Geen flexibiliteit

Er zit geen flexibiliteit in de abonnementsvormen, dus weet waar je aan begint. Zelfs voorgesteld het verschil in korting terug te betalen, maar ook dat is niet mogelijk. Slechte service in tijden waar de consument andere dingen vraagt.

Altijd iets gezonds in huis dankzij Sapje

De sapjes kende ik al. Nu voor het eerst de smoothies besteld. En ze zijn stuk voor stuk echt heerlijk én vullend!! Ideaal om zo ‘s morgens mee te nemen naar je werk.

Altijd iets gezonds in huis dankzij Sapje

Producten uitstekend bezorging waardeloos

Bij iedere bestelling die ik plaats gaat het mis met de bezorging. Ik ben veel tijd kwijt met uitleggen waar de bezorger moet zijn ( per telefoon) of zoals vanavond, er wordt aangegeven dat mijn bestelling bezorgd is terwijl ik niets heb ontvangen. Het gaat iedere keer om grotere bedragen, vanavond meer dan 120 euro. Ik verwacht een gedegen bezorgdienst en geen reactie zoals, wij zijn afhankelijk van de bezorgdienst.

Producten uitstekend bezorging waardeloos

Super sapjes

Deze week de detox 3 dagen van sapjes gedaan. Was iets niet goed gegaan bij levering, maar super netjes opgelost! Sapjes waren super lekker en goed te doen, natuurlijk was het soms lastig, maar dat kwam niet doordat ik trek had. Had meer last van geen suiker en koffie meer. Het top resultaat is 2,2 kilo kwijt en hou dit zeker vast! Dank je wel!!

Meer dan goed

De eerste levering was meer dan perfect, had een koelbox met diepvries elementen bij de deur gezet, de bezorger heeft het keurig in de koelbox gedaan zodat alles bevroren bleef. Complimenten aan de organisatie. Nu gaan wij Sapje proberen.

Meer dan goed

Perfecte bezorging en product

Bezorging was er precies om afgesproken tijd en producten super netjes ingepakt. Smaken altijd goed maar dit was ook qua bezorgdienst en presentatie echt een fijne manier om dingen binnen te krijgen. Super aardige chauffeur ook.

Super sapjes

Mijn ervaring net Sapje is 5 steren waard. Keurige ondersteuning en informatie. Zeer luxe pakket ontvangen. Ik begrijp de prijs ook zeker.

Geen flexibiliteit

Zit geen flexibiliteit in de abonnementsvormen. In de huidige tijd moet ik keuzes maken wat je wel kan blijven doen en wat niet. Zelf voorgesteld om het verschil in korting terug te betalen (verschil tussen 15% en 10%), maar ook dat kan niet. Jammer!

Super sapjes!

Heerlijke sapjes! Ze verrijken niet alleen je lichaam maar ook je geest! Het idee dat je zoveel gezondheid aan jezelf toevoegt is al gezond! Daarnaast ook nog eens biologisch en duurzaam. Geen plastic maar glas, helemaal goed! De enige kritische noot van mij is dat ik graag wat meer keuze uit sapjes zonder gember en kurkuma zou willen, daar kan mijn maag absoluut niet tegen. Maar dat is dan ook het enige!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel