alles prima aangekomen en ben.

Ben nu alle dagen een sapje aan het drinken en dat voelt goed. Soms maak ik zelf met mijn slowjuicer nog een sapje, maar het is toch nogal wat werk, dus heel handig die sapjes van jullie. Bedankt dat jullie dat doen, en veel succes verder.

Super fijn

Zo hoef ik niet zelf elke ochtend bleekselderij in de slowjuicer te doen. Super handig

Alles O.K.

Alles O.K.

Heeeeerlijk!!

Alle sapjes die wij ontvingen zijn heerlijk, verfrissend en naar onze mening zeer gezond.

Lekker en makkelijk

Fijne bezorging, mooi verpakt en heerlijke sapjes!

Gezond en smakelijk

Bezorging is super netjes. Beschrijving is duidelijk: De dagen zijn goed te doen. Resultaat een fijne Derik week.

Voor herhaling vatbaar!

1 dag Detoxkuur gedaan, dit ga ik vaker doen voelt goed!

Heerlijk, goede communicatie en exact op tijd geleverd

Maak nu voor de vijfde keer gebruik van de sapjes van Sapje. Altijd prima en de producten zijn voortreffelijk

Gezonde sapjes

Bezorging verliep perfect alles was nog diepbevroren. In de kwaliteit hebben we volste vertrouwen en de verschillende smaken moeten nog geproefd worden. Smaken verschillen , maar we kunnen onze volgende bestelling samenstellen en dat is mooi.

Beste Sapje medewerker. Helaas is deze maal niet alles helemaal goed gegaan met de sapjes. 1 smoothie (de groenteboullion) daar zat een klein laagje vloeistof aan de bovenkant. het lijkt erop dat deze onderweg is ontdooit of juist pas in de truck bevroren. Ook zat er een vieze plakkende substantie onder 1 van de sapjes. Onduidelijk is of dit nou uit het fles is gekomen op op een andere wijze

Bezorging 17.30 ipv voor 14 uur

Bezorging was wel echt heel laat, stond al op het punt om voor een nacht weg te gaan.

Smaakelijkeduurzaamheid ten top!

Al jaren gebruikte ik een ander merk voor gezonde groente sappen. Helaas plastic flessen en eigenlijk vond ik de sappen niet lekker.. Een vriendin had deze nog staan en ik vond ze lekker! Net 5 dagen detox box gehad, met soepjes, ook die zijn lekker! Heel goed vol te houden dus. En glazen flessen en alle andere duurzame zaken bij sapje.nl zijn helemaal top! Zeker een aanrader in meerdere opzichten.

Klasse!

Ik heb de 5 dagen detox gedaan en het was klasse, hoge kwaliteit, voedzaam, goed vol te houden, bijna geen honger! De wijze waarop alles werd afgeleverd, toegelicht was zeer professioneel. Aan te bevelen.

snel te bestellen goede smaak sappen

Een goede makkelijk manier omver detoxen de sappen smaken goed en het is goed vol te houden . 1ste dag hoofdpijn maar de 3de dag voel je, je , je direct fitter en een paar kilo minder .

geweldig

Top service!!

Helemaal geweldig

De sapjes, soepjes en smooties Voelen magisch goed en wordt keurig bezorgd

De drie daagse sapkuur is goed vol te houden. Ik heb geen hongergevoel ervaren. Je voelt je helder en ontzettend energievol. Je word tevens ook bewuster van je eetpatroon. Ik heb het als iets geweldigs ervaren. En zal het zeker vaker doen. De sapjes zijn heerlijk en gezond. Ik ben ontzettend tevreden en zal zeker de volgende keer weer bij sapje bestellen omdat dit voor mij de beste detox kuur is die ik gedaan. Echt top.

Het heeft mijn weerstand vergroot!

sapvasten met sapje wordt een makkie.

Bezorging super. Sapjes heerlijk, gevarieerd , smaakvol, zacht en zo heerlijk om een schema van inname te hebben. De meegestuurde recepten waren ook lekker en fijn. Ik hoefde niets te bedenken. De laatste van de 2e dag ( broccoli) met 4 teentjes knoflook was wel too much voor mijn systeem. De prijs is voor sommigen die ik enthousiast informeerde wel een obstakel merkte ik.

Ik ben een sporter en houd van gezond eten. Echter lukte het mij erg moeilijk om van de chips, chocolade etc af te blijven. Iedere keer stelde ik mezelf voor om per de eerste van een bepaalde maand te stoppen met suiker etc. Het lukte alleen niet. Het detoxpakket voor drie dagen besteld. De eerste dag was pittig, overdag ging wel maar rond het avond eten dacht ik wat ben ik aan het doen, tweede dag hetzelfde en de derde ging wat makkelijker. Desalniettemin is het echt een reset voor eten gebleken. Ik zit nu as we speak in een all in resort in Egypte en het is nog nooit zo makkelijk gegaan om suiker te laten liggen zelfs op vakantie

Of ik zelf de doos kon ophalen.

Werd gebeld door de bezorger dat hij zijn auto (vrachtwagen) nergens kwijt kon, dus ik moest naar buiten komen om de doos zelf op te halen. En dus ook om die naar m’n huis te sjouwen. Vond ik iets minder. Verder alles-als gewoonlijk-prima in orde!

"Sapje" is echt geweldig!

Een heel goede, prettige manier om te vasten. Het is allemaal super georganiseerd, van begin tot het eind. Heerlijke sappen, goede begeleiding, mooie recepten, prima bezorging. En dan nog eens het heerlijke opschonende resultaat van deze mooie biologische detoxkuur. Een echte aanrader! Met lentegroet, Anna

zokanhetook

Lekkere en gezonde sapjes, vlotte levering, alles top!

Goed, 1 flesje kapot meteen geld terug

Snel gezond en lekker

Lekkere gezonde sapjes en ook de smoothies zijn erg lekker

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel