Heerlijke soepen en sapjes

Ik had een vijfdaagse detox met sapjes en soep genomen, en vond het zeer goed te doen. Alles is qua smaak heel goed te drinken, en de soepen zijn echt geweldig. Dat maakte het ook zeker goed om te doen omdat je s’avonds iets warms mag eten. Ik ben fan..

Lekkere sapjes en soep en goed vol te houden!

Ik heb de 5 dgs sapkuur gedaan en dit is mij heel erg meegevallen. Het volhouden was echt prima te doen en bijna geen hongergevoel gehad. Sapjes kwamen netjes op tijd aan. Soepjes waren heerlijk! Ik merk dat ik nu ik klaar ben veel minder trek heb in eten en in zoetigheid en de knop om is om nu door te pakken met gezond eten.

Ontzettend lekkere sapjes!

Duidelijke E-mail met het programma en recepten en de sapjes zijn gewoon echt superlekker! Ik geniet ervan!

Goede bezorging, lekkere soepjes, sapjes en smoothies. En gelukkig in glazen flesjes!

Uitstekend!

Ik heb sinds kort een abonnement, waarbij ik iedere bestelling aan kan geven welke sapjes ik wil hebben. Ik kies zo gevarieerd mogelijk om alle voedingsstoffen binnen te krijgen. De flesjes zijn tot nu toe steeds conform de afspraak bezorgd. De sapjes zij heerlijk, echt aan te raden!

Gezonden sapjes zijn er in overvloed maar deze smaakte ook nog een heerlijk!!!

Lekkere sapjes, goeie verpakking ziet er leuk uit ook. Prima te bewaren na levering bevroren, deel in koelkast deel in vriezer, perfect! En de sapjes geven je echt een opkikker, lang verhaal kort " We love it"

Prima, maar merk weinig verschil

De sapjes waren qua smaak prima, maar het soepje was na een dag van deze sapjes wel even een welkome aanvulling ! Ik moet wel eerlijk zeggen dat het voor mij persoonlijk weinig toevoegde. Ik merk qua gezondheid en energie weinig verschil ten opzichte van voor die tijd. Het hongergevoel was wel iets aanwezig, maar het was prima vol te houden. Ik heb me niet echt gehouden aan de pretox en eigenlijk weinig last gehad van bijwerkingen. Heel klein beetje hoofdpijn, maar dat was verwaarloosbaar.

Eerste en zeker niet de laatste keer

Ik was wat huiverig, maar heb de drie-daagse kuur gedaan met 3 collega's. Maar het beviel zo goed, ik heb geen honger gehad en de sapjes waren echt lekker. En vooral de soepjes aan het einde van de dag waren een feestje. Echt een goede kickstart om weer 'normaal' te eten.

Niet voor mij weggelegd

De eerste twee sapjes gingen prima.. de sapjes die volgde kreeg ik niet meer weg! De smaken zijn niet mijn ding.. een ochtend ging nog wel maar 3 dagen niet.. dus helaas nog een vriesvak vol met dure sapjes.

Ik stop er mee. Product goed, Bezorging slecht

Ben al jaren sapje fan. Maar stop er nu mee. Bezorging stelselmatig slecht. Bezorgvensters worden niet gehaald, constant verzet en soms zot ik uren te wachten en kwamen ze helemaal niet. Of pakket wordt voor de deur gezet, aangebeld en achtergelaten. Heb hier ook over gebeld maar verandert niet. Dus na jaren lid stoppen we er nu mee. David

Heerlijke sappen en ruime hoeveelheid dus makkelijk vol te houden

Op woensdag ochtend werden de sapjes voor mijn vijfdaagse detox geleverd. Ik ben meteen begonnen. Na 5 dagen voel ik me veel beter! Mijn haar en huid glanzen weer mijn darmen zijn ontgift. Ik heb mezelf een massage cadeau gedaan om het ontgiften te bevorderen. Door de hoeveelheid sapjes op een dag en het “sap schema” was het heel goed vol te houden! Een echte aanrader!! Bedankt sapje.nl Volgende maand weer :-)

Heeerlijk en goed ontvangen!

Ik geniet elke dag van de heerlijke sapjes en soepen die ik besteld heb. Hele snelle levering en heel goed op de hoogte gehouden door de bezorgservice.

Bezorging op tijd, alles keurig heel in dozen, top!

Bestelling klopt niet met abonnement en geen seintje gekregen

Ik heb een abonnement voor 3 x een sapkuur per jaar. Normaal krijg ik een seintje zodat ik nog de datum kan aanpassen als ik dat wil. Nu kreeg ik ineens een sms dat het bezorgd zou worden, terwijl ik onlangs al 2 bestellingen heb gedaan/ontvangen. Daarnaast kreeg ik behalve de sapkuur ook nog smoothies en extra soepen. Ik heb hier op dit moment niet op gerekend en dit zat ook niet in mijn abonnement. Kortom, ik ben hier absoluut niet blij mee.

Lekker en geen trek

Ik heb tijdens de kuir geen trek gehad. Zat zelfs vol! Lekkere sapjes en soepen.

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke ‘Sapjes’, duidelijke handleiding, goede bezorging en geen honger tijdens de driedaagse Detox.

ik gun het iedereen!

Altijd blij uitkijkend naar ontvangst van mijn bestelling; zorgvuldig, zorgzaam, --ook Leen Menken afleveringen--deskundig en zeer voedend (!) diep erkentelijk dat jullie 'er zijn' voor ons allen, jullie zuster aan zee Teresa Egmond aan Zee

Top ervaring

Ik deed een 3 daagse detox sapkuur om mijn lichaam te reinigen en rust te geven. De sapkuur is heel goed vol te houden. Na de kuur voel ik mij schoon van binnen en heb veel meer energie.

Super levering .. echt heel Fijn .

Een aanrader zeer tevreden

Heel fijn de sapjes ben zeer tevreden

Missende sapjes

Zo jammer dat er sapjes van mijn kuur ontbraken, deze keer niet de kuur op juiste wijze kunnen volgen. Echt heel jammer.

Nuttig om een keer te proberen

Van familie positieve aanbeveling gekregen over Sapje. Al voel ik mij goed, de laatste 2 jaar wel de nodige kwaaltjes gehad en fors dikker geworden, dus de moeite waard om Sapje te proberen. Wetende dat het géén dieet is. Alle 3 de fasen (Pretox, Detox en Aftertox) gingen mij makkelijker af dan ik vooraf had verwacht en de sapjes waren daarbij ook veel lekkerder dan ik had durven hopen. En de bijgeleverde recepten (meestal koos ik daarvoor) waren ook heerlijk. Maar terugkijkend …. kan ik niet goed beoordelen of er verbetering is. Ik voel mij immers niet speciaal beter! Wel ben ik ruim 3 kg afgevallen (van een kleine 100 kg); maar dit is een fijn ‘neveneffect’. Op basis van prijs-kwaliteit(sverwachting) oordeel ik met slechts 2 sterren. Voor 21 sapjes, 3 soepjes en thee ruim EUR 120,00 vind ik wel veel geld voor de 3 Detox-dagen (naast de ‘gewone dagelijkse kosten’ voor de 3 dagen voor- en 3 dagen achteraf). Maar het was best de moeite waard om eens te proberen. En hopelijk zorgt het vanaf nu voor een andere mindset, ander eetpatroon o.i.d. zodat de lijn van het afvallen doorzet. T.z.t. komt er in mijn beleving in dat geval vanzelf een ster bij!

Een glas gezondheid!

Ik drink bijna iedere dag een sapje. Zeker in het voorjaar vind ik het een energie boost. Ook voor en na operaties helpt het me om me fitter te voelen.

Lekker en makkelijk

Prima service en de sapjes netjes op tijd geleverd. De sapjes en soepjes zijn lekker en de detox is heel makkelijk vol te houden. Ik ga zeker een keer ook de 5-daagse detox proberen. De pre en aftertox recepten zijn heerlijk!

Super! Absoluut zijn geld waard!

Ik deed 3 dagen sapkuur, daarna 3 dagen soepkuur om te detoxen. Het ging moeiteloos, zeer lekker, duidelijk schema, geen klachten. Het lijkt wel of ik gereset ben. Tot op heden nog steeds gezond bezig. Ik heb tonnen energie en voel me fantastisch. Een absolute aanrader.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel