Lekker gezondcen altijd in hiis

Lekker gezond en altijd in huis

Geweldige kwaliteit

Ik ben vol lof over Sapje. De kwaliteit is top en de klantenservice kan niet beter! Daar kunnen andere webshops nog wat van leren!!

Sapje vind ik geweldig

Ik vind het wel lastig dat je geen tijdslot kunt opgeven voor de bezorgen alleen de dag

Super goed

Heerlijke gezonde Sapjes en Smoothie, ben al 2 jaar klant alles loopt perfect.

Sapjes komen tegemoet aan een gezonde levensstijl bij tijdsgebrek om te koken en boodscappen te doen

graag had ik sapjes kunnen bestellen zonder vruchtensap (owv de fructose) , daarom bestel ik enkel soep

Zoals gebruikelijk weer lekkere sapjes en correct en vriendelijk gebracht

Gewoon tevreden dus.

Verwarmende soepkuur met positieve effecten

Ik heb de driedaagse soepkuur gedaan, om te bekijken of mijn darmen een beetje tot rust kwamen. Ik heb genoten van de soepen, zeker nu in het najaar - het verwarmt je. Ik vond de bloemkoolsoep het lekkerst, goed gekruid. Al zijn ze allemaal goed in balans qua pure smaak en kruidigheid. Het mooie aan soep eten, is dat je vertraagt. Je eet het lepel voor lepel. Omdat ik naast de groentebouillon en 4 soepen per dag niks anders binnen kreeg, was mijn lichaam minder bezig met vertering. Daardoor kwam ik in een fijne, heldere meditatieve staat. Zeker een aanrader dus als je wilt vertragen en meer in het nu wil zijn.

Lekker en goed te doen!

Ben de kuur begonnen om weer een switch te kunnen maken naar gezond eten. Laatste tijd teveel gesnacked en lukte steeds niet de knop om te zetten. De sapjes zijn echt heel goed van smaak en eigenlijk heb ik geen honger gehad. Ik had wel goed afgebouwd van tevoren. Ben in 7 dagen ook nog eens 3 kilo kwijt. Dat is mooi meegenomen vlak voordat ik mijn kerstdress aantrek! Ben van plan snel nog een keer een kuur te doen. Ben iig af van m'n behoefte aan vet en zoet. Blij!

Heel fijn hoe snel er geleverd wordt en hoe je opties kan aangeven en zelfs nog best last minute kan wijzigen. De sapjes zijn daarnaast echt heerlijk!

Gezond en gemakkelijk

Zoals altijd tevreden van de gezonde sapjes, shotjes, soepen en smoothies. Een aanrader!

Een bijzondere ervaring

Het is even wennen aan de verschillende smaken. Bijzondere combinaties. Maar juist zo leuk om het te proberen. We hebben zelf een flesje weg gegeven en ze vonden het heerlijk. Ik vond zelf de fresh groentesap lekker. En de ontbijt smoothie is super lekker vooral door de cacao smaak. Er was een fles gebroken tijden het vervoeren maar ze hebben het goed opgelost door dat bedrag weer terug te storten.

Sapjes zijn super, bezorging was een domper.

De sapjes heb ik vaker gehad, die zijn super. En in een glazen fles i.p.v. plastic, dus milieubewust. Alleen: Het bezorgmoment was op vrijdag en tot donderdagavond 21:34 uur wist ik alleen dat dit op de geplande vrijdag tussen 8:00 en 22:00 uur zou zijn. Dus de hele dag kon ik niets anders inplannen. Donderdag om 21:34 uur kreeg ik door dat het bezorgmoment tussen 8:00 en 11:00 uur zou zijn. Vrijdag om 9:57 uur kreeg ik door dat de bezorging om 10:30 uur zou zijn. Dus op de bezorgdag zelf kon ik de hele ochtend niets plannen. Kortom, de hele dag niets anders kunnen plannen om thuis te zijn voor de bezorging. Dat is bij mijn vorige bestellingen veel beter gegaan. Ik hoop dat dit snel weer verbetert, want dit doe ik niet vaker.

Super blij met extra vitamines!

Mijn moeder bestelt al een jaar sapjes bij jullie en ik werd ook enthousiast! Dus besloten oma te investeren, want het is een super fijne en makkelijke manier om extra groentes binnen te krijgen. De sapjes zijn erg lekker en de levering verliep heel soepel.

Altijd volgens afspraak,

Maar laatste levering voor de helft ontvangen. Wacht nog steeds op mijn deelleveing van 20 gembershotjes. Tot op heden niets gehoord. Wel is het hele bedrag afgeschreven!!!!

Top product!

Ik heb de driedaagse sapkuur gedaan. Alkemaal heerlijke verse producten.

Een stap naar gezonder leven

Laatst voor het eerst een kapot flesje en verkeerde bestelling gekregen. Hierover heb ik al contact gehad. Dus dat komt vast goed

Niet te drinken

Ik heb een box aangeschaft om de mooie en prachtige recensies. Ik vind het echter niet te drinken. Heftige smaak en krijg er ook buikpijn van. Zou het echt niet aanraden!

Je voelt de energie door je lichaam gaan

Ik was zo benieuwd naar de smaken van de sapjes. Ik heb al een paar favoriete. Zoals met de witte wortel en gewone oranje wortel en kaneel zijn super lekker. Die met de tomaat minder maar ik lust niet graag tomaten sap dus heeft met smaken te maken. In ieder geval het smaakt naar meer. Dank jullie wel om dit mogelijk te maken. Ook het boek over je lichaam te reboosten heeft al verschillende dingen wakker gemaakt voor mij. Ik dacht dat ik zeer bewust leefde maar blijkbaar is er nog werk aan de winkel.

HEERLIJK

super lekker de smoeties, wetende dat je een gezonde maaltijd drinkt en dan ook niet duur is zeker een aanrader!

Lekkere sapjes en goede service!

Ik heb sapjes geprobeerd bij verschillende bedrijven, maar Sapje is mijn favoriet. Ze hebben ook lekkere snoepjes. Helaas was er een flesje kapot en was leeg gelopen. Toen ik dit terugkoppelen kreeg ik mijn geld voor sit flesje binnen een paar dagen terug gestort. Ik heb eerder ook weleens wat gehad, maar de service is TOP!

Top bedrijf

De smoothies zijn heerlijk Sapje.nl zou ik iedereen aanraden