Super blij met Sapje!

Ik vind Sapje echt geweldig. Voor het eerst geprobeerd bij m'n zusje en sindsdien ook zelf gaan bestellen. De smaken zijn heerlijk, de levering altijd snel en on-point. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed. Ik zal zeker vaker bestellen!

Verrassend lekkere sapjes en soepjes, prima vol te houden.

Vantevoren zag ik er tegenop maar viel prima mee. Sapjes vond ik zelf best veel op een dag. Lekker gevarieerd van smaak en volgens mij goed over nagedacht. De soepen vond ik echt lekker. De kick sap en de soepen ga ik zeker weer bestellen. Aanlevering prima, handige flesjes en leuk vormgegeven etiketten met veel informatie. Positieve ervaring.

Ik ben blij met jullie!

Voorheen maakte ik mijn sap zelf. Nu dat niet meer kan, gebruik ik Sapje. Prima variatie, diep gevroren geleverd, top!

Geen bestelling ontvangen

Ik heb besteld en betaald, vervolgens een bestelbevestiging gekregen, maar helaas voor niets gewacht in het aangegeven tijdvak. Toen ik erachteraan belde kreeg ik te horen dat mijn betaling te laat binnen was. Ik heb meteen betaald bij het bestellen en een beschikbaar tijdvak gekozen. Bij de betaaldienst is iets misgegaan, dus was de betaling te laat binnen en ging mijn bestelling blijkbaar niet mee. Maar dus geen bericht dat ik niet hoef te wachten omdat het toch niet komt. Beetje cru, er is wel een automatisch gegenereerd bericht om mij te vragen wat ik van sapje vind maar geen automatisch bericht als er bij jullie uitgekozen betaaldienst iets misgaat en jullie je dus niet aan je eigen bestel bevestiging houden. Zou leuk zijn als dat stukje aangepast word. Een sapkuur van 3 dagen kost mij twee weekbudgetten dus was een grote stap om hiervoor te kiezen. Met aandacht ingepland, dus was ook afhankelijk van die startdatum. Liep met een sisser af en een "ja jammer dat gebeurt anders nooit" van jullie kant.

voor herhaling ....!!!!

Zoals iedere keer, zorgzaam, zorgvuldig, attent, goed geregeld van begin tot aan de zending toe (ism Leen Menken).....super!

Goede aanvulling op mijn dagelijkse voeding.

Als ervaren krachtsporter ( inmiddels al bijna 30 jaar) weet ik hoe belangrijk voeding is voor groei en spierherstel. Echter ben ik helaas geen groentefan en krijg ik op dat gebied gewoon te weinig binnen. Mijn masseuse kwam met het idee om sapje.nl eens te proberen. Sapje.nl is de perfecte aanvulling hierop. Heb zojuist de groentebox geprobeerd en moet zeggen dat het mij goed bevalt. Darmflora werkt nu ook beter en de stoelgang is makkelijker. Omdat ik vrij hoog in eiwit zit was dat namelijk wel een vervelend probleem. Nachtrust wordt ook beter en ik merk ook dat wat kleine blessures beginnen te verdwijnen. Smaken zijn goed te doen en je proeft echt dat het puur natuur is. Ik ben voortaan, samen met mijn vrouw, een vaste klant.

Fijne detox!

Ik detox wel vaker, maar nu voor het eerst een sapdetox gedaan en daarom voor de 3 dagen gekozen. Spijt! Ik had veel langer door willen gaan, want het ging zo gemakkelijk. Alleen 's ochtends een beetje honger gevoel tot aan het eerste sapje, verder totaal niet. In die dagen gewoon gekookt voor de rest van het gezin en totaal geen behoefte om daar ook maar iets van te nemen. Pretox en aftertox recepten waren heerlijk en ik eet er nu een week later nog steeds dingen uit. Ik voel me fitter en ben ruim 2kg afgevallen. En 4cm rond mijn buik, waar ik het meest blij mee ben aangezien dit een lastige plek is in perimenopauze. De volgende keer ga ik voor de 7 dagen!

Heerlijke sapjes; perfecte service

De leveringen zijn steeds zoals vermeld. De sapjes zijn overheerlijk. Uitgebreide informatie.

Ideale kant en klare sapkuur.

Alle sapjes bezorgd zoals afgesproken. Goede uitleg en recepten voor de pretox en aftertox. De sapjes zijn lekker en bijna voldoende vullend. Ik voelde me na de 3-daagse sapkuur fris van binnen en het helpt me om mijn eetgewoonten te verbeteren. Het is een uitgebalanceerde kuur waarbij je zelf niet hoeft na te denken en zelf niks hoeft te maken. Ideaal! Voor mij was het de eerste detoxkuur en Sapje heeft mij over de drempel geholpen het eens uit te proberen. Voor herhaling vatbaar.

Overheerlijke sapjes

Ik ben bekend met een gevoelige buik. Na een vakantie vol met stokbrood en kaasjes en veel wc bezoek;-( ben ik nu een 7 daagse detox aan het doen. En mijn buik was na twee dagen alweer rustig en niet meer opgezet. Zo blij mee.

Sapjes ziet er professioneel en natuurlijk uit en werkt goed voor geest en lichaam!

Prima product! Etiketten super!!!! Levering super! Eigenlijk is alles super!

Oke

De sapjes in een nette doos afgeleverd gekregen. Bezorger was echter een uur eerder gekomen dan het aangegeven tijdvak, en heeft de bevroren flesjes in de brandende zon gezet (wist ik niet). Toen ik daar na een paar uur achter kwam waren ze al half ontdooid. Bleek ik het bleekselderij sapje ook wel heel erg vies te vinden… maar, smaken verschillen. Het zag er verder wel gewoon goed en netjes uit!

Detox van 3 dagen gedaan

Samen met mijn man de Detox sapjes van 3 dagen gedaan. Reden hiervoor was om bewust met voeding bezig te zijn en het geheel als kickstart te zien naar een bewuster en gezondere levensstijl qua eten en drinken. Dat is zeker gelukt! We vonden het wel allebei erg heftig, alleen maar sapjes. Ik had ook verwacht dat de sapjes dikker qua structuur zouden zijn maar het is echt als water. We hadden ook allebei trek in eten, de behoefte om te kauwen. Sapjes waren qua smaak ook best een uitdaging, de ene ging beter dan de andere maar het was gewoon niet lekker. Op dag 3 stond het echt tegen. Al met al een hele ervaring die meer impact had dan van te voren ingeschat. Hoofdpijn en darmklachten, slap voelen. Wel interessant om te merken wat er gebeurt als je je normale (toch al best gezonde) levensstijl qua eten veranderd. Toch zouden we dit niet meer doen. Bijgeleverde recepten voor de pretox zijn erg lekker, service is top! Levering snel.

Fijne sapjes en menu’s

Dit is mijn eerste sapvastenkuur. Vooraf had ik een paar vragen. Deze zijn beantwoordt via de chat, lekker vlot dus. De info en menu’s die via de mail komen zijn erg uitgebreid en bevatten lekkere recepten. Heel erg fijn ook dat er gekozen kan worden uit vegan. De sapjes zelf zijn heel lekker en biologisch. Ik vind het fijn dat ze in glazen flesjes zitten en diepgevroren zijn. Dit maakt het net een beetje flexibeler omdat ze thuis ook in de vriezer konden.

Goede eerste kennismaking met sapjes kuur

Sapjes werden helaas niet op de aangegeven dag geleverd, pas tijdens het tijdslot werd de levering ineens gecanceld. Ik kon wel snel met de leverancier een nieuwe afspraak plannen. Toch wel vervelend want ik kon daardoor niet starten op de geplande dag en je houdt ook rekening met thuisblijven die dag. De sapjes zelf waren prima te doen, niet allemaal even lekker maar genoeg afwisseling. Vooral de soepjes zijn erg lekker. Ik heb nauwelijks hongergevoel gehad, wel borrelende darmen. ik had de 5 dagen kuur, dat is dan ook wel echt genoeg, toen had ik wel heel veel zin om weer te kauwen en wat anders te eten dan sapjes.... Al met al een prima ervaring.

Redelijk

Spijtig dat er paar flesjes kapot waren en toen ik thuis kwam flesjes gedeeltelijk ontdooid waren waardoor karton 1 bruine brij was

Heerlijke sapjes, en de kuur is goed vol te houden.

Ik heb de kuur gekozen omdat ik graag mijn lichaam wilde reinigen. Ik probeer dit minimaal 1x per jaar te doen. Dit jaar voor het eerst de sapjes hier besteld. Ik heb de drie daagse sapkuur gedaan. De sapjes zijn heerlijk en de kuur is goed zonder honger gevoelens vol te houden. De volgende keer ga ik zeker voor de 5 of 7 daagse kuur.

Met een beetje doorzettingsvermogen goed te doen!

Mijn doel was afvallen en een kickstart voor een nieuwe levensstijl. Dat is gelukt! Ik merkte het detoxproces goed en dat was niet altijd makkelijk met de bijwerkingen. Echter, met een beetje doorzettingsvermogen, is het goed vol te houden geweest de 3 dagen en ben ik blij met het resultaat.

Lekkere gezonde sapjes

Het is fijn dat er zo veel verschillende sapjes zijn en de bezorging is snel en met een goede communicatie.

Super goed

De sapjes zijn echt heel goed, ik hou ervan!

NEEN

Had besteld en betaald Voor 2 X 3 dagen kuur en er werd maar 1 X afgeleverd ! ! Vorige week ook al niet kunnen leveren ! ! Bestelling Status Datum Totaal #196340 Afgerond 11 augustus 2022 € 215,95 voor 2 artikelen BEKIJKENFACTUUR /Users/devoshugo/Desktop/IMG_4983.jpeg

Waardeloze bezorging

Bij twee van de 4 bestellingen is er niet bezorgd in aangegeven tijdsvak. Dat kost dus twee extra bezorgmomenten om alsnog het bestelde te ontvangen. Menken, die de bezorging doet lijkt zicht steeds van geen kwaad bewust, sturen heel laat een email dat ze later komen en vervolgens dat ze helemaal niet komen. Dan heb je een avond voor niets zitten wachten, de boel moet direct in de vriezer dus je moet zelf in ontvangst nemen. Waardeloos

Perfecte levering en super lekkere sapjes!

De levevering werd keurig op tijd afgeleverd en zoals altijd zijn de sapjes super lekker! Aangezien ik niet van Courgette soep hou, had ik gevraagd om een ander soepje. Dat is ook keurig geregeld. De recepten die meegeleverd zijn om de afbouw en opbouw te doen zijn heerlijk en tijdens de sapdagen heb ik ook geen 'honger gevoel'

Precies wat ik nodig heb!

Prima variatie! Sapje is echt onderdeel van mijn programma. Ik leef al 7 jaar met borst- en longkanker. Voorheen maakte ik zelf mijn sap. Aangevuld met wat er in het seizoen te plukken viel. Dat is nu te vermoeiend. Dus wat ben ik blij met Sapje!!

prima smaak en goede klantenservice

Per abuis kreeg ik de verkeerde bestelling. Dat kan natuurlijk gebeuren. Een mailtje naar de klantenservice en het werd direct opgelost door een hele nieuwe detox-kuur op te sturen op een door mij te kiezen datum. Dat noem ik uitstekende service! De sapjes zijn smakelijk. Iets meer fruit dan groenten zouden de smaak voor mij (maar dat is persoonlijk) verbeteren al vrees ik dat ze daardoor minder gezond/effectief zullen zijn. Er is vast goed over nagedacht door de makers.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel