Heel goede service en heerlijke sapjes.

Mijn ervaringen zojn uitsluitrnd positief. Zowel de bezorging als de kwaliteit van de producten.

Goede levering een heerlijke sapjes

De 3 daagse sapjes pluskuur was goed vol te houden, lekker sapjes, shots en soepen.

Goede sappen, weinig variatie de soepen, erg duur

Sappen zijn van goede kwaliteit, had geen honger. Helaas kreeg ik 3 verschillende soepen voor 7 dagen, dat is jammer. Zeker gezien de hoge prijs van de sappen. Zou het graag nog een keer doen, want voel dat 1x 7 dagen niet genoeg is. Maar de prijs is een flinke hobbel.

Wij zijn erg positief

De sapjes werden keurig aangeleverd. Diepgevroren. We hebben de 'kuur' van maandag tm woensdag gedaan. We werken allebei. We hebben ons niet echt voorbereidt en zijn gewoon begonnen. De kick is een goed begin van de dag. Je bent er direct 'bij'. De sapjes vonden we heerlijk dus geen probleem om die te drinken. De hele batterij flesjes mee in een tasje en dan het schema volgen. Knop om. We hebben geen hongergevoel gehad. De eerste dag was wennen, de tweede dag voelden we wat impact qua stoelgang en energie. De derde dag voelde het prima en waren we er aan gewend. We gaan de volgende keer voor 5 dagen. We zijn natuurlijk wat afgevallen (nu vasthouden, hahaha). Ik heb diabetes 2. Mijn suikerwaarden gingen natuurlijk omlaag want we eten geen koolhydraten of onnatuurlijke suikers. Uiteindelijk is het een test in doorzettingsvermogen; het loslaten van gewoonstes en overtuigingen (ik moet echt wat eten) en het tempo aanpassen. Voor herhaling vatbaar!

Alles naar behoren gegaan

De sapjes zijn bezorgd op de door mij gekozen tijd. Fijn dat het ook ‘s avonds kan. De bestelling was prima in orde. De sapjes zijn van heel goede kwaliteit.

Bezorging niet geslaagd, geen sapjes ontvangen

Omdat een sapkuur niet iets is dat je zomaar doet en een beetje wilt plannen, bestelde ik ruim op tijd mijn sapkuur. De bedoeling was tijdens een vakantie de sapkuur te doen, maar de levering werd keer op keer uitgesteld om redenen die mij niet werden verteld. Uiteindelijk heb ik de bestelling moeten annuleren omdat ik op de dag van vertrek de sapjes niet in huis had. De situatie is bij sapje bekend, maar geen excuses of tekst en uitleg gekregen. Extreem slechte service en ervaring dus. Eens maar nooit weer.

enorme boost voor je lichaam !

de detoxkuur van 3 dgn is prima vol te houden en geeft je lichaam een enorme boost. voel me als herboren erna met veel meer energue dsn daarvoor.

Zeer positieve ervaring!

De website is helder, het bestellen gaat vlot, je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de levering, de 3 detox dagen zijn zeer goed vol te houden dankzij de heerlijke sapjes, je ontvangt op voorhand via mail een gedetailleerde uitleg en smakelijke recepten. Kortom, ik ben fan van Sapje!

verzorgende levering

Is een aanrader

Altijd goed

Bestelling goed ontvangen wel had 1 flesje een scheur,waar later de bodem uit viel gelukkig geen bietensapje..

Heerlijke sapjes

De sapkuur is goed vol te houden omdat je ieder uur iets mag drinken. De sapjes zijn overigens erg lekker. De levering en communicatie zijn tevens ergs goed.

Alles keurig ingepakt, duidelijke instructies erbij

Het aflevertijdstip was helaas niet in orde, zou tussen 12-18 zijn maar op de dag zelf schoof het steeds op en uiteindelijk was het tegen 22 uur (ik moest die avond weg). Het stond keurig bij de zijdeur zoals ik op het briefje bij de deurbel had gezet, maar ik had niet voor niets voor een bepaald tijdslot gekozen. Maar dit staat los van de kwaliteit van de bestelling.

Sapjes zijn allemaal vers en goed van smaak. Alles op tijd geleverd. Top!

Top producten!

Een prima kuur, en het helpt echt! Na 5 dagen voel je je fitter. En nu ga ik bewuster om met wat ik eet. Een aanrader!

Love it!

1 dag Detox in de maand is prima voor mij heerlijk!

Lekkere en goede sapjes maar ontevreden over communicatie

Ik vind de biologische sapjes van Sapje echt de beste. Super lekker en gezond. Dat vind je niet veel in het sap aanbod. Echter toen ik eenmaal mijn IBAN moest wijzigen voor mijn sapabonnement ben ik er ingeluisd. Er werd mij verteld dat ik het abonnement kon opzeggen en vervolgens met mijn nieuwe IBAN een nieuw abonnement kon afsluiten waar de dan al eerder gedane bestellingen op verrekend zouden worden. Zo gezegd zo gedaan maar vervolgens werd er doodleuk mede gedeeld dat het niet verrekend werd en ik alsnog alle bestellingen moest doen. Dit verwacht ik niet van een professionele partij. Erg jammer dat dit zo moet gaan.

Ontzorgt!

Behalve gezond zijn alle groentesapjes van Sapje (er zijn veel variaties) ook erg lekker! Zelfs mijn man is daar dol op terwijl hij niet veel groente lekker vindt. Zo krijgt hij toch gevarieerd veel groente binnen.

Alles is super verlopen , netjes op de afgesproken tijd .

Lekker sapjes / prima levering

Eerste keer een sapjeskuur. Sapje zorgt voor een correcte levering en de sapjes zijn lekker.

Sapje is gezond en lekker. Dat is heel wat!

Een aanrader!

Heerlijke sapjes

vriendelijk en netjes geleverd.

Cool!

Lekkere slaapjes, cool en lekker koud. Goede bezorging.

Fijne producten en service!

Service van Sapje is goed en snel. Fijn dat je een eigen bezorgdag + tijdstip kan kiezen. Producten zijn van goede kwaliteit!

uitstekend

uitstekend

Heel goed product

Detoxkuur van 3 dagen gedaan. Hele goede ervaring. Voel me energiek en zeker voor herhaling vatbaar.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel