Uitstekende juice cleanse

Geweldige recepten, soepen ook bijzonder lekker. En over het algemeen zeer goed verzorgd.

Great Juices!

Great juice!

Lekker, gezond, afwisselend en goed vol te houden

Heel erg goed! De soep keek ik heel erg naar uit. De sapjes en de beschrijving vond ik fijn ook de op en afbouw recepten erg lekker en eenvoudig!

Lekker en gezond, alleen jammer een beetje té duur….

Altijd goed ,helaas 1 kapot sapje deze keer

Zeer goede kwaliteit van groenten/fruit en kruiden. Detox kuur van 7 dagen is super goed gegaan.

Glazen flesjes zijn super!

Biologisch en in glazen fles vind ik superfijn! Bij andere leveranciers zit het in plastic fles, dan krijg je alsnog microplastics binnen. Voor mij is dat echt een groot voordeel. Veel groente kun je zo op makkelijke manier dagelijks binnenkrijgen. Lekker? Het is wel even wennen om “groentesmaak” te drinken. Daarna is het goed te drinken. Voordeel; biologische, dagelijkse portie groente, glazen fles Nadeel: vrij prijzig

Opnieuw super tevreden

Ik heb al vaker een detoxkuur gedaan of sapjes voor tussendoor besteld. Het is fijn dat je korting krijgt bij een abonnement en ook dat de sapjes ingevroren zijn zodat ze langer houdbaar zijn en je zelf kunt bepalen wanneer je start. De levering is zoals altijd ook goed. Netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt. Helaas 2 gebroken flesjes, maar dat is prima opgelost met een tegoed op mijn account. En dan de sapjes, die zijn heel erg lekker! Ik vind het t.o.v. andere aanbieders erg fijn dat deze biologisch zijn, zeker met een detox. En daarbij krijg je goede instructies ter voorbereiding op de kuur en tips/recepten voor erna. Vandaag mijn laatste dag van de 7-daagse en ik heb het prima volgehouden met hier en daar een stukje biologisch rauwkost. Zelfs tijdens een filmavondje. Ik ga de kuur zeker vaker doen!

zeer tevreden

zeer tevreden

Detoxkuur

Vandaag mijn 1e dag van de detoxkuur, was goed te doen. Ieder uur keek uit naar het volgende heerlijke sapje. Ook goede informatie over de detoxkuur en de heerlijke menu's voor en na de detoxkuur. Ga zeker vaker een detoxkuurtje inplannen!

Mijn energie terug

Ik wilde een detox doen en heb voor sapje gekozen. Ik had geen honger en ik dag 3 had ik mega veel energie. Voel me veel beter.

Prima te doen

Was toe aan een reset en dat is wat het is, voor mij. Lichaam voelt weer goed. 5 Kilo kwijt na 7 dagen detox. De sapjes geven houvast, je hoeft verder niet na te denken. De meeste echt lekker, andere even iets sneller opdrinken, maar goed te doen. De eerste nacht wakker geworden met een flinke hoofdpijn, maar die trok op dag 2 weg. Heb niet gepre-toxt.

Heerlijk

Super vers sap, heerlijk van smaak.

Prima ingevroren geleverd

Heerlijke sapjes, voel mij elke keer weer (3 dagen) super energiek!! Een weldaad voor je lichaam af en toe!

fantastisch wat lekker en goed uitgebalanceerd

Sapvasten is nog nooit zo makkelijk geweest, bijzonder goede kwaliteit

Service prima , lekkere sapjes !

De communicatie en levering van de sapjes is prima verlopen , alles komt netjes bevroren aan en je krijgt ook een berichtje half uur van te voren . De sapjes zijn allemaal heerlijk ; vooral de soepjes voor in de avond We hebben een 3 daagse detox kuur genomen ter kennismaking. ik vond het ( als grote eter) prima vol te houden, had wel wat honger , vooral eerste dag; maar kreeg ook veel energie met water of kruiden thee drinken ,gaat je hongergevoel weg . Heb net geen 10 gegeven, want vond het best prijzig 2x detox kuur voor 2 personen

Professioneel

De sapjes zijn makkelijk te bestellen , met een duidelijke beschrijving. In mijn geval heb ik bleekselderijsap besteld i.v.m de goede werking op de darmen. De smaak is niet echt lekker, maar de citroen erin verzacht iets. Alles voor de gezondheid! De bezorging was keurig verzorgd, de doos werd diepvries geleverd, conform de afspraak, netjes op tijd. Ik heb vertrouwen in de kwaliteit van de sapjes en zal zeker ook andere smaken gaan bestellen zodra de 24 flesjes die ik nu heb op zijn....eerlijk gezegd wordt het dan geen bleekselderijsap meer.

Eerlijk heerlijk sapje

Abonnement voor 12 mnd genomen, investeren gezondheid met deze eerlijke heerlijke sapjes!

Heerlijke soepjes, waardoor de kuur goed te doen is!

Helaas een gebroken flesje.

Super tevreden met sapje

Geen honger gevoel, de sappen zijn sterk op smaak dat is even wennen. De soepen zijn heerlijk. 3 dagen is heel goed vol te houden. Keurige levering, en goede begeleiding.

Heerlijk gezond product, netjes afgeleverd

Tevreden over de bestelling, en aflevering, soms voor mij als 71 jarige om de website met abonnement goed te regelen, maar lukt wel. Fijn zo'n makkelijk, gezond product

Erg smakvolle sapjes

Ik beste groenten sapjes ter aanvulling van mijn groente intake. De sapjes zijn verschillend en van smaak maar erg smaakvol. Wel 1 keer de bodem van glazen fles is kapot gegaan bij uitnemen fles van de vriezer.

Goede kwaliteit

Goede ervaring met de sapjes. Mijn gedachte waren de 3 dagen van de sap kuur alleen maar bij lekker eten haha.

Top geregeld

Goed geregeld alles top .

Altijd super blij met deze sapjes. De bestelling was op het verkeerde adres bezorgd en dus de volgende dag ontdooid. Toen ik contact op nam met Sapje hebben ze meteen een nieuwe levering gestuurd! Super snelle communicatie. Bedankt!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel