Wat een heerlijke smoothies en sapjes,echt het proberen waard.Alles netjes en verzorgd ontvangen.

Te vroeg.....

De bestelling werd eerder geleverd dan was afgesproken! I.v.m. het werk hadden we gevraagd om de bezorging na 17.00 uur te doen, maar toen ik om 15.30 uur thuis kwam stond de doos met sapjes op de stoep!

Zo fijn een doos vol heerlijke gezonde sapjes!

Weer super blij met alle lekkere sapjes, fijn ook die bezorg-updates!

Super gezond, super lekker en super makkelijk!

Need I say more? Ik ben ontzettend blij met Sapje. Het is voor mij een manier om dagelijks extra groenten binnen te krijgen. Een manier die zo aan je deur wordt gebracht! Voorheen was ik uren bezig met de slowjuicer en nu kies ik wat vaker voor Sapje. Deze sapjes zijn ook echt lekkerder dan ik zelf maak;)

Netjes bezorgd, goede uitleg.

De Pretox begon al met hevige hoofdpijn, dat viel echt tegen. Toen ik aan de sapkuur, de detox begon heb ik ook enorme lage rugpijn gekregen en zero energie, samen met de hoofdpijn was dat echt een probleem. Ik kon nauwelijks werken. Dag 2 heb ik vrij genomen en ben toch met yoga gestart en dat verlichte de pijn in mijn onderrug en ook de hoofdpijn werd draaglijker. Dag 3 ging het veel beter en barstte ik van de energie, heerlijk. Nog wat lichte hoofdpijn en een beetje last vanmiddag onderrug. Dag 4, bomvol energie. Dag 5 ben ik helemaal gewend en voel me top. De sapjes zitten in fijne glazen flesjes, ik kan niet zeggen dat ik alles lekker vond maar daar was ik ook niet van uit gegaan. De bezorging was keurig en de voorbereiding heel goed. Ik ben blij dat ik het gedaan heb want ik voel dat mijn lichaam een Reset heeft gehad.

Levering perfect. En ook de sapjes zijn goed. Ik ben reeds 1 dag bezig en nog geen honger.

Cadeautje voor je lijf en geest!

Ik heb de detox kuur van 3 dagen gedaan. Deze kuur vraagt (naast discipline) absoluut een serieuze en zorgvuldige voorbereiding, maar dat staat allemaal uitgebreid beschreven in de instructie die je vooraf ontvangt. Ik heb het pretox en aftertox advies volledig opgevolgd, om het effect van de detox kuur te optimaliseren. Dit kost stiekem toch veel tijd, zeker als je in mijn geval ook nog voor een hongerig gezin moet zorgen dat wél 'normaal' wil eten. Ondanks de inspanning en de momenten waarop ik wat hongeriger of prikkelbaarder was dan normaal, ben ik blij dat ik de detox kuur heb volbracht. Ik voel mezelf fris en fit en ik ben mezelf nóg bewuster geworden van hoeveel meuk we eigenlijk tot ons nemen. Het lijkt mij voor een gemiddeld gezin echter niet te doen om zo ultra gezond te eten als dat ik tijdens de pretox en aftertox heb gedaan, want dit is kostbaar en tijdrovend. Maar er is zeker winst te halen in het minder rigoureus en toch effectief bijstellen van ons voedingspatroon. De los te bestellen sapjes kunnen daarbij ondersteunen en zijn ook voor kinderen een fijne manier om de gezondheid een boost te geven. En daarvoor hoef je echt geen hele kuur te volgen. Dus fijn dat het kan als je wél een keer 'schoon schip' wilt maken en fijn dat Sapje ook genoeg andere mogelijkheden biedt om je lijf het onderhoud te geven dat het zo verdient!

Lekkere sappen en goede voor en nazorg qua recepten!

De sappen waren optijd en goed geleverd. Ze smaakten erg lekker en er stonden goede recepten in het informatieboekje. Het is een goede reset voor mij geweest. Ik ben weer bewust bezig met mijn voeding.

Al meer dan een jaar een abonnement

Ik begon met een sapkuur een tijd geleden. Daardoor besefte ik mij weer eens hoe mijn eetpratroon (van onnodige dingen) in elkaar stak. Het gaf mij meer inzicht. Nu heb ik al een tijd een abonnement en iedere maand komen er weer nieuwe sapjes. Ideaal om mijn dagelijkse hoeveelheid fruit en groente aan te vullen. Ik ben helemaal weg van de smoothies. Zowel de grote groene (erg lekker) als het ontbijt bestel ik erg graag. As ik geen tijd heb om brood te smeren dan neem ik het ontbijt mee de trein in! Geen verleidingen onderweg die gekocht worden. Uiteindelijk bespaar ik echt geld!

Beste ontdekking ooit!

Over het nut van gezonde groenten in sapjes was ik al langer overtuigd. Enthousiast heb ik me een sapcentrifuge aangeschaft maar die staat er helaas werkloos bij. Daarom ben ik zo blij dat ik sap.je heb ontdekt. Lekker, gezond, makkelijk, perfect aan huis geleverd. Ik neem de sapjes mee naar het werk en heb al 2 keer een weekje detox gedaan. Zou ze wel elke dag willen drinken :)

Uit stekend

Maar ik moet toekomen met wat ik heb Sorry

heerlijke sapjes, goede service

Ik perste zelf met behulp van een slow juicer, dagelijks sap. Nu ik ziek ben lukt het zelf persen van sap mij een poosje niet. Sapje is écht een uitkomst. Biologisch, in glas verpakt en alle sapjes bestaan uit veel soorten groenten, kruiden en wat fruit. De smaak van elk sapje dat ik heb gedronken is erg lekker. De service is echt oudewets goed.

supersap!

je proeft de puurheid - goeie combinaties van groeten en fruit in 1 flesje, boordevol gezondheid. Ik doe niet altijd een kuur, maar vervang regelmatig een maaltijd door een flesje en dat voelt goed.

Lekker, makkelijk en gezond

Prima bezorging, goed verpakt en lekkere sapjes.

Hartstikke lekker

Veel lekker sapjes, duidelijke schema. Beter kan niet

Een dag detoxen met sapjes was een geweldige ervaring

Mijn dochter en mezelf hebben samen een detox dag gehouden. Zo konden we ervaringen delen. Positief is dat alles biologisch is, en met een stappenschema je het goed kon opvolgen. Echt hongergevoel is er bijna niet geweest. De smaken zijn lekker en eindigen met een avondsoep was een mooie afsluiter. Mijn vaste gewoonte om tussendoor en ook s'avonds te snoepen is eindelijk doorbroken. Een nieuwe start begint voor mij. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Elke dag een genot

Elke dag een portie groente en fruit, zonder toegevoegde suikers en E-nummers Het geeft zo’n lekker gevoel aan het begin van de dag! Keep it up

Altijd super!

Correcte levering, heerlijke sapjes en smoothies, duidelijke communicatie, tevreden met abonnementskortingen

Een aanrader!

keurig verzorgd, duidelijk en heeelijke verse sapjes

Aanrader!

Ik was heel nieuwsgierig of ik na deze detox echt zo veel energie zou hebben, en dat is zeker het geval! Je moet er wel wat voor over hebben. De pre-en aftertox kosten wat voorbereidings tijd maar de recepten zijn lekker. De sappen en soepen zijn heerlijk en honger heb ik niet gehad. Wel last van ontwenningsverschijnselen, eerste dag sluimerende hoofdpijn, en vreselijke spier(zenuw)pijn. Er gebeurt dus echt wat in dat lichaam. Ik had al tijden last van mijn heup en dat is nagenoeg weg! Ik zit nog steeds in een gezonde flow en ik hoop dat dit mijn vaste routine gaat worden.

Aanmoedigende eerste kennismaking

Nieuw in het 'sapjes'-gebeuren heb ik een 3-daagse Detox Plus besteld, om voorzichtig te starten. Perfect geleverd, verpakt en begeleid door overzichtelijke documentatie. Het was een geslaagde Detox en dat was helemaal te danken aan de voorbereidende pdf'en die ze ter beschikking stelden. Ik ben 1,5 week op voorhand al beginnen afbouwen met ongezonde gewoontes waardoor de Detox zelf zonder ongemak verliep. Ik was blij met zoveel sapjes want best wel honger doordat m'n levenstempo doorliep en ik 'etenden' rond mij had in mijn gezin. Dat was een pittige uitdaging met veel verleidingen. Enkel na de soep had ik een voldaan gevoel. Ik ga hem in de winter nog eens doen met soepjes, voor 5 dagen. Alles in hun begeleiding is gericht op jouw succes, je staat niet alleen, maar je moet het wel zelf doen.

Vijf dagen Detox is een leuke uitdaging

Ik heb eerder een driedaagse Detox gedaan en nu gekozen voor de vijfdaagse omdat ik graag voor mezelf weer een startpunt wilde hebben om meer gezonde en bewuste keuzes te maken. Dus meer groenten en fruit, en minder veel van de ongezondere voedingsstoffen. En dat lukt. Tijdens de Detox geen moment honger gehad. Ja, wel af en toe wat klachten zoals hoofdpijn, maar wat zijn nou 5 dagen? Ik merk wel dat het een heel bewuste keuze moet zijn om deze stap voor je lichaam te maken, anders wordt volhouden een uitdaging. Mensen om mij heen eten immers wel gewoon de gebakken aardappelen, gehaktballen etc., alles wat ik ook lekker vind… De tomatensoep is de allerlekkerste, ik ben geen grote fan van de pure groentesapjes vanwege de smaak, maar het is voor een goed doel.

Fantastic!

Heerlijk en zo makkelijk. Alles puur en met liefde gemaakt. Dat kun je proeven. En cadeau aan mijzelf om van Sapje te mogen bestellen! Super super dat alles in glas is ipv plastic! I love Sapje ;)

Een boost voor mijn gezondheid die ik zeker ga herhalen!

Voor het eerst een sap detox gedaan van 3 dagen. De pretox vond ik een grotere uitdaging dan het effectieve detoxen zelf. De sapjes waren super lekker! Ik heb geen honger gevoel ervaren en ook geen andere klachten. Het is de perfecte manier om weer even te focussen op je gezondheid en een goede start te maken aan gezonde gewoontes. Ben zeker van plan dit 2x per jaar te gaan doen!!

Heerlijk puur en gezond

Complimenten voor deze sapjes! Totaal niet te vergelijken met de sapjes uit de supermarkten. Ik vond 1 dag prima te doen en heb nog twee sapdagen gepland. Voelde goed en gezond.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel