Ben super tevreden

Sapjes keurig op tijd bezorgd, ze smaken weer prima, goede begeleidende tekst erbij (geheugensteuntje), kuur is zo goed vol te houden voor mij. Ik vind dat jullie het geweldig doen!

Even wennen maar toch lekker en vooral gezond

Past goed in een tijd van afvallen en vasten..

Het lekkerste sap ooit!!

Wat een heerlijke sapjes. De detoxkuur was helemaal top. Goede begeleiding, geen problemen met leveringen en het allerbelangrijkste, echt goed sap.

Weer erg blij.

Sapjes weer ontvangen en alles was nog mooi bevroren. Er was 1 flesje kapot gegaan (kan gebeuren), en dat hebben ze netjes vergoed.

Gezonde & fijne sapjes

Hoi, Zoals gevraagd even een review: ik ben super tevreden van jullie sapjes & de levering. Ik moet wel melden dat: - er bij elke levering toch gemiddeld 1 - 2 sapjes zitten waar de bodem van loskomt bij ontdooien of uitpakken. Altijd bij de glazen flesjes voor de sapjes, niet de shots of de smoothies of soepjes. - in het purify sapje met perselie zit regelmatig wat zond / knarsetanden bij het drinken. De kick is mijn favoriet! Voor de rest super tevreden. Annelies

Ik doe 2 keer per jaar een sap kuur van 3 dagen. Dit is prima te doen. Even een reset voor body en mind. De bezorging is ook super goed geregeld met mailtjes van tevoren, track en tracé en vlak van tevoren een belletje. Al met al super tevreden

Goede service en fijne sapjes

Goede service en fijne smaakvolle sapjes! Heel goed vol te houden! Helaas ontving ik een kortingskaart erbij van 15% voor het proberen van smoothies die niet meer te gebruiken was omdat de bezorg datum later was.

altijd goede kwaliteit en lever service.

altijd hoge kwaliteit en betrouwbaar...ben al 2 jaar klant en blijf het ook.Levering ook perfect

Echte eerlijke lekkere sapjes, prima levering !!

Heel tevreden over Sapje, ook heel handig dat je datum en tijd van de levering zelf kan aanpassen. En een heel vriendelijk, en goed team bij Sapje, minstens zo belangrijk!!!

Ik kan het iedereen aanraden!

Ik heb de 3 daagse sapkuur als heel prettig ervaren. De sapjes waren stuk voor stuk lekker en voedzaam. Behalve wat rouwkost had ik geen aanvulling nodig. Dat ik door de kuur 0.8 kilo afviel was niet mijn doel maar wel mee genomen. Ik neem mij voor maandelijks een 1 daagse kuur te doen.

Pittige detox maar lekkere sapjes

Dit was mijn eerste detox ervaring. Ik begon op dinsdag en heb de eerste drie dagen hoofdpijn gehad. Geen moment honger of flauw gevoeld. Daarna voelde ik me erg fit en energiek. Fijn om de ingesleten neiging tot Snacken en snaaien even los te mogen laten. Nu volhouden!

Smakelijke Sapjes en zeer klantvriendelijk

Al geruime tijd drink ik met plezier regelmatig de sapjes. Nadat een levering is mis gegaan is het zeer zorgvuldig en heel royaal opgelost. Alle lof voor de klantvriendelijkheid!

Perfect!

De sapjes werden keurig verpakt , diep ingevroren aangeleverd. Kreeg gewoon direct zin om aan de kuur te beginnen. Het viel me mee hoe goed je kan leven op alleen maar sapjes en soep. Vond het erg goed te doen! En nu door met goede gezonde voeding. Voel me weer topfit!

Na een sapkuur van drie dagen in januari kan ik zeggen dat ik me weer goed voel. Het was niet makkelijk om in hartje winter een kuur de doen maar ik was vastberaden. De eerste dag was het zwaarste en had ik het ontzettend koud (misschien had ik achteraf wat beweging nodig om op te warmen, maar ik was op mijn werk), ook was ik heel moe, de tweede dag ging het wat beter, alleen last van vermoeidheid. Dag 3 hoofdpijn en vermoeidheid en ik merkte (via mijn ontlasting) dat mijn lichaam zich aan het reinigen was. En nu, drie dagen later, slaap ik weer heel de nacht door, voel ik me uitgerust als ik wakker word, mijn huid en ogen ziet er helder uit, ik heb geen last meer van een opgezwollen buik, ik kan weer helder denken en voelt het goed om in mijn lichaam te zijn, en dan heb ik het niet eens over het feit dat ik ook een paar kilo’s kwijt zijn (mooi meegenomen). Dus ik zou het zeker aanbevelen. Volgende keer doe ik de vijf of zeven dagen kuur, dan wel in het voorjaar! Bedankt Joël en Roselynn!

Alles naar verwachting.

Ik was erg tevreden over de kwaliteit van de sapjes en vooral het soepje eind van de dag, die was heerlijk!!!, daar keek ik erg naar uit. Ongelooflijk hoeveel groente fruit en kruiden er in een sapje kunnen.... Voor mij was 3 dagen wel genoeg om te resetten, je bent daarna weer even bewust van wat je allemaal eet en drinkt. Er was duidelijke uitleg over vóór de detox en de dagen erna. Helaas was wel het pakket op een verkeerd adres geleverd, maar is goed gekomen. Al was de prijs aan de hoge kant, ik heb er geen spijt van.

Levering volgens afspraak, sapjes zoals verwacht en lekkere soepjes

Heel goed te doen, geen hongergevoel, wel extra energie.

Sapjes en de soepen waren heerlijk!

Alles was netjes verzorgd en duidelijke instructie's

Heerlijke sapjes!!

Geen reden meer om niet gezond te eten met deze heerlijke sapjes in huis. De smoothies zijn inmiddels ook favoriet. Ideaal om ‘s morgens mee te nemen als ontbijt.

prima service en lekker sapje

Ik heb het sapje met bleekselderij besteld om mijn galblaas meer in balans te brengen. lekker en ook écht het gevoel dat het een vitaminebom is.

Lekkere en voedende sapjes!

Bij het drinken van de groentesapjes is meteen te ervaren dat het voedt. In ons gezin zijn de sapjes een aanvulling op onze dagelijkse voeding. Vloeibaar lekkernij!

Lekkere sapjes, flesjes kwetsbaar

Lekkere en gezonde sapjes en soepen. Helaas bij het ontdooien (op de beschreven manier) 2 flesjes gebroken.

Prima service!

Levering prima, variatie in sapjes, heerlijke soepen

gezond sapjes!!

I enjoy my 3-day detox experience. I feel energetic and healthy.

Lekker ; makkelijk; goede levering

thankful for the choice I made

After a detox of 7 days I lost 2,5 kg and felt lighter , energetic , my taste of food became better, I sleep beter . The juices were very tasty. I loved the relaxing evening tea.THANKS

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel