Beter te doen dan ik had gedacht

Ik zag er best tegenop, 3 dagen groentesapjes. Maar het viel erg mee, ik vond de sapjes best lekker. Ik persoonlijk had alleen wat moeite met Kick, te zuur voor mij. Ik heb uiteindelijk bijna een halve liter heet / kokend water toegevoegd om het te kunnen drinken.

Héél goed

Ik weet dat dit super gezond is, heb zelf ook zo een slow juicer maar het is zò fijn om dit ook allemaal te kunnen bestellen...Super!

Vlot

3 dagen gingen vlot voorbij. De sapjes hadden voldoende smaak. En na drie dagen merkte ik meer energie.

Uitstekend! Ik ben een tevreden klant.

Ik bestel regelmatig. Ben zeer tevreden over alles, daar hoort ook de bezorging bij.

We gaan er weer voor!!

Snelle en mooie levering. Mijn tweede keer en het smaakt weer heerlijk! Super aangeleverd alles bevroren, kan zo de diepvries in.

Heerlijk

Goede informatie over de kuur, vriendelijke mails en bezorging. Geen honger tijdens de 3 daagse detox kuur. Volgende keer misschien eens de soepenkuur proberen!

Heerlijke sapjes en soepen

Ik heb de sappen en soepen besteld voor na mijn operatie. Ze zijn heerlijk en voedzaam. Voor mijn gevoel krijg ik nu alles binnen wat ik nodig hebt aan vitaminen en voedingstoffen. En ze zijn heerlijk.

Lekkere sapjes en goede service

Geweldig goed

Wat een verwennerij. De meest smaakvolle samen, soepen en een bijzonder rust thee. Het kan niet beter!

Heerlijke sapjes en uitstekende service!!

Het zijn echt heerlijke sapjes! Een flesje was stuk en kreeg gelijk het geld terug dus fijne en goede service! Een aanrader!

Interessante ervaring!

Ik wilde het nieuwe jaar goed beginnen en mijzelf eens mentaal en fysiek uitdagen. Dit is met de 3-daagse Detox-kuur van Sapje zeker gelukt! De eerste dag moest ik erg wennen aan de smaak en had vooral lekkere trek (zeker geen honger). De tweede en derde dag vond ik de sapjes al een stuk beter smaken. Het ritme zat erin en het was meer een mentale uitdaging dan fysiek. Wel heb ik het alle 3 de dagen koud gehad, maar dit is ook een mogelijke bijwerking die benoemd is. Thee drinken hielp! Leuke maar met name interessante ervaring!

heel goed

Sapkuur van 3 dagen gevolgd. Het begon met een keurige bezorging! De kuur zelf was goed te doen, geen honger/trek gehad. Gezonde en frisse sapjes met goede smaken (al smaakte veel wel hetzelfde). Na de kuur voel ik me fris!

Probleemloos resetten

Voor mij waren 5 dagen (met drie op een af), zelfs als Bourgondiër, zeer goed te doen. Alle sapje waren heerlijk (op een na maar dat is erg persoonlijk). 5 kilo lichter. Of dat blijvend is is niet belangrijk. Het ging mij om de mindset. De tweede dag had ik hoofdpijn, ik vermoed door het gebrek aan koffie, maar daarna had ik meer energie dan tijden. Goede voornemens, ik kreeg het niet voor elkaar. Hoop dat dit mij een schop de goede kant op heeft gegeven. Ik weet nu weer hoe het voelt zonder maagzuur en opgeblazen gevoel.

Een aanrader !

Gewoon doen en ervaar hoe snel je lichaam en geest terug actiever worden . je zintuigen staan op scherp en je voelt je ook zeer energiek met deze sappenkuur .

Heerlijke en veelzijdige gezonde biologisch gekweekte groenten en vruchten in één sapje!

Het is zo handig om maandelijks 24 sapjes diepgevroren thuisbezorgd te krijgen. De inhoud is zo gevarieerd dat het nooit verveeld.

Weldaad

Ik kan het enkel aanbevelen Bio Slow juice Diepgevroren geleverd Glazen flessen ( dus geen ftalaten,…) Zowel kuren als alles apart verkrijgbaar Wat ik super vind bij detox is dat je dankzij het programma niet het gevoel hebt echt iets te missen - om de zoveel tijd ( 1 à 2 u ) mag je een heerlijk sapje drinken Bij ons is de 2de dag wel een rustigere dag - omdat je lichaam dan echt op volle detox toeren draait en wij merken dit wel - ik benoem het graag mogelijks helpt het jou de detox beter afstemmen op je agenda #ikbenfan

Ga dit vaker doen!

Fijne lekkere sapjes en alles was mooi en duidelijk aangegeven.

Heerlijke sapjes

De sapkuur heb ik besteld om een gezonde start te maken. Mijn opgeblazen gevoel ging weg en hield meer energie over. Het heeft mij bewuster gemaakt wat voeding met ons lichaam doet. Als aanvulling blijf ik voorlopig dagelijks een sapje naast mijn gevarieerde voeding drinken. Ik beveel het zeker aan.

Gezondheid in een klein potje

Tevreden over de gember shots en de levering hiervan.

Super lekker en super goede levering

Heel blij met deze gezonde biologische lekkere sapjes!

Heerlijk!

Zo lekker elke dag een sapje! Elke keer weer een ander smaakje, en ik vind ze dus allemaal top!

Heerlijke sapjes en voldoende, ik heb geen honger gehad!

Ik heb de driedaagse detox kuur gedaan en ik ben erg tevreden.

Super tevreden zeker nu ik ziek ben!

Ik ben al jaren fan van sapje. En merk nu ik ziek ben (kanker) hoe belangrijk het is om gezond te eten/drinken. Zodat ik de chemokuren aankan, een goede weerstand heb waardoor ik snel herstel. Sapje zorgt elke dag voor mijn flinke dosis vitamines, vezels en mineralen. Dankbaar dat jullie er zijn en zulke mooi producten leveren! Liefs Nicole

Gezonde reset

Bezorging was mooi op de afgesproken tijd. Ik heb een deel meteen in de koelkast gezet en een deel erbuiten zodat ik de volgende dag kon beginnen aan mijn driedaagse detox. Ik vond de smaken heerlijk en fijn dat je steeds om de 2 uur iets kan drinken. De soep in de avond zorgde dat ik iets warms kon nemen als mijn man zijn avondeten had. Dan heb je toch het idee samen te eten . De soep vond ik ook heel belangrijk om het vol te houden omdat ik daarna echt een voldaan gevoel had. Ik had het makkelijk meer dagen kunnen doen. Ik heb eigenlijk amper een hongergevoel gehad. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Overzichtelijk en geen trek

3 daagse detoxkuur gedaan. Heerlijk de groente sap , fruit sapjes vind ik altijd te zoet. Voor mij easy om het doen terwijl ik werkzaamheden had. Had ook veel energie. Normaal duik ik een welnessoord in om te vasten. Een mooie reset en een week later word ik nog steeds niet verleid door lekkere ( slechte) dingen

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel