Super sapjes!

Heerlijke sapjes! Ze verrijken niet alleen je lichaam maar ook je geest! Het idee dat je zoveel gezondheid aan jezelf toevoegt is al gezond! Daarnaast ook nog eens biologischen duurzaam. Geen plastic maar glas, heldmaal goed! De enige kritische noot van mij is dat ik graag wat meer keuze uit sapjes zonder gember en kurkuma zou willen, daar kan mijn maag absoluut niet tegen. Maar dat is dan ook het enige!

Super sapjes!

enkele beschadigde sapjes in de doos

Beste, de meeste sapjes zijn wel in orde, maar voor de 2 keer zitten er beschadigde flesjes in box, ze zijn wel nog diepgevroren, maar de flesjes voelen plakkerig aan en er zit een barst in het flesje. Bij het ontdooien valt het flesje zo in 2, het sapje is dus onbruikbaar. Jammer

Heel blij mee !

ik gebruik mijn sapje als ik werk in de Thuiszorg, dan heb ik drinken en meteen goede voeding

Heel blij mee !

Ik heb de sapkuur besteld en heb aangegeven of het in de vroege ochtend bezorgd kan worden vanwege mijn werk. Dat kon gelukkig. Dat noem ik nog eens service.. De sapjes waren compleet en waren nog steeds bevroren. Je ruikt echt de verse groenten zodra je de deksel opent en je proeft ook echt het verschil tussen deze sapjes en de zelf gemaakte sapjes die ik in het verleden thuis zelf maakte. Ze zijn niet heeeel lekker maar je kan het wel makkelijk achterovergooien..

Betrouwbaar

De bestellingen worden altijd goed afgeleverd en de sapjes zijn lekker. Het geeft ook een gerust gevoel als je bedenkt dat je voor die dag de belangrijkste vitamines weer binnen hebt.

Betrouwbaar

Goed product, levering alles perfect geregeld!

Tot nu toe zeer tevreden, goed product goede smaak!

een nieuwe fan !

Mijn 3-daagse sapkuur startte eerder moeizaam. De eerste dag was lastig en dan al telde ik de dagen naar het einde af. Maar het werd beter. Dag 2 en 3 verliepen vlot en nadien miste ik de sapjes. Nooit gedacht.... ik ga door met de sapjes. Iedere ochtend start ik met de Kick en kies ik een sapje als tussendoortje. De sapjes zijn superlekker en helpen mij om terug meer aandacht te schenken aan gezonde voeding. Een positieve ervaring, zowel naar communicatie van Sapje als de leverancier van de sapjes. Ik ben fan!

Selderij sapjes zijn uitstekend.

De sapjes worden op tijd bezorgd. Het selderijsapje is smaakvol. Zo hoef ik niet elke morgen zelf sap te maken in de slowjuiger wat heel tijdrovend is.

Tot rust komen in je eigen lichaam met de 5-daagse detoxkuur

Op tijd geleverd door een o zo toffe chauffeur namen we alle flesjes uit en plaatsten we ze in de vriezer. Wat een hoop flesjes! Savonds uitnemen voor de dag nadien (op kamertemperatuur) en de dag begon met een echte kick off. Het moeilijkste van de dag bleek voorbij. Citroen op mijn nuchtere maag… een opgave maar went wel. Al wat volgde was een smaakfeestje en leuke ontdekking! Ik had een support flesje tekort bleek op de voorlaatste dag. Volgende keer dus ff controleren. Ik koos ervoor rauwe groenten erbij te eten omdat ik snakte naar vaste voeding en merkte dat ik rond de middag hongerig was. Ik heb de kuur gedaan tijdens een drukke werkweek wat zeker lukt met wat extra groenten. Ik heb hotdogs en taart weerstaan en voelde na dag 2 een rust in mijn maag en darmen. Een zalig gevoel en het besef dat ik teveel at en best met wat langere pauzes kan. Vanaf nu een maaltijd overslaan of pas later op de dag eten mits voldoende drinken! De koffie bleek geen verslaving en kon ik makkelijk laten (normaal 3-5 kopjes/dag) door alle sapjes en de heerlijke thee. De pompoensoep was het minst lekkere, de courgettesoep was dan weer heerlijk! Al die flesjes? Daar maken we heerlijke biologische oliën in met rozemarijn en look en met een door de kinder gemaakte tekening erop een geweldig kerstgeschenk!

TOP

Heerlijke smakende gezonde sapjes, in een glazen flesje. Bevroren aangeleverd. Ik pak elke avond voor de volgende dag een flesje uit de vriezer, zo blijft het optimaal vers en alle vitaminen blijven gespaard. En je bent maatschappelijk verantwoord bezig ( geen plastic )

Matig

Hi! Ik vind een tijdslot van 08.00-22.00 wel heel groot en toen het aankwam leek er wel een flesje bier over heen te zijn gegaan dus alle flesjes stonken en moest ik schoonmaken. Dus helaas dit keer niet zo tevreden:(

Goed product en bijna goede levering

Beste mensen, De bestelling bij jullie is bijna goed gegaan en de producten waren heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat niet goed was: Er was geen beschrijving hoe te gebruiken. Gelukkig had mijn dochter deze nog en heeft hem doorgestuurd. Volgende keer iets beter opletten bij de verzending lijkt me raadzaam. In de lente ga ik dit weer doen. Voor nu hartelijk dank en alle goeds, Irma

Super fijne manier om heel veel groenten binnen te krijgen!

Ik maak nu al langer dan een jaar gebruik van Sapje en ik ben er nog steeds heel blij mee. Het is gewoon een heel fijne manier om heel veel groenten binnen te krijgen. De sapjes zijn heel lekker. Bestellen en leveren is heel eenvoudig en als het een keer niet lukt met afleveren wordt het ook nog eens heel flexibel opgelost. Ik ben echt heel blij met deze oplossing.

mooi product !

Het was even wennen, eerste dag honger, dag twee liep al veel beter qua hongergevoel, maar wel had ik barstende hoofdpijn, wat normaal is gezien ik normaal sloten koffie drink......en de zuivering aan de gang was, dag drie viel best mee en na drie dagen voel ik mij goed, lichter en beter, een aanrader dus!

Zeer misleidend

De abonnementsformules is uiterst misleidend. Zogezegd kun je een abonnement aangaan voor 3, 6 of 12 leveringen, maar Dat klopt niet, het abonnement loopt gewoon stilzwijgend verder tot de consument het stopzet! Blijkbaar is het in NL zo dat een abonnement steeds stilzwijgend wordt verlengd tenzij het wordt opgezegd. Ok, maar dan moet je niet stellen dat 3, 6 of 12 leveringen mogelijk zijn! Dan moet je daar toch wel heel duidelijk, in grote vette letters bij vermelden dat je het moet opzeggen! En dat ook in iedere mail die je stuurt!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel