Snelle bezorging

Snelle bezorging en op tijd

Prima service en uistekende prijs kwaliteit

Een superproduct, waar je ook dát krijgt wat beloofd wordt en vooral voldoende. De smoothies zijn een heerlijke toegevoegde waarde. Tevens mooie service als de transporteur 2 daagjed later komt. 25% korting maar liefst en transportkosten eraf. Ongevraagd!! Ik kom graag weer terug.

Zeer goed danku

Ondzettend goed

Heerlijke sappen, goede bezorging! In het kader van duurzaamheid/circulariteit zou ik nog wel graag zien dat de flesjes worden hergebruikt.

Geweldig! Heerlijke sapjes en super gezond.

Ik ben erg blij met de sapjes, door omstandigheden kook ik wat minder en mijn redding is mijn abonnement op de sapjes. Dan heb ik toch het gevoel iets gezonds te nemen en ik vind ze erg lekker evenals (niet alle maar dat is smaak gebonden) de smoothies, soepjes en shotjes!

Niet 100 % tevreden

Vorige week woensdag moesten er normaal sapjes toekomen maar wij hebben niemand gezien ondanks we speciaal thuisblijven daarvoor , en dat is niet prettig als er niemand afkomt , en het probleem is dan ook nog dat de prijs van de sapjes al van mijn rekening zijn gehaald . Dus ik hoop dat dit niet meer gebeurd Grts Huwel Andre

Sapjes vielen erg in de smaak en via de distributeur goed op de hoogte gehouden wanneer de sapjes precies binnen zouden komen.

Super .. lekker ....

Mijn eerste bestelling ontvangen, smoothies en soep.. Heerlijk... Het voorjaar komt er aan... de tijd om te vasten... Elk jaar in maart doe ik dat met de citroensapkuur. Deze keer ga ik dat doen met de detoxkuur van sapje..... Suggestie : een shotje met daarin chlorella ????

Heerlijk en gezond

Wij hebben een abonnement bij sapje en kijken iedere keer uit naar de levering.Vroeger maakten we onze eigen groenten sapjes met de slowjuicer maar dat is toch tijdrovend en vaak gebruikten we toch dezelfde groenten. Nu is het makkelijker en diverser met veel meer soorten groenten. Wij zijn fan!

Heerlijke producten die netjes worden geleverd!

Goede opvolging

Er was iets misgelopen met de bestelling. Ik had de verkeerde doos gekregen met meer Sapjes dan ik had besteld. Direct een mailtje gestuurd. En ook snel reactie ontvangen. Mocht de sapjes houden en de juiste sapjes en mijn thee werd nageleverd. Echt super bedankt

Steeds uitstekende ervaring.

Hey iedereen Kiezen wat je wil op de website is zeer gemakkelijk, alles is heel duidelijk. Je kan steeds tot een week op voorhand je bestelling of datum aanpassen. Je krijgt hiervoor steeds een mail en een bevestiging van de aanpassing. Je krijgt soms mails met een kortingscode. Heel fijn is dat. Als er een probleem is met de levering dan wordt er samen naar een oplossing gezocht. Nochtans is dit maar 1 keer voorgevallen in het jaar dat ik bij Sapje bestel. Bij de normale gang van zaken is er steeds contact via sms of telefoon. Je krijgt op tijd een sms wanneer de levering er ongeveer zal zijn op jouw uitgekozen dag. Groetjes

Echt heerlijk en je voelt je fit

3 daagse sapkuur gedaan, veel verschillende lekkere sapjes en soep, daardoor ook goed vol te houden en daarna je topfit voelen!

Lekkerste sapjes

Ik doe bijna elk jaar een juice cleanse en heb meerdere soorten detox kuren geprobeerd in de afgelopen tien jaar. Ben vorig jaar begonnen met Sapje en ze hebben echt de meest interessant combinaties en lekkerste sapjes.

Sapjes kwamen netjes aan, duidelijke beschrijving erbij. drie dagen vasten gedaan, ging me zeer goed af, ik heb het gevoel een boost van vitamines binnen te hebben gekregen!

Soepenkuur is de perfecte keus!

Na al diverse detox kuren gedaan te hebben bij sapje wilde ik dit keer een iets mildere variant. Eentje waarbij ik dagelijks kon blijven sporten. De soepjes vond ik altijd al fantastisch en nu zag ik dat er een soepenkuur aangeboden werd! Perfect! De soepen zijn heerlijk, afwisselend en ik vond het jammer dat het afgelopen was na drie dagen. Veel energie, geen honger en zeer makkelijk te combineren met werk.

bevalt me goed

lekker en gezond

Zeer goed en lekker ! We doen het zeker terug

Zeer goed en lekker ! Goed vol te houden , soepje s’avonds super

Amazing!

Super gemakkelijk in gebruik, geen neveneffecten gehad en snel een boost van energie ervaren!

Super handig en praktisch

Super levering. Werkt echt ontlastend dat je zelf geen sapjes hoeft te maken.

Verbluffende kwaliteit

Momenteel volg ik de vijfdaagse sap kuur. Het gaat verrassend goed en is vrij gemakkelijk vol te houden door het schema met bijna om het uur een sapje waardoor je je wel steeds kan voeden. Ook het warme soepje ‘s avonds helpt om een verzadigd gevoel te krijgen. Na drie dagen voel ik me lichter, energierijker, rustiger en helderder. Alsof ik weer elk detail kan opnemen. Het zuivert niet alleen je lichaam maar geeft ook mentaal een boost. Emotionele ballast valt van je af. Je kan natuurlijk zelf de sapjes maken maar doordat alles klaar staat in flesjes is dit wel functioneel als je een “druk” leven hebt. Zo geef je het volgens mij ook minder snel op. Levering was helemaal prima maar bovenal ben ik lovend over de kwaliteit van de verse sappen en soepen! Zoals iedereen zegt, alles smaakt goed (door toevoeging van beetje fruit) en door de vezels die er nog inzitten zijn het echt voedende sapjes en soepen die voldoende energie geven en toch ook beetje vullen… ;) Helemaal top! Ik ben fan!

Heel tevreden

Bezorging goed! En de sapjes zijn in tegenstelling tot ik verwachtte lekker! Misschien verbeelding maar een kwartier na het drinken van het sap voel ik me energieker en schoner.. Ga zeker vaker bestellen.. Liefst zou ik elke dag een sapje drinken.. maar de prijs houdt me nog tegen..misschien om de dag..

Lekker en gezond

Op tijd afgeleverd Aardige mensen

positief

Laatste twee leveringen zijn prima verlopen, geen gebroken flessen meer :-). Verder mochten we ook genieten van 3 extra shotjes die bijkomend werden geleverd. Bij het uitladen van de flesjes stel ik me wel altijd de vraag of er een bepaalde orde van verbruik noodzakelijk is of mag je alle groene flesjes eerst nuttigen en vervolgens overschakelen naar een andere kleur?

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel