Prima product en perfect geleverd

Niks op aan te merken. Vind het een prima product en ook lekker.

Smakelijk en veel keuzes!

Ik kocht af en toe wel sapjes in de lokale groene winkel en maak ook zelf regelmatig sapjes. Maar hoe gemakkelijk is het om de variatiedoos van sapje te kopen! Ik heb ook de sapjes detox kuur gedaan van 3 dagen. Je krijgt goede achtergrondinfo, een duidelijke planning en ik heb ervaren dat het ondanks lange werkdagen prima te doen is. De soepjes zijn heerlijk, ik heb geen extra behoefte gehad aan eten buiten de sapjes om. Ik krijg mijn eigen sapjes nooit zo lekker.

Prima product

Prima pruducren Smaak is lekker

Geweldig! Goede kwaliteit, lekkere smaak, goede instructies erbij!

Als je aan je gezondheid wilt werken op een makkelijke - toegankelijke manier is een sapjes kuur van 3 dagen uitstekend! Helemaal als je 3 dagen ervoor (pre-tox) en een paar dagen erna ook je best doet in minderen met suiker, cafeïne etc. Ikzelf ben in deze week 4 kilo afgevallen (was geen hoofddoel van mij) en voel me stukken energieker. Tip: (nog) Iets meer nadruk op (mineraal) water drinken tijdens de kuur. Dit is bij mij echt noodzakelijk gebleken.

Goed!

Zoals verwacht, de sapjes smaken overwegend goed (behalve de bleekselderij met citroen maar dat zal wel persoonlijk zijn!) Helaas was er 1 flesje kapot.

Erg tevreden over Sapje :-)

De sapjes zijn erg lekker, overzichtelijke website en makkelijk te bestellen...

Compleet, op tijd, duidelijk & lekker

De Detox bestelling was (wederom) compleet, uitstekend op tijd met een duidelijke uitleg. De sapjes waren stuk voor stuk lekker, gember shot was heftig. Fijn ook dat er een thee-ei zat bij de onspanningsthee. Jammer dat de flesjes en potjes niet ingeleverd kunnen worden bij Sapje zelf voor hergebruik door Sapje zelf.

Goed, diep gevroren ontvangen

Lekker, gezond, makkelijk.

Lekker, gezond, makkelijk.

Ik heb voor Sapjes gekozen omdat jullie glazen flesjes gebruiken. De kwaliteit van Sapjes is heel hoog. Ik ben super tevreden en blij met julkie hele aanbod!

Opperbest. Ik werd zelfs persoonlijk gebeld dat de levering met een dag vertraagd was. Lekker, gezond en gemakkelijk!

Heerlijke sapjes, goede service!

Biologisch, geslow-juiced en keurig verpakt in een milieuvriendelijk flesje. Wat willen we nog meer?

Goede ervaring

Wel een opmerking: er zaten een aantal dopjes los maar omdat het sap nog goed bevroren was geen probleem. Wat ik wel jammer vind is dat vier extra bestelde sapjes in een even grote doos komen. Misschien ook kleinere dozen laten maken, wel zo goed voor millieu etc! Verder weer blij met de sapjes!

3-daagse detox gevolgd en dat was top. Goede instructie ook voor de dagen ervoor en erna. De sapjes zijn heerlijk van smaak en qua hoeveelheden ook top (elke 1-2 uur neem je een sapje/shotje). Ik kon het op die manier makkelijk volhouden, ook het soepje aan de einde dag erbij vond ik heel erg lekker en fijn dat je toch nog iets warms mocht nuttigen. Ik zou het zo nog een keertje doen :) Wel deed ik het ietsje rustiger aan qua fysieke beweging tijdens de detox. Ik heb een rustige yoga-les gevolgd. Ik voel(de) me goed!

... beetje jammer

Sapjes zijn dik in orde, maar de levering lukte in eerste instantie niet, werd aldoor uitgesteld en later afbesteld..... zit je dan met je goede gedrag te wachten. Afijn paar dagen later afgeleverd

Fantastisch!

De aankomst van het pakket was al een verrassing: 48 flesjes met allemaal een label van wat er in zat. Zelf netjes op volgorde gezet en alles klopte. Het was heerlijk om te doen. Geen gedoe, niet zelf hoeven prutsen met de slow juicer, maar gewoon zoals voorgeschreven ieder uur of 2 uur een sapje. Dag 2 lichte hoofdpijn van het ontgiften maar verder heb ik me fantastisch gevoeld, tijdens en na de kuur. Wat een verrassing was de explosie van smaak van ieder flesje weer, hier genoot ik van. Het was voor mij bedoeld om een keerpunt in mijn voeding te brengen: opnieuw terug naar helemaal gezond. En dat is gelukt: topfit en opgeschoond kan ik weer verder. Dank je wel en zeker voor herhaling vatbaar!

Alles is tot nu toe correct verlopen

Sapje: keuze uit vele smaken, gemakkelijk bestellen en perfecte bezorging!

Met de grote keuze uit de vele smaken, de gemakkelijke wijze van bestellen en de perfecte bezorging (zeggen wat je doet, doen wat je zegt), voldoet Sapje al jaren aan mijn verwachtingen!

Bestelling zou tussen 8 en 10 komen . Kwam zonder overleg pas om 14.00 uur

Bestelling kwam niet op tijd van afspraak. Hierdoor kon ik niet naar mijn sportclub.

Echt een uitkomst!

Voldoende variatie, prima bezorging

Fijne ervaring met Sapje

Vorig jaar heb ik een kuur gedaan van 12 dagen waarbij ik alles zelf klaar maakte. Later kwam een vriendin met het concept van Sapje. Mijn man heeft pas een vijf daagse Sapje kuur gedaan. Ik wilde het graag ook nog een keer doen, maar na die 12 dagen van vorig jaar vind ik 5 dagen te veel. Superfijn dat je zelf het aantal dagen kunt kiezen. De sapjes zijn lekker, de uitleg is duidelijk en makkelijk te volgen. Ik ben alleen geen mens van de tijd en bijhouden. De volgorde houd ik wel aan, maar daar is ook alles mee gezegd.

Heerlijke sapjes en volgens afspraak bezorgd

Pure sapjes die ook zo smaken

Heerlijke sappen

Aanrader voor als je wilt detoxen of gewoon een heerlijke aanvulling wilt op je dagelijkse voeding qua groenten en fruit.

Heel positief

Ik ben heel positief over de driedaagse sapkuur. De doos met bevroren flesjes werd op tijd bezorgd. Ik vond het lekker smaken en voelde me goed tijdens de kuur. Het is wel kostbaar, maar als ik al die biologische groente en fruit zelf had moeten kopen en juicen, kostte me dat veel meer tijd, ruimte en moeite. Het zorgde voor veel gemak tijdens mijn detox.

Heerlijk!!!

Makkelijk en Lekker!