Gezonde sapjes

De sapjes proeven echt gezond. Van mijn abonnement nu 1 levering gehad. Helaas buiten het gekozen tijdslot, dus voor niets vroeg opgestaan. Het track systeem lijkt ook niet te kloppen. Maar dit is pas de eerste levering, hopelijk gaat de rest beter. Gelukkig was mijn zoon thuis om de sapjes in ontvangst te nemen. Zorgen dat er iemand thuis is dus. Toch zou ik de sapjes aanbevelen, de enigste die ik kon vinden die in glas levert. Je proeft ook echt de kwaliteit. Ook fijn dat er zoveel verschillende ingrediënten in 1 sapje zitten en niet maar 1 soort groente of fruit!

Heerlijk!

Makkelijk & super gezond!

Heerlijke biologische producten en goede service!

De drie daagse Detox+ kuur gedaan. Een heel goede ervaring, met de 3 pretox en 3 aftertox dagen erbij. Ik vond de sappen en soepen super lekker! Nu ben ik gewend veel (eigen) groente te eten, de sapjes brachten echt nieuwe smaak sensaties, door de verassende combinaties en kruiden. Geen moment een honger/trek gevoel, best veel te drinken of lepelen! De recepten en tips voor de pretox en aftertox zijn ook heel handig. Lekker allemaal :). Om eerlijk te zijn: alleen de shotjes vond ik niet echt lekker, maar zijn wel "goed te doen", en de uitleg/werking sprak me aan, daarom erbij genomen. Eén dag in het begin heel lichte hoofdpijn gehad, verder me steeds fitter gaan voelen. Heb rustig aan gedaan tijdens de kuur, kon wel gewoon werken, actief wandelen, fietsen, naar yoga etc. Vond het ook fijn om zo mindful met groente bezig te zijn, voor het eten en drinken extra tijd te nemen. En dat nu, na afloop, nog wat vast te houden, het werkt zeker langer door! De service van Sapje is prima, op tijd volgens afspraak geleverd, goede communicatie, mooi vormgegeven handleidingen, etc. Sympathiek bedrijf met mooie missie en goede producten. Een aanrader dus!!!!

Lekkere sapjes!

De detoxkuur van drie dagen was goed te doen. Sapjes waren lekker en voedend. Helaas miste 6 flesjes in onze kuur en tijdens het ontdooien is een flesje gebroken. De bezorging is een dag uitgesteld waardoor we twee dagen lang hebben zitten wachten tot de bezorging er was. Geen ideale bezorgpartij.

Altijd mooi op tijd.

De bezorging is altijd correct en wordt goed aangegeven. Superfijn.

Prima Detox kuur die goed vol te houden is!

5 daagse Detox kuur is goed vol te houden en prima van kwaliteit! Met name de tomatensoep is heerlijk! Allemaal eenvoudig te bestellen en op het afgesproken tijdstip keurig bezorgd.

De sapjes en soepjes zijn geweldig maar de verpakking was raar

Ik had sapjes en soepjes besteld en er werden twee grote dozen bezorgd. Eentje vol met sapjes en een andere grote doos met maar twee soepjes. Dat vind ik dan erg zonde en niet duurzaam verpakt. Dat doet verder niets af van de smaken.

Authentiek en kwalitatief in 1 sapje

Nog 1 dag en dan zit de 7 daagde kuur er weer op. Ook dit keer was het weer pittig maar ik voel echt wat het met mijn lichaam doet. Hoe diep we (mijn man en ik) allebij slapen is ongekend. Een paar tips / opmerkingen: 1) mijn man is 1,85 en weegt 100 kilo maar met een sterk gebouwd postuur. Hij doet ook voor de derde keer mee met de detox maar hij krijgt net zoveel voeding stoffen binnen als ik (1,74 en 63kg) Voor zijn gevoel krijgt hij echt te weinig voeding stoffen binnen (hij heeft tot nu toe volgehouden) Zou de kuur niet enigszins moeten worden aangepast op het type mens? 2) wat echt een verbetering is de hoeveelheid soep tov onze laatste sapje kuur. We halen nu 3 soepkommen uit 2 flessen (1 kom voor mij en 2 voor mijn man) 3) wij houden 1 sapje over voor na de soep. Dit is een soort van toetje / afsluiting dag. Na de hele dag thee is dit fijner 4) wij missen 2x de recovery (kers symbool) en hebben 2x te veel de support (bleekselderij) De bleekselderij is de minste lekkerste van alle sapjes. 5) een kortingscode voor 1x een sap kuur per jaar aan terug kerende klanten zou fijn zijn ipv random acties. Vaak moet je dit soort kuren plannen dus komen de random acties vaak niet van pas. Ik hoop dat jullie wat met deze feedback kunnen! Tot de volgende keer! Grt. Gonnie Koop

TELKENS WEER UITSTEKEND

ELKE KEER WEER ZORGZAAM EN ZORGVULDIG, ATTENT, DESKUNDIG; PUNCTUEEL IN TIJD VAN LEVERING. DANKBAAR!

Goede kwaliteit

Sapjes worden bevroren geleverd. Bij detox krijg je per mail goede uitleg over de voorbereiding, de vasten periode en het weer opbouwen naar vast voedsel. Daarbij ook vele goede en lekkere recepten.

Wouldn’t recommend

Placed an order for a delivery that never arrived. I went to find my order confirmation in my email that confirmed it would be delivered at said time. Then saw an email from sapje saying that they couldn’t deliver that day because a “computer error” and I asked if they could deliver the next day and the reply was no. Shame because I wouldn’t be home for a few more days which ruined the days I could do the juice cleanse on. Had it delivered eventually and the driver was so rude, he put down the boxes very aggressively and it is glass so that wasn’t clever. He was also making rude remarks at me for not understanding something he said. Anyways, the actual juice cleanse was not great. I feel like the juices were watered down. I’ve been juicing vegetables and fruits for years and something just didn’t seem right about it. It just all taste very watery. For over 150eu of juice done in 3 days seems like a huge rip off especially with the whole fiasco of delivery.

• Would you recommend us? No

Ik vind de sapjes erg lekker.

Heb ze nog niet allemaal geprobeerd maar ga ze zeker vaker bestellen! (Hydrate groentesap) Vind ik tot nu aantoe super lekker ook de (antioxidant shot) is erg goed !

Lekkere sapjes!

De sapjes zijn lekker en gebalanceerd. Ik waardeer het dat ze bevroren worden aangeboden en dat de bezorgdienst steeds de tijd update wanneer ze komen.

ontluisterend

Bij het bestellen trof ik geen tijdslot maar een bezorging tussen 8.00 en 22.00. De dag van bezorging kon ik tussen 12.00 en 14.00 uur niet thuis zijn en daarom belde ik met de bezorger. Daar kreeg ik geen antwoord op mijn verzoek een meer nauwkeurig tijdstip van bezorgen aan te geven. De dag van bezorgen kreeg ik een tijd tussen 12.15 en 13.30, net de tijd dat ik er niet kon zijn. Ze wilden de 24 flesjes bij de buren afgeven. De buren hadden daarvoor geen ruimte in hun vriezer. Dan moest ik maar wachten wanneer ze tijd hadden...... Uiteindelijk hebben ze de dag erna afgeleverd. Sowieso heb ik slechte ervaringen met bezorgen op vrijdag. Op een een of andere manier lukt dat nooit echt goed. Sapje heeft een geweldig product maar de bezorging laat zeer beslist te wensen over !!

Nooit problemen, altijd prima!

Kijk elke keer weer uit naar die heerlijke en gevarieerde sapjesbox!

Goede Detoxkuur

Voor de eerste keer de 7 daagse detox gedaan van sapje.nl. Duidelijke omschrijving van volgorde van de drankjes en hoe te bewaren. Prima levering. Heel goed vol te houden geen honger gevoel. Dag 2 de gebruikelijke detox klachten en daarna veel energieker. De sapjes zijn lekker, maar gaan in de loop van de dagen wel wat op elkaar lijken. Een puur sapje van maar een groente of fruitsoort had ik persoonlijk wel lekker gevonden. Ik zag dit ook niet als mogelijkheid op de site, heeft dat een reden? De soepen waren het hoogte punt van de dag echt HEERLIJK

Vooral heel erg lekker

Zeer vers. Lekker en veelzijdig. Heerlijke mixen van groentes en fruit en kruiden. De soepen smaakten uitstekend. Zeker een aanrader.

Goed verzorgd, duidelijke informatie en leuke recepten!

Het is me heel goed bevallen! Alleen jammer dat 1 flesje stuk bleek te zijn, wat ik niet gezien had en toen zat de hele keuken onder:)

Top product

Heerlijke sapjes en zoals altijd weer correcte bezorging

Nu al vier dagen genieten van sapje

Veel dank voor het snelle schakelen, toen ee met de bezorging iets mus ging. Zonder verder uitleg stuurden jullie binnen 24 uur een nieuwe box. Dit is waarom bedrijven als die van jullie zo groeien, buiten de pure inhoud van een flesje, alles verpakt in de beste service !!chapeau!!

Voor het eerst een Detox kuur volgen is met Sapje echt prima vol te houden!

Van A tot Z (bijna) niets op aan te merken. De sapjes smaakten duidelijk naar verse ingrediënten en waren goed te te drinken. De soepjes waren echt overheerlijk, een kroon op de dag! Alleen jammer dat het dagprogramma niet in de doos zat.

Goeie vitamineboost!

Sapjes zijn goed aangekomen en nu bezig met energie kuur. Goeie diversiteit in de sapjes, lekker om te drinken.

Huisarrest

r is tweeledig. de kwaliteit is ok de persoon die het aan huis brengt is ok de tracking is ontmoedigend 1ste bericht 11 uur en 14u30 2de 13u30 ... 3de 15u ... om 19u45 zijn ze uiteindelijk toegekomen ... 3 afspraken kunnen herplaatsen vind ik niet kunnen

De sapjes een week na afgesproken moment nog steeds niet in huis

Ik heb voor € 175,- (!) sapjes besteld. Zouden op een donderdag worden geleverd tussen 12.00 en 18.00. Daar ben ik voor thuis gebleven. Maar er kwamen geen sapjes. De levertijd ging per uur een uur vooruit en ik moest 's avonds weg voor een vergadering. Gebeld met de bezorgdienst (Leen Menken Foodservices Logistics) voor een oplossing. Die was er niet. Kreeg een mail dat er een nieuw moment zou worden gepland omdat ze me niet thuis troffen. Er is een week later nog geen moment gepland. Ik heb mijn geld ook niet terug. Dus geen idee of de sapjes de moeite waard zijn. De service is echter waardeloos. Benieuwd hoe lang het duurt voor er een oplossing is...

Oké

Ik heb de bestelling in de afgesproken tijd ontvangen, 1 doos was wel redelijk gehavend. Gelukkig was er niets stuk. Ook viel mij op dat de producten al een beetje aan het ontdooien waren. Ik heb ze direct in de diepvries gedaan, dus hopelijk is dat geen probleem. Ik ben nog niet met de sapkuur begonnen dus als dat wel een probleem is merk ik dat over een paar weken.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel