Sapkuur van 7 dagen

Ben nu met de laatste dag bezig van de sapkuur. Heerlijke sapjes. Honger gevoel heb ik zo nu en dan maar dat stil ik door een slok te nemen van mijn gezonde sapje. Bij elke slok heb ik het gevoel dat het iets bij draagt voor een gezondere levenstijl. Ik ben heel blij geweest met deze keuze!

Prima bezorging, nette verpakking. Duidelijke omschrijving, Sapjes goed van smaak en de soepjes heerlijk. Geen moment een hongergevoel.

Ervaring

Het is voor mij weer een mooie ervaring om op verschillende manieren stil te staan bij mijzelf en mijn gezondheid. 1 flesje was kapot bij aankomst, dit werd tevens gelijk goed afgehandeld!

Gekregen wat ik wilde

Ik heb de sapjes besteld en het werd de volgende dag netjes geleverd in het aangegeven tijdslot. Ben zeer tevreden.

Lekkere sapjes voor een korte reinigingskuur

De smaakvolle sapjes zorgen ervoor dat ik ‘gewoon’ eten niet mis. 8 Momenten per dag krijg je een flesje waardoor ik totaal geen hongergevoel heb. Dat ik daarnaast nog een halve kilo per dag afval is mooi meegenomen,

Deze keer een ander pakket besteld. Weer heerlijk allemaal. Bestelling keurig verpakt en keurig op tijd zoals altijd!

Overheerlijk die sapjes en de soep!

Is voor iedereen aan te bevelen die niet genoeg groente en fruit binnen krijgt. Slechts één la in de vriezer reserveren voor gezonde ´boosts´ in een flesje. Probeer de box uit en je bent verkocht!

Unieke ervaring

Ik koos de sapkuur voor 3 dagen en deed 2 dagen pretox. Het concept klopt volledig, van bestelling, mailtje met leuke en makkelijke recepten tijdens pre & aftertox (zelfs een vegan optie!). De bezorging van de sapjes liep ook perfect, goed online te volgen zodat je de sapjes thuis ook meteen in de vriezer kan bewaren. De sapjes zelf vond ik verbazend lekker. Over de smaken werd duidelijk goed nagedacht, trouwens ook in de recepten die je krijgt. Ik leerde weer veel nieuwe combinaties. Een hongergevoel had ik niet tijdens de kuur, wel hoofdpijn (mogelijks door stoppen met koffie) en dag 2 een slap gevoel. Dit was de zwaarste dag van de 3. Ik probeerde wel te sporten op dag 3, maar kon maar 4 van de normale 10 km afmaken. Best dus intensief sporten afbouwen. Verder heel tevreden!

Super concept! Ik heb duidelijk meer energie bij iedere ochtend 1 groentesapje. Ben inmiddels verslaafd aan de groentesapbox :) Levering is perfect, zelf tijdslot uitkiezen en de sapjes worden bevroren geleverd zodat ik ze direct in de vriezer kan leggen.

Gevonden via Instagram en meteen besteld. Gekozen voor een mix van sapjes en shotjes. Snelle levering.

Meer dan positief in alle opzichten!!

Als je wil detoxen of gewoon heerlijke sappen wil drinken dan ben je hier aan het goeie adres. Fijne schriftelijke begeleiding, onderbouwing en uitleg bij detox. Een bijzonder bedrijf met mooie, smaakvolle en pure producten.

Sapje doet wat het beloofd

Snelle levering, zit er goed in de customer journey, maar niet op een irritante opdringerige manier :-)

De levering is correct op tijd geleverd.

Klein minpuntje: Ik heb een papiertje op de voordeur hangen dat bij afwezigheid pakketjes op een bepaalde plaats mogen gezet worden. Ik was de hele dag thuis. Toch heeft men het pakketje (met diepgevroren flesjes) zonder aanbellen op deze plaats gezet. IK heb mijn detox dus maar meteen de volgende dag aangevat. Nu kon ik dit, maar dit is niet altijd mogelijk gezien ik regelmatig in het buitenland ben voor mijn werk.

Helemaal super

Goed en tijdig bezorgd. Alles heel en netjes ingevroren aangekomen.

Heerlijk

Na 5 dagen voel ik mij als herboren en vol energie !

Verrukkelijk!!!

De sapjes zijn zo heerlijk. Na meerdere bestellingen weet ik nu mijn favourieten. Daarbij ook absoluut de pompoensoep .. en dan ook nog super gezond. Ik word er heel blij van !!!

Voor de 2e keer samen met mijn man een 5-daagse detoxkuur van Sapje gedaan. Super levering, alles dik in orde en duidelijk als altijd. We zijn net klaar en beginnen met een een schoon lijf weer aan de aftertox-dagen. De 2e en 3e dag vonden wij het moeilijkst, daarna is het eind weer in zicht. De smaken van de sapjes en soepjes zijn top. Jammer dat er maar 1 tomatensoep bij zit, wij hadden liever 2x tomaat, 2x pompoen en 1x courgette. Fijn te zien dat de labeltjes nu volledig van papier zijn en geen plastic laagje meer hebben :-)

Goede detoxkuur

De kuur was goed vol te houden. De eerste drie dagen wat detoxverschijnselen en in de ochtend een hongergevoel gehad. Maar dag 4 kreeg ik de sapjes al niet meer op. En voelde ik me veel fitter. Slapen ging veel beter met hele positieve dromen. Ook de hooikoorts is noemenswaardig minder. Normaal moet ik 1 tablet per dag nemen en nu kan ik zonder. Bijkomend ben ik bijna 3 kg kwijt.

Goede smaak maar geen fan van de vlokjes

Ik ben heel enthousiast over de smaken die sapje biedt. Het is lekker en heeft mooie ingredienten. Ik ben minder enthousiast over de stukjes die erin zitten. Als het sapje ontdooit dat zitten er veel vlokjes in. Ik vind dat persoonlijk minder smakelijk. Is daar nog wat aan toe doen?

Smaakvol en boordevol met allerlei verschillende groente. Heel voedzaam.

Zelfs bij detox hoef je hierdoor geen hongergevoel te hebben.

Pure gezondheid’s boost!

Ik heb nu twee keer een kuur gedaan en ik ben zeer tevreden. Je moet je er vooral mentaal goed op voorbereiden. Je voelt je zo lekker na afloop!

Uitstekend product en dito bezorging

Als tiptop voor elkaar en stipt geleverd!

Top service. Minder van smaak.

De bestelling en levering ging super vlot! Ik kreeg er ook een hele goede uitleg bij en alles was netjes en verzorgd. De flesjes zien er leuk en uitnodigend uit en je krijgt zin om er aan te starten. De smaak vond ik echter sterk tegenvallen. Ik kreeg de sapjes heel moeilijk binnen. En mijn lichaam reageerde er fel op. Buikpijn en hevige diaree. Ik ben dan ook na 1 dag gestopt met de detox kuur. De rest zit nog in mijn diepvriezer. Misschien probeer ik het op een andere moment nog een keer. Dus service is top! Smaak wat minder aangenaam. En het effect was voor mij te heftig.

Lekkere sapjes

Heb een driedaagse kuur gevolgd moest detoxen wegens vele gebruik van medicatie! Ook nog leuk meegevallen. Txee kilotjes afgevallen! Ik doe het zeker nog eens opnieuw binnenkort! Grts Linda

Prima product en goede aanvulling voor mijn dagelijks vitaminen.

Ik heb mijn eerste levering op tijd ontvangen. Helaas zat er een kapot flesje en een flesje met losse dop in. Ik ga het zeker weer bestellen.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel