niet zoals beschreven

Er staat overal te lezen dat het 'lekker' is en vlot drinkt en wat dan nog, maar er zijn echt sapjes die je niet binnen krijgt zonder te kokhalzen. Vooral de smoothies zijn heel erg. Verder vind ik het concept wel fijn maar zet er dan duidelijk op dat het helemaal niet smakkelijk is

Lekker met een perfecte service!

Toevallig gevonden op sociale media en ineens verkocht.

Absoluut aan te raden

Prima smaken, goed vol te houden. Voorals de soepen zijn erg smaakvol

Enorm goed meegevallen!

Ik had zo een sapjes kuur nog nooit gedaan, en had veel vragen over de bewaring en vitamine waardes etc. Tot ik bij Sapje terecht kwam die me overtuigde. Ik heb om te starten een 3 dagen sapjes kuur gedaan en enorm goed vol te houden. Dit dankzij de duidelijke info én een boekje met de tijden om een sapje te drinken. Ik raad het iedereen een keer aan, ik ben alvast fan en ga sowieso standaard enkele van mijn favo's inslaan. Dat is net leuk ze zijn diep bevroren en vers!

Heerlijk

Met het drinken van de sapjes heb je echt het gevoel dat je iets goeds doet voor je lichaam. Ik vind de sapjes heerlijk.

Heerlijk en pure smaak!

Zo blij mee, elke dag een gezonde start!

Een hele fijne detox kuur

Ik vind het een fijne vorm om te detoxen. Je hoeft nergens over na te denken en de verdeling gedurende de dag is prettig. De sappen zijn heel lekker. En de soep maakt het af omdat je dan ook iets warms naar binnen krijgt. En ik heb geen bijverschijnselen. Ook de pre en afterdetox recepten zijn fijn. Kortom aan te raden

heerlijke detox met soep

Eindelijk een detox gevonden met soep. Voor mij wel lang genoeg 3 dagen om wel elke dag de zelfde soep te drinken. Maar ze zijn heerlijk. Zelf vind ik de pompoen het minst lekker. En sochtends de bouillon vind ik heerlijk, de rest vind ik ook zeker lekker en goed van smaak. Morgen nog een dag detoxen en dan ben ik klaar. Ik zal ze zeker weer bestellen

Gemak en lekker

Lekkere sapjes waardoor je toch het gevoel hebt vitamines binnen te krijgen terwijl je je lijf en je hoofd even uit de eetmodus haalt. Levering is erg handig. Als je graag een sapdetox wilt doen raad ik Sapje zeker aan.

Top, en super handig.

Heel blij met de sapjes van Sapje!

Fijn bedrijf, eerlijke biologische producten

Er zijn weinig sapjes die volledig puur zijn en voornamelijk uit groenten bestaan. Alles bij de AH is eigenlijk een berg suiker, verwarmd (waardoor de nuttige stoffen eruit gaan) en een beetje groente. Dit vind ik erg misleidend. De sapjes/shots en soepen van Sapje zijn na bereiding gelijk diepgevroren worden. Geen onnodige suikers en toevoegingen. Ik hoop dat jullie jullie producten zo puur blijven produceren.

Super lekker

En natuurlijk heel gezond. Ik ben met 3 dagen detoxen 1,5 kilo afgevallen en ik voel me super. Heel tevreden met het resultaat.

Heerlijk, gezond en makkelijk!

Ik heb nu voor de derde keer de doos met groene sapjes ontvangen en ben echt super enthousiast! De sapjes geven me alles wat ik nodig heb aan vitaminen (ik houd écht niet van groenten!) waardoor ik me vitaal en goed voel. De levering door Leen Menken is top! Op het moment dat het mij uitkomt en ik weet ruim van tevoren hoe laat ze komen. Dit is echt een aanrader voor iedereen die wel wat meer vitamientjes kan gebruiken, maar te lui is om zelf sapjes te maken....

Ik voel me energieker!

Snelle levering en goed verpakt. De detox 3 dagen kuur is gevarieerd en verrassend lekker. De ingrediënten worden per sapje en soepje vermeld. Ik voel me energieker!

Super lekker

Dit x bestelde ik de 3 daagse detox kuur. Alle sapjes waren overheerlijk en het was echt goed te doen. De soepjes waren ook echt super lekker.

Onze ervaring is super Doe het samen met m’n man Maar nu bezig met een kuur en nu zie ik dat je er een tasje bij kan krijgen Zat er niet bij , beetje jammer Mvg Rieleen Weijerse

Super goede ervaring!

Ik heb weer ontzettend genoten van de heerlijke sappen! De service was precies zoals beschreven. Ik zou het iedereen aanbevelen als je even een reset wil en je energie/gezondheid wil boosten.

Lekkere en gezonde sapjes! Gebruikt tijdens een detox, maar soms ook als intermitted fasting.

altijd PERFECT

Elke keer dankbaar voor de deskundige en liefdevolle, aandachtige voorbereiding, zorgzame en vriendelijke benadering,... de punctuele en vriendelijke service in het aanleveren. GA ZO DOOR !

Heerlijke en gezonde sapjes en super persoonlijke en snelle service!

Ik bestel al jaren sapjes bij Sapje. Ik ben niet alleen heel tevreden over de smaak maar ook over de snelle service en reactie online altijd bij eventuele vragen. Eigen bezorgtijdstip kiezen is ook heel fijn! En de diepvrieslevering is ook super! Tot in de keuken en altijd even vriendelijk!

verassend

Detox 3 dagen was verassend goed. Heerlijke sapjes, soepen en thee Veel energieker en fris dit ga ik zeker vaker doen

Ik krijg maandelijks een gevarieerd pakket aan biologische sapjes en soepen bezorgd, altijd diepgevroren en volgens afspraak tot nu toe. Zo krijg ik op een makkelijke manier veel verschillende groenten en fruit binnen. Ik ben er b,ij mee!

Netjes op tijd bezorgd en heerlijke smoothies..

Ik vind het een aanrader voor iedereen zichzelf iets goeds gunt!

Het zijn heerlijke sapjes en soepjes. De kuur is heel gemakkelijk vol te houden. Ik voelde me tijdens de kuur al fit. Echt een boost voor je lijf!

Aanrader!

Bij twijfel zeker proberen, dat kan ik je aanraden. Ik ben fan vd soepen!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel