Top sapje, zonde van de 2 kapotte flessen

De sapjes zijn heerlijk. Ik ga ze zeker nog een keer bestellen. Jammer dat 2 van mijn smoothies waren gebroken in de doos.

Abonnement Sap.je brengt vitaminen en smaakexplosies, maar mist variatie

Ik ben al enige tijd abonnee van Sap.je en ik moet zeggen, de sapjes zijn keer op keer heerlijk! Ze weten echt hoe ze smaken kunnen combineren om een explosie van frisheid en energie te creëren. Ik kan het niet ontkennen: de vitaminen vliegen je letterlijk om de oren bij het drinken van deze sappen. De kwaliteit van de ingrediënten is altijd uitstekend en je proeft de versheid in elke slok. Ik merk dat ik me energieker en gezonder voel sinds ik deze sappen in mijn dagelijkse routine heb geïntegreerd. De sapjes zijn niet alleen een traktatie voor de smaakpapillen, maar ook een boost voor het lichaam. Echter, nu ik aan mijn derde abonnementsreeks begonnen ben, begint het aanbod van sapjes een beetje saai te worden. Hoewel ik de klassieke smaken nog steeds waardeer, zou ik graag wat meer variatie zien om het spannend en avontuurlijk te houden. Bij een abonnement verwacht je immers een breed scala aan smaken en combinaties om uit te proberen. Ik zou Sap.je aanraden om wat nieuwe en verrassende smaakcombinaties toe te voegen aan hun assortiment. Zo kunnen ze hun trouwe klanten blijven boeien en nieuwe klanten aantrekken. Verandering is tenslotte de sleutel tot succes en groei. Samenvattend, Sap.je levert heerlijke, vitaminerijke sapjes die je gezondheid en energie een boost geven. Echter, wat meer variatie in het aanbod zou zeer welkom zijn, vooral voor degenen met een abonnement. Ik kijk uit naar toekomstige ontwikkelingen en nieuwe smaken, en ik blijf voorlopig genieten van de heerlijke sapjes van Sap.je.

heerlijke sapjes, soepen en bouillon

bio, vega en verpakt in glas, heerlijke receptuur, ik kan hier echt van genieten en het is verantwoord op alle fronten. Dank, ook voor het tarwegras spotje dat zo lekker is.

Heerlijk eerlijk

Mooi op tijd bezorgd en weer heerlijke gezonde sapjes

Everything arrived on time and in one piece.

The only thing to mention is that one of the three boxes was damaged. All the bottles were fine but the was box pretty badly broken. The deliver guy had it in the front of his truck to keep it safe.

smoothie en soep zijn kei lekker.

Wij zijn al jaren lang sapjes drinken. Deze keer smoothie en soep gekocht. Makkelijk en lekker. Waarde voor de gezondheid. Zeker blijven kopen.

Makkelijke en lekker

Gaat over algemeen goed. Alleen ik kan niet vinden waar ik kan aangeven waar de sapjes afgegeven of neergezet kunnen worden als ze gebracht worden

Heerlijke sapjes, gezond én lekker

De ervaring en de communicatie van A tot Z was top, ik had dus grote verwachtingen. Ik heb de kuur misschien niet tot de letter gevolgd, maar wel gevoeld wat een gezonde boost de sapjes geven!

Fantastische sapkuur

Ik deed dit om te detoxen, de gewoonte om naar lekkere dingen te pakken even los te laten. Mijn systeem te verwennen met gezondheid. En wat is dit n heerlijke manier. Bijzonder geconcentreerde heerlijk smakende flesjes, veel diversiteit in een dag. Als t moet kun je zelfs ben gezonde tussendoor hap nemen ( met aanwijzingen welke) maar niet nodig gehad. Bijna jammer dat t klaar was. Ik overweeg zeker om dit regelmatig te herhalen, of de vijfdaagse te bestellen. Keurig binnen de tijdslot, keurig eco verpakt en zo in de koelkast te laten verhuizen. Bravo! En jullie naam is ook heel leuk! Prijs kwaliteit is Okay!

Erg lekker!

Ik heb al meerdere keren sapjes besteld en nu ook een keer de detoxkuur gedaan. Dat was goed vol te houden ondanks dat ik de pretox even gemist had. Als ik het ooit weer doe zal ik de voorbereiding beter kunnen doen. Ik las de mail nu te laat door. Dacht dat alle info in de doos zat. De sapjes smaken erg lekker en gezond! De bezorging is prima in orde en accuraat. Top

Een bijzondere detox

Ik heb de detox 3 dagen gedaan. De menu's van de pretox en aftertox vond ik erg lekker in tegenstelling tot veel andere gezonde recepten dus is zeker geen straf. De drankjes van de detox zijn ook prima. Ik had het meeste moeite met geen koffie terwijl ik dat niet veel drink maar bleef vooral de eerste dagen erg duf. Verder beetje hoofdpijn en regelmatig hongergevoel. Meest bijzondere vond ik dat mijn buik opgezet bleef en ik weinig ontlasting heb verloren in de 9 dagen dus niet het gevoel dat ik echt opgeschoond ben maar gewoon 9 dagen gezond gegeten heb en daarvoor vind ik de totale prijs toch wel hoog

Dit was de tweede keer dat ik bij jullie een kuur van 3 dagen heb afgenomen. In 1 woord geweldig. Super duidelijke omschrijving, de sapjes zijn lekker, heerlijke royale bus thee erbij en ik voel me weer fantastisch. Ik mis de sapjes gewoon nu ik klaar ben. Dus de volgende keer ga ik zeker een 5 daagse afnemen!

Drie daagse detox voor een geweldige energie boost

De sapjes zijn heerlijk je hebt absoluut geen honger je voelt je enorme energiek en je kunt gewoon flink actief zijn en sporten zonder problemen. En gelijk weer van je suiker cravings af! Ook worden de sapjes super snel geleverd er is goede heldere communicatie over de levertijden. Top service. Absolute aanrader

Aanrader

Stuk voor stuk lekkere sapjes en het soepje 's avonds is een fijne afwisseling. Het was mijn eerste detox ervaring en ik zou het zo opnieuw doen. Geen honger gevoel en geen zoete neigingen in de daaropvolgende dagen.

Energiek!

Hele fijne sapkuur. Sapjes zijn lekker, goed gedoseerd en een duidelijk schema erbij. Ik zou dit iedereen aanraden!

Niet tevreden van levering

Ik had gemeld dat pakket onder de aanhangwagen geplaatst mocht worden of afgegeven aan de buren. Pakket werd idd afgegeven aan buren maar geen briefje in de brievenbus in welk huis. Ik moest de volledige straat aflopen. De buren bij wie het pakket dan afgegeven was waren net aan het verhuizen.... had ik onmiddellijk geweten bij wie het was kon ik hen opbellen. Ik moest zelf contact opnemen met de infolijn om te weten te komen waar mijn pakket was. Producten waren al aan het ontdooien tegen dat ik ze had maar ik kon niet onmiddellijk starten met de kuur. Heel tevreden van de sapjes maar dus niet van de chauffeur zijn diensten.

Heerlijke soepjes!

Goede service en prettig bedrijf. De soepen zijn erg lekker en puur.

Erg vervelend dat de bezorging plaatsvond buiten aangegeven tijdskader.

De chauffeur kwam ruim te vroeg voor de bezorging en er was daardoor niemand thuis.

Altijd prima, klachten worden snel opgelost

Wij bestellen al jaren sapjes. Deze keer voor het eerst vier flesjes kapot bij levering. Gemeld bij Sapje en binnen enkele uren keurig antwoord met een goede oplossing. Helemaal top!

Met de sapjes van Sapje was de detox heel goed te doen!

Ik heb nog niet eerder een detox gedaan. Was nieuwsgierig en er op uit om mijn voedingspatroon te doorbreken en mijn lijf te schonen. Heb 3 dagen een detox gedaan met Sapje. Het ontvangen van alle sapjes was als een feestje. Ze zijn goed bezorgd en het ziet er aantrekkelijk uit. Heel fijn is ook de uitgebreide informatie over de pre- en aftertox. Deze heb ik helemaal gevolgd. Dag twee van de pre-tox was eigenlijk de enige dag dat ik me niet echt lekker voelde met heftige hoofdpijn. Maar verder heb ik het hele proces prima kunnen volgen. De sapjes zijn allemaal echt lekker en ik heb geen honger gevoel gehad. En ben 3 kilo afgevallen (ook mooi meegenomen). Nu zorgen dat ik mijn voedingspatroon blijvend kan veranderen! Met veel meer groente en beperking van alle verleidingen die nodig zijn.

Sapje laat mij stralen

Om de paar maanden neem ik even een pauze, even 3 dagen niks hoeven i.c.m. een 3 daagse sapkuur. Daarbuiten drink ik één sapje, elke dag. Ik ben sinds dien minder vaak ziek geweest, mijn huid is opzienbarend stralender en rustiger en ik heb meer energie. In mijn volle en onregelmatige leven, met geen passie voor koken en 1prs huishouden is elke dag genoeg groente en fruit binnen krijgen altijd een uitdaging geweest. Met elke dag een sapje als aanvulling heb ik het oordeel daarover losgelaten. Dat geeft mij een beter gevoel over mezelf en de geruststelling dat ik toch goed voor mijn lijf zorg.

Een echte aanrader!

Hallo Joël, Rosalynn en het hele sapjesteam, dit is de 2e keer dat wij een bestelling hebben geplaatst en wij zijn enorm tevreden!! Zowel over de sapjes zelf als over de hele levering. Alles is correct verlopen zoals gepland! Wij hebben hier dan ook niks op aan te merken. Wij zijn helemaal fan en kunnen het iedereen aanbevelen!!! Vele groetjes Dirk & Sofie uit Hallaar (België)

Lekkere afwisselende sapjes

Lekkere sapjes, goede bezorging en service. Ideale manier voor mij om (voor de eerste keer) een detox te ervaren en om regelmatiger groentesapjes te drinken.

Sapje is een schoonheidskuur en gezondheidskuur in 1.

Sapje is een schoonheidskuur en gezondheidskuur in 1. Het pept me iedere keer weer op. En ik ben blij dat ik ermee heb kennis gemaakt.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel