Levering en kwaliteit sapjes

Zeer goede kwaliteit Sapjes en prima levering. Ga zo door, ik heb nauwelijks verbeter punten buiten de recycling van flesjes. Waarom niet nieuwe lading brengen en oude flesjes mee voor re-use?

Geweldige detox-ervaring

Wij hebben 4 dagen detox-sapjes gedaan met sap.je. Erg goed bevallen. Gezond gevoel, schoongespoeld, ook paar kilo's lichter. Sapjes zijn echt lekker, ook echt voldoende en de soepen zijn heerlijk (courgette vonden wij t.o.v. pompoen- en tomatensoep overigens degene die wat extra kruiden nodig had). Na drie dagen voelden we ons wel wat slapper worden, toen aangevuld met wat rauwe groenten zoals worteltjes. AL met al een prima ervaring die we zeker gaan herhalen!

Smakelijke detoxkuur.

Deze sapjes zijn erg lekker en puur. Voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje was dat er 1 fles van de tomatensoep gebroken was op een dusdanige manier dat ik deze niet meer durfde te consumeren. Dat was jammer. Vond de broccoli en pompensoep erg lekker. Vind het fijn dat je s’ avonds nog wat warms kan eten. Daardoor ook beter vol te houden. De 5 dagen waren goed vol te houden, geen trek tussendoor en ruim 4 kilo kwijt.

Alles helemaal top

Alles is helemaal goed geregeld! bezorging is ook top. En de sapjes zijn heerlijk!!! Helemaal geweldig dus! :)

Smaakvol én goede service

Dit was mijn eerste sapkuur. Ik was verrast door de snelle en nette levering. De sapjes, keurig verpakt in een doos, werden snel en bevroren geleverd. Mooie flesjes, duidelijk aangegeven welke sapjes het waren. En de sapjes smaakten echt goed! Niet te bitter/aards, niet teveel gembersmaak (was ik even bang voor), sapjes die ik ook zo op een terras zou bestellen. Ook de soepen zijn écht lekker. Ik had geen bijwerkingen, wel had ik op dag 2 (ik deed de 3-daagse) honger en werd ik wat trillerig. Ik heb daarom op dag 2 twee groene salades gegeten. Daarna ging het weer goed. Goede communicatie, uitgebreide informatie via de mail, goede recepten! Het kaartje met de volgorde van sapjes vond ik erg handig. Kortom, ik ben erg tevreden! Aanrader dus.

Super duidelijk, fijne sapjes, met nauwkeurige bezorging!

Ik ben erg blij met de sapjes, ik heb nog maar twee geproefd, lekker en eigenzinnig! De bezorging was super nauwkeurig, erg fijn om de diepvriesproducten op deze manier bezorgd te krijgen. Je kon de chauffeur volgen en het tijdslot werd steeds korter en dan volgt er ook nog een sms met de exacte tijd. De chauffeur was misschien 5 minuten later dan de sms-tijd. Dikke prima.

Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd en de sapjes smaken heel erg goed!! Ik ben een tevreden klant!

Sapjes, soepjes en nu ook de smoothies zijn zeer smakelijk!

Met de producten van sapje.nl voel je de energie naar binnen gaan. De smaken zijn prima, de ene lekkerder dan de ander maar zelf krijg ik ze nooit zo smakelijk. Ook de hoeveelheid is precies goed. Ik gebruik de sapjes vaak als lunch.

Wat een aanrader!

Wat een aanrader! Ik heb de sapkuur voor 5 dagen besteld maar mijn idee was om 3 dagen de kuur te volgen. Ik had namelijk nooit verwacht dat ik het langer dan 3 dagen vol zou houden. De sappen van de overige 2 dagen wilde ik later af en toe als tussendoortje nemen. Alles is immers ingevroren dus prima om over een langere tijd te gebruiken dacht ik. Ik had verwacht weinig energie te hebben maar ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld als tijdens de kuur. Uiteindelijk heb ik gemakkelijk de kuur voor 5 dagen gevolgd en heb ik aan de hand van de recepten die ik heb ontvangen van Sapje zelf nog heerlijke andere smoothies en gezonde recepten gemaakt voor na mijn sapkuur. Vooral mijn energielevel is een stuk hoger. Mijn opgeblazen buik is weg en circa 3 kilo afgevallen. Daarnaast is het bewustzijn erg omhoog gegaan over wat voor 'troep' ik normaal eigenlijk binnen krijg. Dit is voor mij echt een eye opener geweest om vanaf nu veel gezonder te gaan eten omdat ik merk dat mijn lichaam dan veel beter kan functioneren en ik veel beter in mijn vel zit.

Een feestje om een deze detox te doen!

De sapjes smaken echt heel goed. Wat ik ook zo fijn vind is dat alles heel overzichtelijk en duidelijk is aangegeven. Je weet precies wat je mag doen en waar je aan toe bent. Heerlijke recepten die je krijgt voor de pre en aftertox. Ook ziet er alles mooi verzorgd en aantrekkelijk uit. De detoxkuur vond ik echt heel goed te doen. Het voelde voor mij als een cadeau voor mezelf. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Sapjes zijn Super bezorging en info hierover perfect een voorbeeld voor velen !

Keurig bedrijf dat goed en volledig informeert. (ook bezorging loopt prima !!! een voorbeeld voor veel anderen) Het product: Sapjes zijn goed van smaak en programma (detox) duidelijk (weer een dikke + voor info) en goed te volgen. Tomatensoep = erg lekker ! Kortom zeker aan te bevelen !!!

Heel tevreden met mijn eerste ervaring met een detoxkuur van drie dagen!

Goede levering, lekkere menu’s als pre- en afterdetox. Lekkere sapjes en goed vol te houden een drie daagde detox sapkuur.

Alles klopt gewoon.

Slecht

Eerste keer besteld niemand gezegd dat je meteen moet invriezen. Gemailed ...heb sapjes van 165 euro besteld in en de prullenbak moeten gooien. De argument van sapjes is het staat op de website ..haha....is jet zo mogelijk om bij bezorging dit aan te kaarten bij de klant dat ze metteen in de vriezer moeten. Wilde een abo afsluiten maar vind dit echt heel spijtig

SUPERFIJN

Ik zit u in mijn 7e dag van de detox. De rede van starten is omdat ik mezelf niet meer fit voelde. Teveel suikers en vetten at. Ik van de medicatie af wil (diabetes 2) . Gestart met predox en ik merkte afkickverschijnselen (hoofdpijn) van geen koffie inname. Vanaf dag 1 voelde ik me al fitter. De kuur is gemakkelijk te doen. Geen honger gehad. Innameprogramma zit goed in elkaar , is duidelijk en overzichtelijk. Pas laatste 2 dagen zin om iets te eten. En geen zin in suikers maar zin in 'makreel'. Volgens de afterdox mag ik daar nog 3 dagen op wachten. Ik had darmklachten verwacht. Niet gehad. Ik voel me schoon en ben 4 kilo kwijt. Ik vond het fijn om deze kuur in mijn vrije dagen te doen. Zo kon ik goed naar mijn lijf luisteren. Dag 2 voelde ik het in de spieren. Dag 6 was ik vermoeider en wat dol. Suiker gemeten en deze stond gelukkig niet te laag. De soep in de avond is voor mij de rede geweest om het vol te kunnen houden. Ze zijn heerlijk en wat warm op de maag vind ik ook lekker. Normaal wordt ik s'nacht wakker. Tijdens de kuur gewoon doorgeslapen en rond 7 uur kon ik de dag starten. Ik vind het een mooie ervaring. Het heeft mij de boost gegeven om gezonder door te gaan. Ik wil vrijwel zonder suikers mijn leefpatroon verder oppakken. succes voor de mensen die willen detoxen. Maak van je ervaring wat moois. " SAPJE BEDANKT "

Zoveel groenten in 1 sapje is fantastisch

We krijgen niet allemaal dagelijks de 500 gram groenten binnen die we juist zo nodig hebben. Hoe handig kun je het hebben middels deze sapjes van www.sap.je om in 1 flesje al 400 gram groenten binnen te krijgen. De keuze is reuze en met een abonnement super handig. Het wordt bevroren aangeleverd dus gaat weer rechtstreeks verder de diepvries in thuis. Voor mij de ideale aanvulling op mijn dagelijks gezonde eetpatroon. Thanks Joël en Rosalynn

Alles heel goed geregeld

Voldoende informatie te vinden op de website. Sapjes zijn goed te doen tot erg lekker. Ook de recepten voor de pretox en aftertox zijn erg lekker. Wel een beetje een overkill aan courgette, maar de recepten zijn lekker. Voel me tijdens de detox prima. Het afkicken van alle lekkere dingen is waarneembaar, maar voor mij goed te doen. Dit wordt met de dag minder. Erg tevreden en ook de resultaten zijn voelbaar en zichtbaar!

Fijne sapjes kuur met goede afwisseling in smaken

Ik heb de 3 daagse sapjes kuur gedaan en had eigenlijk geen moeite om deze vol te houden. De vele sapjes overdag gaven mij een voldaan gevoel en ik was blij met de soep aan het einde van de dag om de afwisseling van het zoet en zout te hebben. Ook de tips die je erbij krijgt en de uitgebreide pre en aftertox recepten waren erg handig.

Heerlijk!

De sapjes zijn geweldig! Niet te zoet maar wel lekker drinkbaar. Zelfs kinderen zullen dit lekker vinden. Bezorging was slecht.. was gewoon thuis op het tijdstip en de doos werd gewoon voor de deur neergezet!? Diepvries bestelling in de zon is niet handig...

Lekkere sapjes, even doorbijten

De bezorging ging niet helemaal naar wens, ze zouden in de avond komen en het werd steeds later. Uiteindelijk het bericht dat het niet meer ging lukken, de volgende dag zijn ze alsnog bezorgd maar wel vervelend als je er rekening mee houdt. Flesjes kwamen goed over en waren nog bevroren. Alle sapjes vond ik lekker, het was mijn eerste sapkuur. Ik heb ook de drie dagen ervoor de pretox gedaan, zoveel groente at ik normaal niet. Ik had het tijdens de kuur vooral heel zwaar op dag 2 en dag 3. Veel hoofdpijn, honger en moe maar in de nacht wakker liggen en misselijk uit bed. Schijnbaar viel er veel te ontgiften. Ik ben ook 3kg kwijt vanaf start pretox. Ik had a de kuur echt zin om weer gewoon te eten, meer dan alleen weer groente. Gelukkig werd ik de vierde dag weer fijn wakker en was de kuur voorbij. Ik ben rustig begonnen maar geef nu wel een draai aan de bijgeleverde recepten, want ik heb echt behoefte aan meer dan stukken groente, het wordt dan wat te eentonig. Afrader is trouwens om deze kuur in het weekend te volgen, iedereen om je heen die lekker aan het eten is en op het terras zit:). Ik ben benieuwd hoe het verder loopt.

Goed besteld al 3x waardeloos bezorgd

Jullie bezorgdienst heeft al 3x op eigen houtje het bezorgvlak, wat je bij het bestellen aan kan geven, op het laatste moment veranderd. Als ik middag kies dan betekend dat dat ik dan thuis ben of in de buurt om de bestelling aan te nemen Als Leen Menken dan de dag ervoor aangeeft in de avond te komen, geen overleg, geen communicatie mogelijkheden dan is het voor mij stress om alles om te gooien of zelfs onmogelijk. Niet fijn! 1x kan gebeuren. Maar de laatste drie leveringen gaat het al zo...

Heel blij met Sapje

Prima variatie, zelfs ook wilde planten. Smaak is heel goed!

Lekker en gezond

Top om zo makkelijk bevroren sapjes aan huis bezorgd te krijgen!

Met sapje lukt het me echt om wel 7 dagen sapvasten vol te houden, wow

Nooit gedacht dat het me zou lukken maar met de flesjes van sapje heb ik haast geen hongergevoel ervaren. De sapjes zijn heerlijk. De soepen zijn ook heel lekker. Prima te doen. en als bijkomend voordeel is mijn eczeem vrijwel over en ik ben 5 kilo afgevallen. Hartelijk dank.

De sapjes zijn keurig geleverd en ik heb alles in de diepvries gedaan.. na onze vakantie ben ik begonnen met de 3 daagse pre detox ik heb me er volledig aangehouden alleen per dag nog 1 kopje koffie. De sapjes, soepjes, schotjes en de thee zijn allemaal een genot om te mogen drinken op het support sapje na. Dit heb ik met de neus dicht weggeslikt. Ik voelde me na dag 3 zo goed en fit dat ik tm 5 dagen door ben gegaan. Eindresultaat ongeveer halve kilo per dag eraf maar het belangrijkste energie fit en je voelt je fantastisch

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel