smaken van de sapjes zijn heerlijk

alle sapjes zijn anders, maar allemaal heel lekker. elke keer weer verrassend. Geen moeite om 3 dagen deze sapjes te drinken. Geen honger gehad tijdens de Detox.

Niet zo goed

Ik miste flesjes bij levering, deze werden wel nageleverd. Ik had netjes de predetox gevolgd en de eerste 2 dagen van de detox gingen echt heel erg goed. Op dag 3 werd ik er ontzettend ziek van. Het zweet liep langs mijn hele lichaam alsof ik verschrikkelijke koorts had(had ik niet), alles was zwart, ik trilde op mijn benen, hoofdpijn zo erg als mijn ergste migraine en kots misselijk. Echt zo ziek voel ik me nooit. Ik ben er meteen mee gestopt, want ik kon niet eens voor mijn dochter zorgen. Iets nadat ik wat had gegeten voelde ik me stukken beter. Ik wil de rest van de sapjes als aanvulling drinken, maar eigenlijk vind ik ze niet zo lekker, waardoor ik ze alsnog niet pak.

Service en sapjes zijn prima in orde

Al meerdere keren een detox gedaan met de sapjes. Levering is geweldig, je kan zelf een dag en tijdslot kiezen. De bezorger kwam op tijd, maar moest helaas door een wolkbreuk naar mijn deur. Dat hield hem echter niet tegen: respect! De sapjes vond ik best lekker, op de "support" na dan. Ik heb nauwelijks last gehad van pijntjes en ongemakken die 5 dagen, dus het was goed te doen. Informatie vooraf en uitleg over af- en opbouw met menu's erbij was ook zeer welkom. Kortom: Super!!

Alles klopt. De sapjes zijn zeer smakelijk en een professionele en vriendelijke service!

Ik ben heel tevreden. Lekkere sapjes, heel goede kwaliteit.

Heerlijke sapjes!

Dit was de eerste keer dat ik een sap detox heb gedaan en het is mij erg goed bevallen. Voelde mij gek genoeg energieker! De sapjes en soepjes zijn heerlijk en wel zo handig. Het enige waardoor ik overweeg een volgende keer zelf sapjes te maken tijdens een detox is de prijs.

Gewoon goed

Ik had erg tegen de sapkuur opgezien, maar het viel ontzettend mee.Het was goed te doen , geen honger gevoel, best wel energierijk . Alleen het rode drankje vond ik minder .De rest prima, ook de soepjes!

Fantastisch verzorgd, kant en klaar aangeleverd en heerlijke sajes!

Ik had nog nooit in mijn leven een detoxkuur gedaan. Het is me heel erg meegevallen. En dat komt mede doordat alles zo perfect geregeld was, ik hoefde zelf nergens aan te denken, alleen uit te voeren. Levering was perfect. Lekkere sapjes in leuke flesjes. Echt voor herhaling vatbaar. Het heeft me geholpen mijn lijf even te “resetten”.

Prima geregeld

Netjes bezorgd, lekkere sapjes en heel tevreden

Ik heb 5 dagen lang van alle sapjes genoten

Heerlijk overzichtelijk schema, elke keer weer een heerlijk sapje. Op deze manier is een sapkuur doen gewoon een feestje. En het levert ook nog een lijf op wat heerlijk gezond aanvoelt. Het gevoel alleen maar goede voedingsstoffen in je op te nemen is erg prettig. En elk flesje weer smaakte me goed! Voor herhaling vatbaar. Ik heb het gecombineerd met darmspoelingen om mijn darmen echt op te schonen wat goed is gelukt.

Netjes en op tijd bezorgd. Altijd leuke bezorgers ook.

Altijd keurig op tijd, goede communicatie, sympathieke bezorgers.

Sapjes zijn lekker

Netjes en schoon verpakt en geleverd

Dit is de tweede keer dat ik een detox kuur heb vesteld. Ik twijfelde omdat t best prijzig is maar het product is geweldig. Alle sapjes en soepjes zijn heerlijk en ik ben nu op me derde dag van de detox en het gaat super goed!

Herrlijke gezonde sapjes en zeer goede service!!

Super levering

Levering gaat super mooi op tijd en netjes afgeleverd. Sapjes smaken voortreffelijk.

Zeer goed en duidelijk georganiseerd

De sapjes zijn diepgevroren, wat zeer gemakkelijk is. De online leidraad erbij is heel handig en overzichtelijk! De sapjes zijn lekker en de soepjes nog lekkerder. De soepjes zorgen ervoor dat je per dag alsnog iets hebt om naar uit te kijken terwijl je de sapkuur doet. Ik had nooit een hongergevoel, uiteraard ook nooit het gevoel van te veel gegeten te hebben. De sapkuur vraagt wel een bepaald doorzettingsvermogen en het sociale leven wordt een aantal dagen aan de kant geschoven. Maar het resultaat mag er zijn. Ik voel me fitter dan voordien en verloor 2,4kg op 5 dagen, wat ook mooi meegenomen is. Ik raad mensen aan dit zeker af en toe te doen. Zelf kies ik de volgende keer een sapkuur van 3 dagen, ik vond 5 dagen lang (ik had nog geen ervaring).

Levering niet op de afgesproken tijd

Helaas is er te vroeg geleverd bij een buur. Toen ik rond 16u30 de sapjes bij de buur ophaalde en thuis uitpakte was er helaas al wat gedooid. Het was erg warm die dag. Als ik eerder verwittigd was dat men vroeger zou zijn, was ik nog eerder van mijn werk vertrokken.

Prima ervaring

Ik vond de service prima. Goede begeleiding ( schriftelijk) voor, tijdens en na de detox. Bezorging was netjes en op tijd. De sapjes zelf vond ik qua smaak tegenvallen, maar dat is persoonlijk. Ik had iets meer een fruit smaak verwacht.

Heerlijke sapjes

We hebben het groentesap pakket besteld. Ze zijn erg goed. Wij hebben door de grote werkdruk in onze winkel weinig tijd om te gaan zitten eten. Mooie oplossing door iedere dag een sapje te pakken. Krijgen zo toch voedingsstoffen binnen een we gaan er goed op. Thanks...

To sap or not to sap. I say to sap

Heerlijk

Ik heb de Sapjes gebruikt ter ondersteuning voor mijn zwangerschap en na de geboorte. Zodat ik voldoende vitamines binnen krijg voor een goede weerstand. Ik ben er erg te vrede over. Via de website kan je makkelijk de bezorgtijden en keuzes aanpassen naar wens.

Heerlijke sapjes, gezond en duidelijke uitleg!

Het afbouwen is heel goed te volgen met heerlijke recepten. De sapjes zijn heel puur van smaak, heerlijk! Na de kuur voelde ik me heel energiek, wat een zalig gevoel, alles wat je daarna eet proef je met zoveel meer smaak! Ik heb alleen de sapjes gevolgd, de rest van mijn gezin heeft verschillende maaltijden prima meegegeven! Ze zijn ook enthousiast en zijn ook bewuster gaan eten!

Doos beschadigt

Gelukkig de flesjes niet.

Snelle bezorging, zeer gezond en een boost voor je lijf!

Omdat ik al maanden dagelijks pijn had in mijn ledematen voelde ik dat het tijd werd om een flinke opschoning te houden. Mijn keuze viel op de 5-dagen Detox sapjeskuur. De sapjes werden een week na bestelling diep ingevroren bezorgd. Super handig, meteen 3 dagen in de diepvries en 2 in de koelkast. Dankzij de duidelijke uitleg op de website en in de bevestigingsmail was ik al gestart met de pretox, 5 dagen ipv 3. Tijdens de detox heb ik dan ook geen klachten gehad behalve dat de 4e dag mijn darmen ook complete opschoning hielden. Of je de sapjes lekker vindt is persoonlijk. Het zijn niet mijn smaken maar als je een fles water er naast hebt staan en in 1 keer achter elkaar doordrinkt is het prima te doen. Na de aftertox ben ik volledig Paleo gaan eten, ontzettend lekker en gezond. Mijn lijf is weer pijnvrij en ik zit super in mijn vel, absoluut een aanrader!

Heerlijke sapjes!

Ik ontving de sapjes zoals gepland, maar jammer genoeg was 1 flesje gebroken. De sapjes waren heerlijk en het was niet moeilijk om een dag vol te houden!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel