3 daagse detox kuur gedaan. Even doorbijten, maar dan is het resultaat ook echt goed. Levering top.

Vorig jaar een keer Detox Sapje 3 dgn gedaan. Viel reuze mee. Begin januari nogmaals kuurtje gedaan. Toen was vooral dag 1 een ellende. Alle bijwerkingen die je kunt krijgen had ik en nog méér. Maar vanaf dag 2 voelde ik mij beter, dag 3 een makkie en daarna voelde ik mij heerlijk energiek en schoon. Detox Sapje is een blijvertje voor ongeveer 3x per jaar.

Middelmatige ervaring met sapje

Van sommige sapjes enorme buikpijn gekregen, anderen sapjes zijn goed te drinken zonder buikkrampen. Verder kreeg ik een aantal sapjes die ik niet had besteld, en miste ik sapjes die ik wel had besteld.

Goed verzorgd, lekker van smaak

De enige tip die ik heb is: zet op het kaartje met de volgorde van sapjes ook wat je moet afbouwen in de pretox en wat je mag opbouwen na de kuur. Dan hoef je niet steeds op zoek te gaan in bijgeleverde documentatie. Het kleine boekje is een handig overzicht dat je mee kunt nemen.

Wederom mijn 3daagse detoxkuur goed ontvangen en deze week prima vol kunnen houden dankzij de fijne beschrijvingen (pre- en aftertox) altijd blij met deze boost in het nieuwe jaar! En dikke dank je wel voor de proef- smoothies die waren verrukkelijk

Lekker, makkelijk, goeie communicarie

Ik ben een Sapje fan. Super makkelijk om je detox zo te organiseren. De Sapjes zelf zijn echt lekker en goed over nagedacht. De verpakking in glas en bevroren geleverd vind ik fijn. Er wordt helder gecommuniceerd. Betaling is eenvoudig Levering is goed geregeld. Zo is detoxen terwijl je werkt niet meer zo'n enorme opgave en kan ik het makkelijk combineren.

helemaal top

Het was voor mij de eerste keer dat ik een sapkuur deed. De bezorging verliep helemaal prima. De flesjes konden meteen de vriezer in. De informatie die je bij de sapkuur krijgt, is heel compleet. Daarnaast krijg je heerlijke recepten voor de dagen voor -tijdens en na de kuur. De kuur van 3 dagen vond ik heel goed vol te houden. De sapjes zijn lekker en vooral gezond. De soepen waren heerlijk, zeker op deze koude dagen.

Het was weer geweldig

Dit is mijn tweede detox week met sapje. Nu deed ook mijn man mee. Heerlijke sapjes op tijd geleverd. Door deze 7 dagen voel ik me weer helemaal schoon en heb veel energie. Mijn man weet nu waar ik het altijd over heb en hhij beaamt het ook. Het was weer een geslaagde week.

Geweldige start van het nieuwe jaar!

Heb verschillende sapjes besteld en ze zijn echt allemaal lekker tot nu toe. Het ziet er allemaal fris uit en de labels zijn erg informatief. Het is een hele goede aanvulling bij een licht dieet en je hebt daardoor geen honger. Bestel ze zeker nog een keer!

geweldig

altijd een kadootje voor mezelf zo'n sapjes kuurtje! mijn lijf is zichtbaar en voelbaar dankbaar na zo een sapjes schoonmaak ;) veel energie, lekker in de vel en een "seizoenboost" voor een aantal weken maken het compleet. dank je wel!

Levering onbetrouwbaar en slechte service

Mijn sapjes bestelling werd niet op de afgesproken tijd geleverd waardoor ik niet mijn kuur kon doen. Na moeizaam contact met de transporteur/leverancier konden de sapjes absoluut niet alsnog geleverd worden. Waar het mis was gegaan werd niet verteld. De chauffeur meldde dat ik niet thuis was en had een foto gemaakt van de deur. Een grijze deur en mijn deur is rood! Ik was de hele dag thuis voor ontvangst en de bel deed het. Geen excuus of oplossing werd er geboden aan de telefoon. Een nieuwe afspraak moeten maken en weer een vrije dag moeten nemen. Zeer onbekwame service, de sapjes waren overigens prima.

Wat een heerlijke sapjes! Mijn man en ik zijn fan! Hoe puur, zuiver en lekker.... En een pak meer energie Keep up the good work Op naar een gelukkig en gezond 2023

Super kwaliteit

Ik heb een detox kuur gevolgd. De sapjes zijn lekker van smaak. Snelle levering.

Super lekker, voedzaam en snel geleverd

Regelmatig sapjes en smoothies besteld, altijd goed en voel me er prima bij.

Duidelijke site en bezorging tijd

Zeer positief!!!! Sap in glas flesjes en geen plastic. Verder als je een vraag hebt per mail snel antwoord.

Altijd top

Alle bestellingen gaan tot nu toe altijd goed. Hoge kwaliteit. Zeer tevreden.

Fantastisch!

Eerste keer aan de detox en gelijk een goede leverancier gevonden. Mooie glazen flesjes, goede handleiding en super lekkere sapjes. Je proeft de kwaliteit ervan af. Ik ga ze zeker vaker aanschaffen!

Fijne manier om je lichaam te resetten!

Bij een sapjeskuur krijg je niet het gevoel van een dieet. Doordat je de hele dag sapjes drinkt, krijg je geen hongergevoel en hou je het makkelijk vol. De eerste dag krijg ik meestal hoofdpijn en dat betekent voor mij dat m’n lichaam aan het ontgiften is. Ik plan zo’n eerste dag dan ook meestal in het weekend. Kortom: een schoon lichaam en als bonus ook nog wat kilo’s kwijt!

Zeer Tevreden

Dit keer op de dag van levering verandere het tijdstip van bezorgen erg vaak! Was de keer ervoor niet van toepassing.

Fantastisch, snel en vooral duidelijk wat je moet doen! Een aanrader!

Voor mijn gezondheid en huid advies gekregen om selderij sapjes dagelijks te drinken. Ook detox voor 3 dagen besteld om over te gaan op een andere leefstijl. Sapje is snel, adequaat en heel duidelijk! Zeer tevreden!

Sapjes zijn lekker en gezond

Op zich ben ik tevreden over de sapjes. Het komt een enkele keer voor dat de flesjes van de shotjes kapot zijn. Ook gebeurt het dat de bestelling niet op het juiste tijdslot geleverd worden. Vul ik bv in vanaf 17..00 uur dan staan ze om 12 uur al voor de deur. Dat vind ik jammer want dan wordt mijn zoon uit bed gebeld die nachtdienst heeft gehad.

Heerlijke sapjes en soepen waardoor je detoxen goed kan volhouden.

Het zijn heerlijke sappen en op de soep kan ik mij al heel erg verheugen. Door de hoeveelheid kom je de dag prima door. De eerste dag was even pittig, maar de dagen daarna gingen snel voorbij. Echt een aanrader!

Erg goed bevallen!

Na verschillende sapjeskuren te hebben gevolgd die ik vaak niet af Make doordat ik de Sapkuur amper wegkreeg besloot ik het dit jaar een nieuwe kans te geven. Met name de avonden vond ik erg lastig omdat je toch niet komen voor je gezin maar zelf niet kon mee eten. Ik kwam uit bij Sap.je een warme wat is me dit goed bevallen. Niet alleen zat er dit keer geen één sapje tussen die ik niet lekker vond maar waren de verse soepen in de avond voor mij een echte uitkomst. Ik heb de kuur drie dagen gevolgd, mijn huid is stralender, ik slaap beter en heb meer energie. De volgende keer ga ik voor de 5 dagen

Heerlijk sapjes met goede ondersteuning

De sapjes van Sapje.NL en niet te vergeten de soepjes, zijn top, goed van smaak en makkelijk te gebruiken. Goede gebruiksaanwijzing! En super service, toen er een actie van 15% korting vlak na mijn bestelling kwam, kreeg ik deze als nog teruggestort. En toffe service!

Geweldig om te ervaren

Mijn eerste kennismaking met jullie product. Levering was super en de sapjes+ soepjes waren heerlijk. 3 dagen sapvasten was goed vol te houden. Weinig bijwerkingen gehad. Ga zeker weer een bestelling plaatsen.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Heerlijke smaken en lekker gemakkelijk!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel