Heeeerlijk

Gewoon eenvoudig, en de sapjes zijn lekker. Fijn dat ze bevroren worden geleverd en ze dus kan consumeren wanneer je dat wilt. Top!

Heel blij met deze sapjes

Heb al veel soorten geprobeerd, maar deze vind ik echt het beste tot nu toe. De smaak is goed en het voelt goed. Flesje is van glas wat ik beter vind dan plastic. De variatie is goed. Zou het echt iedereen aanraden. Ga sowieso al mijn vrienden en klanten het advies geven om hier sapjes te kopen. Ik word er blij van! Dank!

Heerlijke sapjes, super divers, vol met kruiden en groenten.

Heerlijke sapjes, super divers, vol met kruiden en groenten.

Elk flesje een verrassing!

Zo blij met de groentensapbox! Verrassende variaties die me echt het gevoel geven dat ze iets toevoegen. Bezorging ook spot on, ik ga hierna zeker voor een abonnement!

Lekkere sapkuur die goed vol te houden is

Lekkere sapjes en heerlijke soepen op smaak. Doordat er praktisch elk uur een sapje op de planning staat, is het goed vol te houden. Ik raad aan om eerst de pretox te doen en af te kicken van cafeïne en ongezonde gewoontes.

Slechts 1x een gebarsten flesje bij ontdooien in koelkast vd 75 stuks. Na een proefpakket weet je wat je wel en niet lekker vind. Kortingsactie is voor vaste klanten wellicht niet zo leuk. Had net besteld en moest voor mij ingewikkelde dingen doen om de korting ook te krijgen, wat niet is gelukt.

Goede smaak van de sapje. Het contact verloopt snel en makkelijk.

Positief en vriendelijk. Sapjes zijn zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk!!

Ik ben de detox kuur van 7 dagen aan het doen, nu op de helft van dag 7. De sapjes zijn heerlijk en ik voel me lichamelijk super fit en geestelijk heel helder en licht! Wat een ontzettend fijn en goed concept is dit! Ik kan dit iedereen aanraden en dan ook echt niet tussendoor eten ☺️ Door een paar foutjes kreeg ik een mooie kortingscode (super lief!!) waardoor ik er nog 2 dagen sapvasten aan vast heb geplakt met mijn favoriete en een paar nieuwe sapjes. Hier ben ik erg blij mee want ik wilde het liefst nog niet stoppen met de kuur haha.. Deze 2 dagen gaan morgen in, ik heb er zin in! Succes met jullie prachtige onderneming!!

op vastegelegd uur mogen ontvangen

Alles van mijn Sapje detox kuur vond ik van hoge kwaliteit !

De sapjes zelf waren heerlijk, de verpakking, de bezorging, de uitleg; je ziet aan alles dat er zorg en aandacht aan is besteed. En de recepten voor pretox en aftertox waren heerlijk. Ik ga het zeker nog een keer doen.

Uitstekend verzorgd heerlijke sappen

Een zeer complete sapkuur. Met werkelijk heerlijke sapjes. Wel opletten als je (ook) een allergie voor soja hebt. Dan mag je de Courgettesoep niet daar zitten sojabonen in. Daar baalde ik enorm van. Ik had graag een andere gekozen dan. Daarentegen is de ontspanningsthee echt geweldig lekker!! Ook benieuwd naar de andere theetjes.

Gezond en goed vol te houden!

Goede bezorging, een leuke persoonlijke touch, je kunt zien dat het bedrijf positiviteit uitdraagt. Sapjes zijn gezond, biologisch en een boost voor je gezondheid. Ik vond ze niet allemaal even lekker, maar uiteindelijk gaat het mij om de gezondheidsvoordelen die ik er uit haal!

Verfrissend

De afgelopen dagen heb ik voor het eerst een sapkuurtje gedaan met de sappen van Sap.je. Ik had gekozen voor de plus kuur omdat ik echt zin had in een mega boost aan voedingsstoffen. En dat is precies wat ik gehad heb! Elk sapje vond ik lekker. De combinatie van ingrediënten maakt de smaak heel vol. De ene keer komt het ene ingrediënt meer naar voren en daarna popt er een andere op. Zo kan ik ze zelf thuis echt niet maken! De purify shot met tarwegras was de enige waar ik even een beetje door moest bijten qua smaak. Maar de andere twee: super! Vooral de gember explosie van de immunity shot vond ik heerlijk! De soepen die er bij zaten waren ook alle 3 even smaakvol. Weten dat je zo puur mogelijk sap drinkt, van biologische producten, was voor mij ook een belangrijke factor om voor Sap.je te kiezen. Ik voel me super clean nu en helemaal afgetankt met zonlicht en voedingsstoffen. Heerlijk!

Over het algemeen tevreden

Ik ben over het algemeen tevreden met bezorging van sapjes. Deze keer zat er echter wel een kapot flesje tussen helaas.

Goed georganiseerd bedrijf

Sapje.je heeft exact op de aangegeven dag/tijdslot geleverd. Alles in goede orde ontvangen.

very good experience

I love the concept, the juices and soups are very delicious. Super easy to order, smooth delivery. It worked very well for me. Thank you, will order again ;)

een aanrader voor iedereen!

Naast de secuur, attent, zorgzaam en deskundige werk hieraan besteed, is het gezondheidsversterking aspect buitengewoon en merkbaar. zr prof dr TATakken

Heel makkelijk vol te houden

Ik heb verschillende detox kuren getest en deze is echt goed. Het is makkelijk te volgen. Je staat de volgende ochtend met een goed gevoel op

Sapjes zijn top!

Ik was reeds langer op zoek naar gezonde sapjes met vooral veel groenten en heb hier helemaal mijn ding gevonden. Levering en service zijn top. En sapjes zijn heel makkelijk te bewaren en te ontdooien. Topfirma!

Geweldige sapjes en geweldige service!

Supergoede en lekkere sapjes, bezorging is vriendelijk, behulpzaam en top geregeld tot in een tijdslot van twee uur! Ik heb een abonnement en ik heb gevraagd of twee groentesapjes in mijn box vervangen konden worden ivm een ingredïent wat ik niet mag hebben, dit is keurig aangepast in mijn box. Ik ben heel tevreden over alles, de persoonlijke service, de heerlijke gezonde sapjes en de bezorging (die je overigens zelf oer keer ook nog kan aanpassen)

Het concept klopt!

Inmiddels heb ik meerdere keren bij Sap.je besteld. Hierbij meerdere varianten qua samenstelling geprobeerd, dus o.a. Detoxkuur, sport- en groentebox. Zonder uitzondering is de kwaliteit van hoog niveau. Dit begint bij het bestelgemak en eindigt bij de nazorg. Inmiddels ben ik overgegaan op een abonnement. Kortom, helemaal top!

Gewoon goed

Nette levering, begeleiding op papier is goed en vragen worden snel beantwoord. Vandaag eerste detox dag en tot nu toe smaakt alles goed en geen hongergevoel of trek in zoetigheid. Dat had ik wel in de predetox dagen, ben een echte koffiedrinkers en dat valt me ook reuze mee.

Ik ben helemaal tevreden zowel de service als de sapjes zelf zijn fantastisch! Heel lekker!

Doen wat er beloofd is.

Keurig en met zorg verpakt. Het ziet er aantrekkelijk uit. Daarnaast smaakt het prima. Ook de (online)documentatie is duidelijk en makkelijk.

In 1 zin, liever met 1 woord. Geweldig.

De sapjes zijn heerlijk. De kwaliteit is top. De sapjes waren optijd. Ik ben super tevreden.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel