Goed, duidelijk en met zorg klaargemaakt

Ik had geen idee wat ik zou kunnen verwachten. De drie daagse Detox gedaan. Het is goed gegaan. Bijzondere ervaring voor mij persoonlijk. Het is het hele resetten. Dat brengt zo'n driedaagse Detox in beweging. Ook erna, ben ik weer even mijn voedingspatroon na gegaan. En dat kon ook wel weer een nieuwe boist gebruiken. Voor herhaling vatbaar. Dankjewel

Goeie sapjes 1ste dag hevige hoofdpijn en misselijk Daarna beter

Echt de beste kwaliteit sappen en verpakking ooit!

Ik heb de 3 daagse detox gedaan. Wauw, oprecht elke groentesap en kruiden shot is lekker. En de bietensap geeft zoveel energie als energydrank dat ik er uren op kon bewegen. En de flesjes zijn van glas met duidelijke kartonnen labels erom heen met ingrediënten en calorieën. Ook terug te vinden in MyFitnessPal als je de barcode scant wat erg prettig is als je calorieën bijhoudt. Ik heb een abonnement afgenomen voor 3 bestellingen en heb er zeker geen spijt van. Elke maand even zo’n detox weekend als aanvulling op mijn gezonde leefstijl geeft me een heel fijn gevoel.

Uitstekend!

De sapjes smaken de geweldig, het is elke keer weer een hoogtepunt van mijn dag.

Lekker!

Ik vind groente vies. Ik eet het maar heel selectief. Ik wilde sapje toch eens proberen nadat een vriendin erover vertelde. Het bestellen ging makkelijk, verzendmoment kun je kiezen, goede track & trace en goed verpakt (en bevroren). En ze zijn dus heel erg goed te doen voor iemand die dus echt he-le-maal niet van groente houdt. Ik ben aangenaam verrast. Veel variatie aan smaken en ook een lekkere thee :-) Een weldaad aan vitaminen voor mijn lijf. Ik ga dit vaker doen!

Ik ben nu al een jja fan van de sapjes. Deze bestelling heb ik de proteïne smoothie. het ontbijt smoohtie en de groene smoothie besteld Die zijn super lekker een aanrader De bezorging is ook top

Genoeg te kiezen qua datums en tijden om de sapjes te laten bezorgen. Sapjes waren over het algemeen erg lekker. Sommige niet mijn smaak maar alsnog goed te doen. De soepjes waren erg lekker! Vooral de pompoen! Helaas was 1 flesje tijdens de bezorging kapot gegaan. Meteen een mail gestuurd en kreeg het bedrag van het soepje terug op credit! Ik ga zeker nog eens bestellen bij sapje!

Goed geregeld

Lekkere sapjes en de glazen flesjes zijn handig. Ik overweeg een abonnement!

Een aanrader!

Super tevreden! Alles wordt duidelijk uitgelegd. Hoe en wanneer je de sapjes mag innemen. De sapjes zijn lekker én je hebt geen hongergevoel. Of ik toch niet. Heb je een vraagje, staat de klachtendienst voor jou klaar. En krijgt er super lekker receptjes bij. Gestart met 3 dagen detoxen, zoals werd aanbevolen voor de eerste keer. De volgende keer overweeg ik 5 dagen!

Heftigste maar ook beste detox tot nu toe

Lang gedubd over welke detox ik zou gaan doen deze keer. De prijs hield me even tegen, maar van wat ik kon vinden, is dit de enige biologische, coldpressed detox (tenzij je zelf tijd hebt om je eigen sappen te persen). Maar bestellen en levering gingen allemaal heel vlot, ook passen de flesjes perfect in een tasje om mee te nemen en de soepen vind ik erg lekker. De detox is wel de meest hardcore detox die ik tot nu toe gedaan heb. 1e dag flinke hoofdpijn, 2e dag was het aardig over en vanaf de 3e dag of 4e dag best te doen, naast drukke baan en druk gezin. Ook gingen m’n emoties af en toe uit de bocht. Maar het geeft ook rust, zowel mentaal als fysiek. Als je voor het eerst gaat detoxen, zou ik niet gelijk voor de 7-daagse gaan maar rustig beginnen met 1 of 3 dagen. Ik heb de 7-daagse gedaan en ben er heel tevreden over, deze gaat zeker op de shortlist voor mijn 2x per jaar detox.

Heerlijke sapjes van geweldige kwaliteit

Wat een ruime keuze, voor iedere gemoedstoestand of doel een sapje om uit te kiezen. Verpakt in mooie flesjes met aandacht voor label en etiket. Geweldige service ook door de vervoerder.

Top spul

zelf vind ik de kick en de proteïne shake erg goed maar ook de andere sappen zijn goed te doen met een kuur

Het was volledig, netjes en compleet aangekomen.

De sapjes van Sap.je zijn fantastisch. Smaken zijn g goed en gevarieerd.

Lekkere sapjes, betrouwbare bezorging

Verschillende boxen geprobeerd, ik ben fan.

Goed vol te houden

Ik deed het samen met nog 3 andere en we vonden het goed vol te houden, we hebben geen honger gehad en de sapjes smaken zijn best lekker. we vinden enkel dat de informatie wat onhandig is omdat je per mail info krijgt en moet schakelen naar de site,misschien is 1 plek met informatie fijner zoals de site en daar ook de recepten... Wij zijn fit en hebben zin om door te gaan met gezond eten en zeker 2x per jaar een sap detox.

Lekker en bijna geen moeite

Heb ook eens een andere sapkuur van 3 dagen gedaan en vond deze sapjes lekkerder! Had soms zelfs moeite om ze allemaal op te krijgen. Geen hongergevoel gehad. Minpunt: kapot flesje bij levering (geld wel teruggekregen) en aan aantal shotjes ver over de houdbaarheidsdatum.

Berzorging TOP

Drie keer verzet, en nu keurig om half elf bezorgd. Mijn detox kuur voor 3 dagen ligt in een vrieslade te wachten tot ik er volgende week dinsdag aan begin. Zin in!

Goede spullen

Goede service, bezorgen op tijd, lekkere sappen, soepen, smooties

voor herhaling vatbaar

Zoals elke keer, service van begin tot aanlevering is vriendelijk, aandachtig, zorgzaam en zorgvuldig.....ga zo door!

Duidelijke, positieve info en heerlijke sapjes!

Ik vond de informatie vooraf en tijdens de bestelling heel duidelijk en prettig. Fijn om je goed voor te kunnen bereiden met heerlijke recepten. De sapjes en soepen zelf zijn heerlijk. Geen hongergevoel, wel trek ;-). Fijn om dat verschil nu goed te kunnen voelen.

Goede ervaring

Sapjes waren lekker, het is hier te doen.

Bijzonder en voedzaam

Pakket werd goed bezorgd. Ik kon gelijk alles bevroren en al in de vriezer doen. Helaas was één fles van de soep kapot. Mij was niet duidelijk of deze fles al kapot was toen ik alles ontving of nadat die bij mij in de vriezer heeft gelegen.

helemaal top!

heerlijke sapjes! Vriendelijke bezorging!

Goede service en mooie producten!

Ik heb nu een aantal keren besteld met vol vertrouwen dat wat ze bij Sapje maken een prachtig, biologisch en gezond product is. Zeker in deze tijd met een overvolle en onduidelijke supermarkt, ga ik graag naar Sapje om mijn vriezer eens in de zoveel tijd bij te vullen! De info over elk sapje op de site vind ik erg waardevol om te lezen. De ontbijt smoothie is echt mijn favoriet! :) Onlangs had ik een eerste, gebroken flesje ontvangen van de koerier. Goede service vanuit Sapje gekregen! Keep it up!!

Goed gevulde sapjes en fijn van smaken.Goed aangeleverd.

Goede gezonde energie boost en reset

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel