Heerlijke sapjes en gezond, dat merk je aan je lijf!

Een sapje mee naar je werk als tussendoortje dat geeft energie. Ik ben ztevreden over de leveringen en alle fijne smaakjes.

Greenlicious

I’m a bit of a nerd when it comes to nutrition for health & disease prevention. And I was very excited to be able to have sapje appear in my radar. Having my freezer stocked up with nutrient dense juices feels so good. I chose the green box & everyday I bring a juice to work. The flavors are absolutely delicious. I am so grateful to have gifted myself this monthly gift of connecting with nature from within:)

Ik vind de verschillende groentesapjes heerlijk en afwisselend van smaak.

Ik ben zeer enthousiast van SAPJE. In het verleden heb ik een detox/reinigingskuur gevolgd. Nu bestel ik al een periode groentesapjes. Ik hou van lekker eten, maar niet echt van iedere dag koken. Op deze manier krijg ik op de dagen dat ik er behoefte aan heb toch voldoende groentes binnen en ik vind de sapjes met kruiden en specerijen heel lekker. En ik vind jullie reclameaanpak fantastisch. Zou voor mij een prijs verdienen hoe de schoonheid en veelzijdigheid van de produkten in alle eerlijkheid worden weer gegeven. Zo zou reclame in de vorm van voorlichting in het algemeen moeten werken.

Heerlijk en betrouwbare levering

Mijn tweede bestelling is binnen. Ik geniet van de gezonde drank en soep. Heel overzichtelijke informatie en betrouwbare bezorging!

Heerlijk verse groentesappen

Eindelijk echt verse Groentesapjes. Zo kom ik toch elke dag aan mijn vitamine en mineralen voor de dag. Mijn huid straalt weer en ik voel me ook fitter!

Geen honger en lekkere sapjes

De detox van 3 dagen had ik veel zwaarder verwacht. De sapjes waren lekker en het is echt veel verdeeldover de dag. De soep in de avond was ook heerlijk. Vooral de pompoensoep. Voor herhaling vatbaar, dan ga ik 5 dagen detoxen. Iets meer dan 2 kilo kwijt en echt het gevoel afgekickt te zijn van suikers.

Duidelijk, simpel en toch smaakvol

Aanrader!

Werkelijk TOP!!

Omdat ik sinds 1 ½ jaar alleen ben moet ik uiteraard wel vitamientjes binnenkrijgen. Heb zelf gekookt maar is op niets uitgelopen. Dan maar regelmatig naar een restaurant dan krijg je nog wat groente binnen. Tot ik Sapje ontdekte.... Voldoende groente- en fruitsap in een makkelijk te drinken flesje. Ik ben er helemaal blij mee.

Zeer smakelijke sapjes, supergezond, probleemvrije levering thuis!

Ik drink nu al twee jaar dagelijks de sapjes van Sap.je en ben heel tevreden omdat: * er voldoende afwisseling is in smaken en groente/fruit, iedere dag weer een ander sapje. *de verpakking van glas is in plaats van plastic. * de levering aan huis is. * de sapjes altijd goed bevroren aankomen en ik nog nooit een gebroken flesje heb gehad. * het abonnement op de site makkelijk naar wens is aan te passen.

Heerlijk om lichaam én geest te resetten!

Van A tot Z tevreden over Sapje. Het bestellen en bezorgen verliep soepel. De informatie over de werkwijze was helder en dankzij het pre-toxen heb ik tijdens de detox-kuur geen honger gehad én geen bijwerkingen. De eerste dag moest ik wennen aan sommige Sapjes, de derde dag vond ik ze heerlijk. De soep in de avond is een welkome afleiding. Ik ga de detox-kuur om het half jaar doen.

erg lekker gebruik ondersteuning bij imuuntherapie behandeling

werkt echt weerstandversterkend de eerste imuuntherapie zonder sapjes niet volgehouden door longontsteking nu met sapjes nog steeds sterk en ook niet zo pafferig dik zoals zonder sapjes

Top service!

Wederom mijn gebroken flesje weer vergoed gekregen, super bedankt!

Super lekker van smaak, geen hongergevoel, makkelijk vol te houden.

Dit is echt een detox om aan te raden. Alles werd snel geleverd, kwam met een duidelijke uitleg en dan de sapjes en soepen.... Zo lekker! Wat heel fijn is omdat zodra je het de sapjes proeft, je voelt dat de enzymen aan het werk gaan. Het is echt een fijne smaaksensatie. Het zijn ook voldoende sapjes en ik ze zijn allemaal enorm lekker, echt een smaakexplosie in je mond. En dat shotje, echt heerlijk! Ook de soepen zijn heerlijk. Heel fijn om als avond eten toch iets warms binnen te krijgen. Van de soepjes zijn de pompoensoep en courgette-soep mijn favoriet. Als ik dan een opmerking mag maken, dan is het dat ik de tomatensoep net iets minder vond, maar nog steeds prima te eten. En heel erg fijn: Ik heb geen last van hoofdpijn of andere bijwerkingen, voel me zelfs heel energiek. Dat komt denk ik ook doordat ik al een paar weken terug gestopt was met suiker en zoetigheid eten, maar ook door me aan de pre-detox te houden. En ik ga ook rustig opbouwen met het after detox plan. Samenvattend, dit zijn by far de beste en lekkerste sapjes die ik ooit heb besteld en als je een detox wilt doen is dit een absolute aanrader.

super

Het zijn leuke mensen die het bezorgen en Correct

Super goede sapjes en nette bezorging.

Echte opkikkers, die sapjes!

Ik gebruik de sapjes vaak als lunch of tussendoortje. Bevalt zeer goed!

Detox Kuur

Prima om weer even Detox Kuur te doen, had wel trek en heb er licht bij gegeten, wel goed afgevallen (2,5 kilo in 3 dagen), ook de dagen er na extra trek en zwak.

3-daagse detox

Ik raad iedereen aan die zijn welzijn en gezondheid wil verbeteren. Alles zorgvuldig voorbereid. De inleiding en verdere instructies hebben me erg geholpen. Hartelijk dank. Ik kom natuurlijk weer terug :)

Super gezonde start van de dag!

Al enige tijd vond ik dat de groente bij het avondeten te weinig was. Toen ben ik een aantal maanden elke ochtend 2 glazen verse bleekselderij gaan persen, waardoor me vrouw en ik ons een stuk energieker voelde en wat het honger gevoel in de ochtend weg nam. Echter was ik het hele pers ritueel zat, want het nam elke ochtend veel tijd in beslag. De vraag kwam dan ook op, wat kost dit om zelf te maken of om te bestellen? Toen kwam ik bij www.sap.je terecht. De naam van de website, de mogelijkheden, de transparantie en 2 jonge ondernemers als stel met een mooi verhaal. Laat ik het maar proberen, want investeren in je gezondheid kost tijd, liever nu dan later in het ziekenhuis! Sterker nog, ik heb wel eens gesprekken met vrienden of kennissen over Sapje. Zij vinden het duur, maar roken wel. Dan vertel ik ze, reken eens uit wat duur is? 2/3 pakjes a €10,- p/w of een Sap.je per dag? Wij bestellen ondertussen al bijna 6 maanden bij jullie. Cheers guys!

Aardige bezorger Goed op tijd Sapjes super

Alles super, extra proef flesjes ontvangen zelfs!

Goede service, lekkere sapjes!

Ik ben erg tevreden over de wijze van levering en de kwaliteit van de sapjes. Ik merkte wel dat ik op dag drie een beetje uitgekeken raakte op het feit dat het drie dagen lang dezelfde sapjes waren. Als ik één ding mag aanbevelen, dan zou ik voor meer afwisseling gaan. Verder alleen maar tevreden!

Beter wordt het niet!

Kwaliteit: 10. Levering: 10. Uitleg: 10. Smaak: 10+! Je proeft de vitamines, alles is echt vers en zeer smaakvol. Wij deden de 3-daagse Detox, geen moment hongergevoel en resultaat mag er zijn. We gaan dit zeker over een paar maanden herhalen!

Makkelijk extra vitamines en mineralen

Ik neem elke dag 1 flesje tijdens mijn chemo kuur. Een lekker en toegankelijk sapje, die mij helpt elke dag extra groentjes binnen te krijgen, ook op de dagen dat het eten me tegen staat. Door de diversiteit aan samenstellingen krijg ik van alles wat binnen en wordt het nooit saai. Let op: sapjes met grapefruit & snt janskruid kan bij mijn kuur niet samen. Overleg altijd eerst met je arts als je dit gebruikt tijdens een kuur.

De beste gezonde sapjes

Prima bezorging, smaak van sapjes is goed te doen, niet alles even lekker maar dat is onmogelijk, gewoon lekker en zeker heel erg gezond

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel