Gezond kan gewoon heerlijk zijn.

We waren al gezonde eters, maar tijdens de coronapandemie besloten we nog wat extra’s te investeren in onze gezondheid. We bestelden ze zo’n anderhalf jaar elders, maar vonden niet alles lekker meer na verloop van tijd. Een goed alternatief vonden we bij jullie. Ook vanwege de glazen flesjes (recyclebaar, top). En de smaken bevallen ons veel beter. De eerste bezorging verliep even niet goed maar pakten jullie uitstekend op en gaat verder zeker goedkomen.

Geweldig bewust product met liefde gemaakt, dat proef je

Fijn om te weten dat er zoveel essentiële groenten, kruiden, fruit, mineralen en vezels in deze heerlijke producten zitten….. Voelt heel goed, gezond en geeft energie en verzadiging. Delen het met ons gezin. gebruiken de detox kuur vooral omdat hij zo fijn gevarieerd is. Nemen elke dag wel een sapje of soepje. We moeten nog even uitzoeken hoe we de

Heel goed spul die sapjes, lekker en gezond! Spijtig dat er af en toe een gebroken flesje bijzit. Lastig als je dat niet onmiddellijk opmerkt.

Fantastische ervaring.

Fantastische detoxkuur

Eerste keer dat ik een detoxkuur deed. Perfecte uitleg in het bijkomende boekje alsmede de PDF. De pretox en aftertox adviezen inclusief menu's wat wel en niet te eten is een hele laagdrempelige manier om dit voor het eerst te proberen. 100% aan te raden.

elke keer buitengewoon zorgvuldig!

Zoals ik vaker heb geschreven, HOOG aanbeveling! Erg blij ben ik met de zorgzaamheid, zorgvuldigheid, attentheid en trouwe service van zowel "Sapje" alsmede Leen Menken bezorging. Op naar meer!

Heerlijke sapjes

Bestelling en levering zijn altijd perfect in orde.

Levering volgens afspraak met regelmatig een update; bestelling was compleet en bevroren zoals hoort. Ene smaak is makkelijker weg te krijgen dan de ander. Op een gegeven moment mis je wel het 'kauwen' maar qua lichaamsgevoel heeft het effect. Je voelt je schoon. De aubergine soep is heftig, haha. Tomaat, pompoensoep erg lekker.

Top super lekker en heel gebruiksvriendelijk

Echt super fijn! Ik had zelden honger en door diverse smaken heel goed te doen.

De 5 dagen detox kuur gevolgd en het is super bevallen! De levering was goed voor elkaar en de kuur is prima vol te houden. De sapjes en soepen waren prima van smaak. Ik deed altijd aan sportvasten maar dit beviel me beter en ga dit zeker vaker bestellen. Thanx!

Laatste bestelling niet goed gegaan

Ik ben altijd tevreden geweest maar bij de laatste bestelling ging het niet helemaal goed met het afleveren. Ik was niet thuis en de chauffeur heeft de doos aan de buurvrouw gegeven zonder bericht. Een dag later kwam de buurvrouw naar me toe om te zeggen dat ze nog een doos voor me had staan. Waarom heeft de chauffeur de doos niet teruggenomen? Je kan toch niet verwachten dat mijn buurvrouw plek heeft voor 48 sapjes.. Over dit probleem een mail gestuurd over hoe dit op te lossen, maar na bijna een week nog geen reactie terug. Jammer. Hopelijk mailen ze nog naar mij terug deze week..

Overzichtelijke site, voedzame sapjes, behulpzame klantenservice

De sapjes zijn goed en overzichtelijk verpakt en ze zijn/smaken zeer voedzaam. De pakketten zijn mijn favoriet.

Heftig, maar effectief

Derde keer dat ik detoxkuur van Sapje volgde. Vorige keren 5 dagen gedaan, nu 3 omdat daar beter paste in mijn agenda. Want je moet er echt wel even rekening mee houden dat je sociale leven tijdens de kuur inclusief pretox en aftertox even op laag pitje staat. Hoewel ik trouw de pretox incl recepten heb gevolgd, toch eerste anderhalve dag veel hoofdpijn gehad. Kick start blijft heftig Sapje. De eerste kwam er na een uur weer uit. Daarna ging het beter en voelde ik me ook energieker worden. Niet gesport tijdens detoxkuur. Nachtrust was volgens mijn Fitbit veel beter, ook al ging ik veel te laat slapen omdat ik me ‘s avonds nog zo energiek voelde. Na een week 3,5 kilo lichter, veel plattere buik en schoon en opgeruimd gevoel. Dank weer!

Een uitstekende remedie tegen darmklachten

De darmen worden deze dagen enorm belast. Gezien de invloed van de darmen op je mentale toestand, is het belangrijk deze in balans te houden en soms wat rust te geven. Door middel van een kuur van Sapje heb ik mijn darmen weer voorzien van een enorme hoeveelheid vezels en tegelijkertijd rust. De kwaliteit druipt van de sapjes af. Een 10 met een griffel.

Goede sapjes maar 5 dagen niet voor herhaling vatbaar

Al een paar keer had ik de driedaagse detoxkuur gedaan. Dat beviel zo goed dat ik nu de 5-daagse sapkuur heb gedaan. Dit was goed vol te houden, net als de drie dagen. Echter merkte ik de laatste dag dat ik erg weinig energie had, en dit hield helaas even aan na de sapkuur. Ik had echt het gevoel dat ik mezelf weer een beetje bij moest eten omdat ik naar mijn zin teveel was afgevallen. Maar gecombineerd met het weer langzaam opbouwen tijdens de aftertox is dat lastig. Ondanks dat ik tevreden ben over de sapjes zelf zal ik dus niet snel nogmaals een vijfdaagse kuur doen.

Fantastische lekkere sapjes

Een detox kuur van 3 dagen gevolgd, lekkere sapjes, heerlijke soep in de avond en goed vol te houden! Ik heb de eerste dag gewerkt en de andere dagen ook allerlei activiteiten gedaan en vond het verrassend goed te combineren.

Levering ging niet volgens afspraak

Levering was gepland op zaterdag, kreeg pas op dinsdag de sapjes. Jammer, geen excuses gekregen oid.

Bezorging nog steeds waardeloos, product is super

Al diverse keren aangegeven dat bezorger Leen Menken er een potje van maakt. Zo ook deze keer. Doos is voor de deur gezet, niets geen melding gemaakt of gebeld (waarom geef ik mijn mobiel nr door?). Er zijn genoeg buren om mij heen thuis. Maar nu had iemand het zo mee kunnen pakken.

Mijn klacht werd gelijk opgelost

Mijn derde bestelling gedaan en werd op afgesproken tijd geleverd. Alles netjes verpakt en dus erg blij ermee. Bij het controleren bleek dat er 24 flesjes Support geleverd waren ipv de bestelde 24 flesjes Detox. Vond het vervelend om hierover te moeten bellen maar het betrof wel 1/4 van de bestelling. Werd erg prettig te woord gestaan en de juiste flesjes werden gelijk nageleverd. Dat is nog eens service. Dikke pluim voor jullie.

Goede kuur, heeft mij enorm geholpen gezonder te worden

In het begin is het wennen, maar uiteindelijk heeft het goed geholpen. Ik heb de 5 daagde detoxkuur gedaan. Het aantal sapjes wat je mag op 1 dag, is genoeg om geen hongergevoel te krijgen. Wel zou ik het fijn vinden als er wat meer afwisseling zou zijn. Het is drie dagen achter elkaar hetzelfde ritme met dezelfde sapjes. Wel ben ik 5 kilo afgevallen hierdoor. Ook ga je hierna beter naar je dagelijkse maaltijden en tussendoortjes kijken. Ik ben een gezondere leefstijl begonnen hierdoor.

Dit is de tweede keer dat ik een detox kuur van jullie doe. Ik heb mijn vriendin ook overtuigd om het dit maal samen te doen. Beide hebben we een erg positieve ervaring gehad. Het enige wat we beide minder vonden was de pompoen soep. Die smaakte de vorige keer veel beter. Voor mij als vegan proefde het alsof er kip in zat. Mijn vriendin die wel vlees eet, vond de soep ook raar smaken.

Goed verzorgd

De detox kuur was precies zoals verwacht. De bezorgwijze liet wel wat te wensen over. De chauffeur zette de doos voor de deur, belde aan en liep meteen weg… De vriendelijkheid was ver te zoeken bij deze man. Maar de kuur was verder helemaal top. Ik heb nauwelijks honger gehad. De dagen erna ben ik voorzichtig gaan opbouwen met eten. Was toch weer even wennen. Je wordt je wel bewuster van wat je allemaal eet en drinkt na deze detox. Ik ga vaker sapjes bestellen in ieder geval!

Levering met aandacht

De sapjes zijn heerlijk en ik heb op geen enkel moment een hongergevoel ervaren. Met de bezorging ging deze keer wat mis: ik had gebroken flesjes. Maar na 1 mailtje werd dit keurig opgelost. Ik ben fan!

Heerlijke sapjes netjes bezorgd

Heerlijke sapjes netjes bezorgd

Top service en kwaliteit

De sapjes zijn super gezond. Je voelt dat je er energie van krijgt maar dan zonder de crash die je van koffie krijgt. De sapjes worden snel bezorgd en de tijdslots zijn realistisch. Je moet wel een ruime vriezer hebben want gewoon gekoeld zijn ze niet heel lang houdbaar.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel