Lekker én gezond, ik voelde me vrijwel meteen fysiek en mentaal beter.

Klasse service

Goede verpakking, duidelijke labels en instructie. Persoonlijk beviel de courgettesoep als enige niet in de smaak om zijn bitterheid.

Zeer positief

Ik heb 5 daagse detox kuur gebruikt.. het was geweldig. Ik heb geen minuut honger gevoel gehad de smaken van de sapje zijn heerlijk. Ik heb ervan genoten en wat gewicht verloren Dit is een een aanrader..

Sapje maakt zijn belofte waar.

Ik heb de groentesapjes, soepen en de smoothies uitgeprobeerd en ben 100% tevreden. De flesjes werden, zoals beloofd, diepgevroren geleverd. De soepen en smoothies vond ik heerlijk, de groentensapjes niet allemaal, logisch kwestie van smaaj, en omdat ze zo gezond zijn toch met plezier opgedronken.

prima service !

Heerlijk gezonde sapjes en prima service!

Mooi verzorgd, fijne bezorging. Goed verpakt en goede uitleg ! Niet alle smaken even lekker maar goed te doen . Jammer dat je bij de soep maar 3 soorten krijgt voor een week kuren Terwijl er meerdere soorten zijn . Erg tevreden

Ik vind het echt top! Super lekker en vers

Goede service goede communicatie Zeker een aanrader

tevreden

De flesjes werden netjes op tijd bezorgd. Net als de duidelijke mail met uitleg, boodschappenlijstje en recepten. De drankjes vind ik wel erg vies, maar het is voor een goed doel, dus nog even doorzetten :)

perfecte levering, super gezond sapje

Ik ben heel blij met jullie sapje van selderij want zelf sap maken is nogal een klus zeker van selderij dus super het te kunnen kopen.

Uitermate tevreden!

De sapjes zijn heerlijk en worden zorgvuldig verpakt en bezorgd.

Heel verzorg allemaal

De sapjes kwamen op de afgesproken tijd en zijn lekker. Het pre- en aftertox programma is goed te volgen.

Kwalitatief goede sappen

Sappen in goede staat ontvangen. Maar 3 dagen gedaan omdat ik de prijs wel relatief hoog vond. Maar de sappen smaken goed ook na ontdooien. Echt het gevoel alsof je veel goede voeding binnen krijgt.

Heel fijne detox, heel tevreden over !

Lekkere sapjes, goed geleverd, goed haalbaar (3 dagen, met 3 dagen pretox en 3 dagen aftertox), goede maaltijden voor voor en na. Ik voel me heel goed na de kuur, ik ga die zeker nog eens herhalen.

Heel erg vies!!! Erg hongerig

Ik vond het echt tegenvallen. Het was vies (te veel gember en kurkuma) Dag 2 ontzettende honger en in de avond zelfs ziek tot overgeven! Dag 3 alles door de gootsteen en ECHT fruit gekocht, een goede bruine boterham gegeten en ik knapte snel weer op. Daarnaast mega duur!!!

Goede communicatie over de bezorging!

De smaken van de sapjes zijn lekker en het is goed vol te houden, omdat je er best veel mag op een dag. De soepjes waren echt heel lekker.

keurig afgeleverd en alles aanwezig.

Zeeeeeerrr tevreden!!!!!!! Uitstekend !!!

Ik begon ergens 5 jaar geleden als het niet langer is! En los van dat ik voel dat het zoveel met me doet elke dag een gezond sapje drinken is het niet alleen lekker maar de service is uitstekend! Ik ken geen bedrijf dat zo goed met hun klanten omgaat als dit bedrijf! Als er iets is of de bezorger komt te laat door wat voor reden dan ook , ze lossen het altijd op’ Eerder had ik contact met Joël zelf en die stond me altijd netjes te woord! Echt zeer tevreden !!

Levering was allleen niet zo fijn. Heb best heel lang zitten wachten na de aangegeven bezorgtijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik niet naar mijn werk kon en dus te laat was...

Tijdslot werkte voor de tweede keer niet

Ik had de bezorging graag in de ochtend ontvangen, maar het werd steeds later. Uiteindelijk werd het 14.50 uur. Wel alles in goede orde ontvangen

De service van sapje is top en ze zijn zeer behulpzaam. Levering gaat ook goed. Als de chauffeur eerder is belt hij op. Ik ben zeer tevreden

Heerlijke, voedzame en gezonde sapjes

Al regelmatig sapjes besteld en steeds weer uitstekend. Zo veel gemakkelijker en smaakvoller dan dat ik ze zelf kan maken. Ze zijn voedzaam en geven mij energie. Ik voel me er heel goed bij!

Heerlijke sappen, lekker puur, en heel goed te doen!! Ik heb de sappen 3 dagen gedaan.

Zou het zo weer doen! De sappen zijn goed te doen, geen honger gevoel, doordat je bijna elk uur of om de 2 uur een sapje drinkt hou je ook genoeg energie. De soepen vond ik echt heerlijk en fijn dat het 3 verschillende waren. Vergeleken met andere kuren vond in het ook fijn dat Sapje in glazen flesjes zaten. Even afkicken van suikers en te veel aan koolhydraten. Weer bewust worden wat je in je mond steekt. Paar kilo kwijt is ook fijn! Lekker een strakke buik! Had ik tijdens de dagen ergens last van? Beetje concentratie problemen, veel plassen. Verder nergens last van!

Ik ben erg tevreden over Sapje. Je krijgt een tijdschema opgestuurd en hierin staat welke sapje je drinkt en op welke tijdstip van de dag. Heel erg handig! De bezorging is tot nu toe elke keer goed gegaan, dus daar ook erg tevreden over. De sapjes en de soepen zijn erg lekker, niet te vergelijken met van de supermarkten! De versperste sapjes in de supermarkt zijn veel te zoet of juist erg bitter.

Correcte en verzorgde levering. Duidelijke instructies bij het geleverde pakket en in de mails. Voor herhaling vatbaar.

Gezond en lekker

Sapjes consumeren is even pauzeren en stilstaan bij gezondheid en gewoontes. Altijd goed om te resetten en bewuster te leven en gezonder te eten en te drinken.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel