gezond en lekker!

Alle sapjes zijn lekker! Kan niet kiezen.

Het ziet er super verzorgd uit. Sapjes zijn smaakvol. Informatie is zeer volledig. Recepten bij pretox en aftertox zijn goed te bereiden en heerlijk qua smaak.

Goed maar miste wel 1 sapje

Ik miste een energy sapje helaas en dit was ook nog mijn favoriet daardoor die dag wel honger gehad

Redelijk

Er zat 1 kapot flesje tussen. Er was gelekt in de doos. Pas toen dop eraf gedraaid werd viel het hele flesje uit elkaar.

Super fijne bezorging

Eerder was ik terughoudend met het bestellen omdat er geen optie was om het bij de voordeur te zetten indien niemand thuis. Nu is dat aangepast en kan dat voortaan wel. Fantastisch! Helemaal blij weer met mijn sapjes!

Zorgvuldig

Sapjes waren met aandacht bezorgd

Super blij met de biologische gezone sappen van groenten, fruit en kruiden

We hadden 1 kapotte fles smoothie. Verder alles heel. Nogmaals super blij met de sappen, soepen, smoothies en shotjes Wij hopen in de toekomst oveaalyijden te kunnen bestellen bij jullie, waarbij we alleen zelf nog eiwitbronnen kunnen kiezen. Groetjes van Oersterk coach, Margit Wezenberg

Slechte levering

Afspraak was 10x verzet en dan nog niet op de afgesproken dag en tijd bezorgd

Het was fantastisch lekker!

Dank voor de heerlijke sapjes, smoothies en soepje. Het was echt heerlijk! Echt supercombi's. De bezorging is ook heel fijn en duidelijk. Dank dat jullie er zijn.

Super snelle smakelijke sapjes

Hoi, Super tevreden over de seldersapjes en de kleine antioxidanten shotjes. Levering netjes volgens plan. Stevige doos en alle flesjes perfect intact. Was nog helemaal perfect diepgevroren en kon overgeladen worden in het vriesvak. De glazen flesjes ogen ook heel elegant en smakelijk. Avond tevoren zet ik een flesje in de koelkast en tegen de ochtend is het ontdooid om te kunnen drinken. De zachte smaak van de 100% bleekselder is zo veel aangenamer en zachter dan van gewone groene selder. De frisse citroen touch is goed maar hoeft eigenlijk helemaal niet. Zeer tevreden, zodra mijn voorraad in het vriesvak zakt bestel ik meteen weer een volle doos. Dankjewel Karolien

Verassend goed vol te houden

Ik had niet door dat de hele levering bestond uit glazen flesjes met bevroren inhoud, die ik in de vriezer moet zetten. Ik heb maar een heel klein vriezertje dus dat was een uitdaging. Waarschijnlijk heb ik ergens iets niet gelezen. Voor de rest alles heel duidelijk. Het ervaart als kwalitatief en ik krijg genoeg vertrouwen om het proces volledig te volgen zoals aanbevolen wordt. Ik heb een detox van 3 dagen besteld en dat is verassend goed vol te houden. Gisterenavond, op dag 2 was ik op een netwerk-event met heerlijk eten in overvloed. Daar heb ik mijn courgette-soupje laten opwarmen en dat was mijn maaltijd. Vandaag dag 3. Ik zie het helemaal zitten tot vanavond.

deze keer heel slecht

de sapjes waren niet geleverd op de afsgesproken dag....werden de volgende dag geleverd bij de buren, terwijl ik verwittigd had dat ik die dag de ganse dag afwezig was. Als ik 's avonds thuis kwam waren die sapjes dan ook bijna helemaal ontdooid.....dit was dus een heel slechte ervaring met de vervoerdienst. Ik krijg nu van Sapje zelf wel een nieuwe doos sapjes, en dat is uiteraard fijn, maar het kan niet dat op een onafgesproken dag diepvrieswaren geleverd worden; en afspreken doe je met twee; beiden moeten akkoord zijn, en dat is niet gebeurd.

Eén minpuntje

De Sapjes zijn zoals altijd heerlijk. Als ik de juiste maar bestel. Deze keer was de levering wél op tijd. Ik wil niet zeuren maar ik heb toch één minpuntje. En dat is dat die zware doos voor de deur neergezet wordt. Ik zou het fijner vinden als die in mijn handen gegeven zou kunnen worden of net binnen de deur gezet kan worden.

Super netjes bezorgd

Ik moet nog starten met de sapjes, maar als zag er top uit

Fantastisch Helemaal blij met jullie sapjes. Heel veel dank

Handig maar niet smakelijk

Ik vond het idee wel mooi, veel gezonde voeding in een flesje en je lichaam resetten. Echter vond ik de sapjes bijna allemaal vies en de soep echt brrr. Als ik zelf een pompoen of courgettesoep maak is het heerlijk. Met alleen groenten en bouillon. Zeker gezien de idioot hoge prijs had ik wel wat smakelijkere sapjes verwacht. Voor mij geen herhaling.

Gevarieerde soepen waar je dag prima mee doorkomt

3 dagen is de juiste tijd om zo een soep kuur te doen.

Alles was goed geregeld en optijd afgeleverd

Zijn heerlijke sappen en soepen en erg goed vol te houden!

Levering kwam 1 dag later maar verder helemaal goed

Heerlijke sapjes

Na een paar keer een detox te hebben gedaan, is sapje nu een dagelijkse aanvulling op mijn voeding. Meeste smaken vind ik heerlijk! Ook erg enthousiast over de groene en anti oxidatie smoothie. Deze winter waren de soepjes een verwarmende en gezonde lunch! Ik ben fan!

Netjes op tijd en goed geleverd

hoog aan te bevelen

Naast dat de sapjes ECHT gezond zijn en gezondheid ondersteunen, ...van begin bij bestelling tot aankomst thuis bij mij, is de service zorgzaam, zorgvuldig, vriendelijk, secuur en aflevering soms niet alleen precies op tijd maar zelfs iets eerder! Chapeau!

Pech

Helaas 1 kapot flesje in deze levering en 1 flesje zonder deksel .

Ongelooflijk ervaringrijk

Ten eerste twijfelde ik dat ik zonder eten met alleen maar sapjes de dag zou kunnen doorlopen. Een verder succes is het eerste sapje van de dag, de kick. Als men met aan een depressie lijdt is de ochtend de meest moeilijke periode. Het duurde dan ook enkele uren vooraleer ik me goed genoeg in mijn vel voelde om te beginnen met werk. Bij het nemen van ,de kick, verminderd dit depressief gevoel. Dank je.

Smakelijk detoxen

De sapjes zijn erg lekker en door de hoge frequentie (elke 2 uur iets) heb ik geen last gehad van honger of flauwte. Soepjes war fijne afsluiting van de dag. Ik heb het advies gevolgd om pre detox en post detox dagen toe te voegen en dat heeft de overgang heel makkelijk gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel