aangename ervaring

Lekkere sapjes, duidelijke uitleg over het gebruik, vriendelijke bediening

Is dit een grap?

In mijn eerste review heb ik aangegeven dat ik de sapjes echt top vind. Eens in de paar maanden een detox kuurtje van een paar dagen... heerlijk! Maar ik vind de pompoensoep gewoon echt niet lekker en dus bij elke bestelling aangegeven graag een ander soepje te willen. Dit gaat echt tot 3 keer toe mis. Zelfs als ik er nog extra achteraan bel dat ze het echt niet vergeten. Zelfs dan gaat het nog mis. Nu wilden ze het goed maken door mij een nieuwe detox kuur op te sturen van 3 dagen. Echt top service! Zelf wat extra bij betaald voor een detox kuur van 5 dagen. Uiteraard 3x expliciet (en zelfs een beetje uit grap) aangegeven dat ik de pompoensoep echt niet wil. Je kunt nu al raden waar dit naartoe gaat.... wederom 2x pompoensoep in de doos zitten... ik vraag me nu echt af of ik niet gewoon in de zeik wordt genomen.

Tevreden en enthousiast

Ik ben zeer tevreden, vanaf de bestelling, naar de bezorging perfect volgens afspraak. De sapjes smaken veel beter dan wat ik verwacht had en de detox is goed vol te houden. Ik heb een klein verbeterpunt mbt de boodschappenlijst van de pre- en aftertox. Persoonlijk zou ik twee aparte boodschappenlijsten prettiger gevonden hebben. Daarnaast was de lijst niet helemaal duidelijk. Ik nam bijvoorbeeld champignons mee volgens de lijst. Toen ik het recept las van de champignonsoep bleken het verschillende paddestoelen te moeten zijn. Dit zijn echter details. Ik ben zeer tevreden en heb hierdoor een ander beeld over goede voeding gekregen. En zo ook een ander eetpatroon. Waarvoor dank!

Een strijd…

Uiterst professionele aanloop naar de detox. Goede recepten goede begeleiding. Ik had er oprecht zin in. Bij de start van de detox was de kick heftig maar te doen…alle opvolgende sapjes vond ik niet lekker. Dit motiveert niet voor de overige 2 dagen. Elk sapje was voor mij een drempel. Uiteindelijk wel 9 dagen zonder koffie, bier en suikers gedaan, maar het was een enorme opgave. Zeker door eerdergenoemde smaak drempel. Wellicht als de sapjes aangenamer waren was het beter te volbrengen en voor herhaling vatbaar. Uiteindelijk wel 4,5 kg afgevallen en een mooie reset voor een gezonde start van het zomer seizoen.

Ik heb de drie dagen detox gedaan. Dat was goed vol te houden dankzij de heerlijke sapjes die echt een boost geven. Ik heb gewoon alles kunnen blijven doen. N beetje honger, maar zeker niet te erg.

top service en kwaliteit

Top service en kwaliteit

3 dagen later dan gepland

Bezorging was uitgesteld wegens een bezorger die op een ander adres door een hond gebeten was. Is overmacht maar wel balen want nu ben ik nog t hele weekend aan t sappen en moest ik geplande etentjes afzeggen. Daarbij was de bezorging 1,5 uur eerder dan t tijdslot aan gaf! Wat leidde tot aanname door de oppas die ze niet in de vriezer had gezet! Was niet aangegeven dior de bezorger! Sappen en soepen zelf zijn daarentegen heerlijk en kuur bevalt prima! Zeker voor herhaling vatbaar!

Heel relaxt

De sapjes smaken top! En doordat je een warme soep in de avond hebt geeft het je een verzadigd gevoel. 3 dagen was voor mij wel genoeg. Deed het voor gezonde reset en het overgaan op normaal eten weer verliep dus top omdat mijn behoefte aan “slecht” eten weg was. De uitleg is ook erg fijn voor de dagen ervoor en erna.

Geweldig lekkere sapjes!

Alles klopt! De bezorging zeer vriendelijk, de uitleg via mail uitgebreid en met heerlijke recept ideeën, de flesjes zien er top uit, en dan nog de sapjes zelf, echt super lekker! Ik ben de dagen vasten heel goed doorgekomen, en ook nog even de complimenten voor de soepjes, want die zijn ook echt overheerlijk!

prima te doen

Dit is de tweede keer dt ik een detox 5 dagen kuur doe en dat is prima te doen. Echter de tweede keer heb ik voor de laatste dat niet de juiste sapjes ontvangen. Dat vind ik een beetje slordig

Heerlijk en voedzaam

Fantastisch! De sapjes en soepjes smaken heerlijk. De bezorging is bovendien een feestje, zelden meegemaakt dat de bezorging zo punctueel was.

Gezonde lekkere sapjes

Erg tevreden over deze sapjes. De sapjes zijn een goede aanvulling op mijn dagelijkse vitamine toevoer. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze niet zo lekker waren, maar tot nu toe vind ik ze allemaal ook erg lekker smaken, bonus :)

Smaakt naar méér!

Wij bestelden de kids box en hebben er met het hele gezin van genoten. Wat een smaken. Na 2 dagen was het helaas al op! De dagen erna misten we echt de Sapjes. De kinderen vragen om meer! Ze vinden het waanzinnig lekker. Ikzelf ervaar echt de hoge kwaliteit als ik Sapje drink. Wij zouden een Family box een waardevolle toevoeging aan het assortiment vinden. Een voordeel box voor gezinnen, zodat we dit regelmatig kunnen blijven doen.

mijn ervaring met sapje was in een woord top!

Nadat ik besteld had kreeg ik mails over hoe de detox te gebruiken. Ook de dagen ervoor en erna worden duidelijk beschreven en aangegeven. De levering gaat ook prima, je kunt de bestelling volgen dus helemaal prima.

Super, heel tevreden

Levering stipt. Alle flesjes intact. Ben super tevreden en kan het alleen maar aanbevelen!!!

Lekkere sapjes en soepjes!

Afgelopen week heb ik de 3-daagse detox gedaan. De sapjes zijn goed te drinken, vooral het oranje sapje met wortel was erg lekker. En ook de soepjes waren heerlijk. Het is soms natuurlijk wel even afzien tijdens een detox en op de derde dag werd ik wat belabberd wakker maar dat verdween na het drinken van de eerste twee sapjes. Verder voelde ik me tijdens de detox verrassend helder en had ik ook gewoon energie om dingen te doen. Nu ik de detox achter de rug heb voel ik me goed en energiek. Geen last van dipjes, helemaal geen zin in zoetigheid. Het heeft mij wel weer even een reset gegeven om meer groente te eten en minder zoetigheid.

Fijne detox, soms een klein beetje 'honger' maar soepje heel lekker!

Ik heb Sapje besteld omdat er een soepje bij zit, iets warms op een dag. Het viel me qua bijwerkingen alles mee! 3 dagen vond ik prima te doen, 5 of 7 dagen lijkt me wel wat veel/lang. Ik vond de sapjes lekker!

Heel tevreden!

Ik had detox kuur van 3 dagen, was echt goed vol te houden! Ik vond de soepjes ook super lekker! Ik ga ze zeker vaker bestellen, en ben 4 kilo lichter!

Geweldige smaken, kwaliteit en service! Wij zijn fan!

Mijn man en ik waren op zoek naar een gezond alternatief voor onze dagelijkse inname van groenten en fruit en de variatie en kwaliteit die Sapje biedt is geweldig.

in 3 dagen van mijn suikerverslaving verlost

Ik was er helemaal klaar voor en daarom lukte het ook om na een 3-daagse detox kuur van mijn suikerverslaving af te komen. Deze dagen waren niet gemakkelijk, maar wel diep helend, reinigend en transformerend. De sapjes waren niet alleen supergezond, maar ook heel erg lekker! Dankjewel!

Gezond en lekker!

Het is de 3e keer alweer dat ik bestel bij sapje en het bevalt iedere keer weer! Momenteel ben ik zwanger en is dit een super aanvulling op mijn dagelijkse voeding.

Weer lekker!

Na een antibioticakuur toch weer even mijn weerstand en probiotica terug krijgen naar het normale peil. Tijdens een verhuizing gaat dat toch wat minder dus gekozen voor pakket voor 1 dag als extra ondersteuning. Voel me energiek en ik krijg in ieder geval genoeg groenten binnen! Blij mee :)

Alles is perfect verlopen. Sapje heeft de bezorging echt goed geregeld. Sms met precieze tijd word aangegeven, ik ben er blij mee.

Maagpijn door de sappen

Helaas kreeg ik na sapje 1 al ontzettend last van maagpijn, ik was begonnen aan de 3 daagse detox dus wilde graag door drinken maar na sapje 3 was het zo erg dat het niet meer ging. Erg jammer aangezien ik normaal elke dag zelf sappen maak en geen last heb, dacht dat dit fijn zou zijn qua gemak. Alles aan m’n vriend gegeven omdat ik ze dus niet kon drinken, zonde geld.

Echt ideaal, t scheelt een heleboel werk, en zo fijn dat het biologisch en puur is. Op deze manier is detoxen makkelijker te combineren met het drukke gezinsleven. Erg tevreden!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel