet allemaal even lekker maar smaken verschillen natuurlijk. Ik heb het gevoel dat ik goed bezig ben wat gezondheid betreft! Ik ben een fan!

Heerlijk gereset

Ik heb 3 dagen detox gedaan, wilde een paar kilo gewicht kwijt en had de behoefte "even schoon te spoelen". De 2e dag begon met het gevoel "ga ik dit volhouden?" Maar met het besef dat ik op elk moment kon stoppen, hield ik de 3 dagen vol. De 1e en 3e dag vond ik het makkelijkst. De sapjes waren heel lekker. Het sapje met bietensap zou ik nog apart bestellen, die vond ik het smakelijkst.

Lekker en gezond!

Zeer aan te bevelen! Veel lekkerder dan andere aanbieders!

Redelijk goed bezorgd

3 groene flessen hadden barstjes en hadden in de doos gelekt. Ik heb ze snel in de diepvries gedaan. De dozen weggedaan en na circa 4 dagen de informatie gelezen die erbij was gegeven. Toen pas las ik dat je de gebroken flessen kon declareren. Ik had de vieze dozen al weggedaan dus geen bewijs meer. Als het bij deze kan, graag dus!!

Laatste bestellingen niet goed

In het begin was alles perfect. Maar de laatste 4 bestellingen waren een drama. Elke keer niet goed terwijl je aangeeft 1 soep niet te willen. Krijg je het toch geleverd. En dan na een mail krijg je ipv je geld op je rekening terug wat eerst was nu een tegoed op je account. Dit moet je ook goed weten om te gebruiken anders word het niet verrekend automatisch. Wat bij mij gebeurde. Helaas lijkt hoe groter je word des te minder zicht is wat er allemaal fout gaat. Maar de flesjes zijn wel flink gestegen in prijs maar service en qualiteit is niet beter geworden juist iets minder. Dit is daarom ook de laatste keer geweest. Helaas heb ik niets meer aan mijn tegoed.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel