Sapje goed, levering dramatisch

Sapjes perfect, maar leveringen een drama Eerste keer niet bezorgd en teruggenomen, na chatten met sap.je nieuwe poging bij de buren bezorgd. Beide keren waren we gewoon thuis! Hebben dus voor niets zitten wachten

Zijn erg lekker

Zeker aanbevolen

Altijd keurige en vrolijke bezorgers.

Altijd netjes binnen aangegeven tijd en vrolijke bezoring.

super product

Heerlijk deze sapjes. Veel variaties. Snel en volgens afspraak geleverd. Ook heerlijk om smoothie mee te bereiden. Al het goede van de natuur!

Lekkere sapjes & goede levering

Neem al jaren de sapjes van Sapje. Ze zijn erg lekker en gezond. Makkelijke manier om wat extra vitamines te nemen.

Ik heb 2 keer een kuur gedaan met Sapje. 7 en 3 dagen. Beide keren heel goed bevallen. Sappen smaken heerlijk en zien er ook nog eens prachtig uit.

Lekker en gezond

Nu circa 5 sapjes op. Gezondheid en lekker tegelijkertijd

Goed product, goede verpakking, goede smaak

Gebruik nu ruim een maand bleekselderij sap. Zeer tevreden.

Nette en vriendelijke chauffeur

App werkt perfect!

Gezonde kuur met fijne smaken

De eerste keer dat ik een detox kuur volg. Gehele ervaring top en makkelijk vol te houden

Verse sapjes en lekkere smaak

De sapjes smaakte vers en waren lekker van smaak. Ook de thee vond ik top.

ik ben tevreden prima

mooi produkt , goede levering

Fantastische service en mooi resultaat !!!

Ik ben bijzonder tevreden met jullie service en uitleg. Was een beetje huiverig om te starten maar het was bijzonder smakelijk. Alleen het eerste sapje van de dag was erg zuur maar met meer water toevoeging beter . Het resultaat is ook verbluffend. 2,5 kilo afgevallen. Nu proberen vol te houden dmv 2 maaltijden per dag en 16 uur vasten en 8 uur eten. Ben bijzonder gemotiveerd . En wat een leuke bezorger hebben jullie in dienst. Bij de levering zei hij” succes en ik ben nu al trots op u mevrouw” Zo leuk!!!!!

Fijne en makkelijke detoxkuur.

De detoxkuur is makkelijk om te volgen. De recepten van pretox en aftertox zijn heel lekker! Regelmatig een sapje drinken verminderd het hongergevoel. De sapjes zelf zijn goed op smaak. Niet alles vind ik lekker maar het is goed te doen. Het fijnste vind ik dat je gewoon de hele dag sapjes drinkt en verder niet over eten na hoef te denken. Ik vind het een aanrader!

Mijn eerste ervaring met de 3-daagse detoxkuur was helemaal top!

Het was mijn eerste bestelling bij jullie en ik ben heel tevreden. De sapjes en soepjes zijn heel erg lekker. Het is natuurlijk niet zo makkelijk om 3 dagen niet te eten maar omdat je bijna elk uur een sapje kan drinken, is het wel vol te houden. Ik ben ook erg tevreden over het bijgevoegde menu voor de pretox en detox. Ik heb deze volledig gevolgd (mijn laatste dag aftertox is vandaag :-)) en ook deze maaltijden waren lekker en niet erg moeilijk om te maken. Het is perfect uitgebalanceerd om in en weer uit de detox te gaan. Al heb ik wel de indruk dat deze porties misschien iets te groot zijn? Ben nochtans best een grote eter. Ik zal nog opnieuw bestellen, waarschijnlijk om af en toe een maaltijd te vervangen. Ben erg benieuwd naar alle andere smaken. Het doet deugd om te weten dat je de allerbeste ingrediënten binnen krijgt.

Bezorging nu prima Op tijd en goede hoeveelheid

Uitstekende sapjes

Zeer tevreden over de sapjes, de bezorging is ook goed verlopen

Prima sapjes, keurige, snelle levering

Wij bestellen de sapjes al geruime tijd. De kwaliteit is prima. De levering is altijd snel, op tijd en netjes. Wij zijn zeer tevreden.

Héérlijk én gezond

Dat gezond ook zo lekker kan zijn verrast me ieder flesje weer! De mooie kleuren prikkelen mijn zintuigen al!!

Ideale en lekkere sapkuur

Nadat ik een paar maanden geleden voor het eerst een driedaagse detox sapkuur had gedaan kreeg ik enorm veel energie. Daarom vorige week dezelfde kuur gedaan. Weer met als resultaat dat ik veel meer energie heb. Heerlijk zo’n kant en klaar pakket met lekkere sapjes en soepen.

Smaken zijn ook juist

Ondanks dat het detox is zijn de smaken echt lekker, (vaak zijn zo’n sapjes zuur en wrang, deze sapjes niet) netjes in doos afgeleverd met de nodige instructies

Heerlijk

Superlekker, fantastische service.

Dit is zo fijn, ga ik zeker vaker doen!

Nou jongens, ik had allerlei ‘aannames’ omtrent een detoxkuur. Kort door de bocht: klopte achteraf helemaal niets van en ik zal je vertellen waarom…. Smaak: heerlijk, echt allemaal waren ze lekker Honger: totaal niet, wat je mist is het kauwen van vast voedsel maar dat is geen honger Bijwerkingen: 3-daagse pretox gevolgd en de 2e dag hoofdpijn en alle spieren aan de achterkant van m’n lijf deden pijn. Maar ja, wat wil je als je na 15 jaar gestopt bent met roken, nauwelijks let op je suikerinname en koffie drinkt alsof het water is….viel echt zo mee! Wat is er voor mij veranderd na afronding van de detoxkuur en de aftertox: Mijn gezwollen buik en maag zijn foetsie Ik slaap beter Mijn stoelgang is verbeterd Mijn oprispingen zijn verdwenen Ik ben 3 kilo kwijt binnen 10 dagen Mijn mindset is veranderd. Ik ben me nu uiterst bewust van wat ik in mijn mond stop en scheidt koolhydraten van eiwitten Heb zelfs een soort van ‘afkeer’ gekregen van zoetigheid Mijn zweetaanvallen (niet alleen door gifstoffen maar ook hormonaal ivm overgang) zijn met meer dan 75% verminderd Mijn huid is rustig Voel me fris, clean, energiek Dit wordt een blijvertje: de volgende detox-kuur staat al geagendeerd :-) Ik zeg DOEN want dit is echt een cadeautje voor jezelf zowel fysiek als mentaal!

Heerlijke sapjes en geleverd volgens afspraak.

De sapjes smaken heerlijk en worden keurig volgens afspraak geleverd.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel