Snelle levering top

Super snelle levering top

Goede service, aardige mensen en een snelle levering

Dit bedrijf kwam ik tegen bij het zoeken naar een verpakking van 5 liter shell motorolie. Aangezien lk de volgende week daar vlakbij op vakantie ging kon ik het mooi even ophalen.

Snel besteld, en snel geleverd! Prima!!

Snel besteld, en snel geleverd! Prima!!

Goede service!

Product was niet op voorraad, in overleg is dit netjes opgelost!

Super geholpen en meedenkende medewerkers

Goede prijs/product, verzending minder

Foodgrade vetpatronen besteld, goede prijs. Alleen waren de vetpatronen gaan lekken en open gegaan in de doos, eerst alle vetpatronen moeten ontveten en in andere doos gedaan. Ik begrijp dat met warm weer dit een risico is, maar wellicht is er wat te verbeteren.

Topservice

Ik heb hier mijn motorolie gekocht die goedkoper is dan bij de concurrenten. Ik kon online een vraag stellen via de chat en dat ging ook soepel. Motorolie kon dezelfde dag nog verzonden worden, want die was op voorraad. Volgende dag had ik mijn bestelling binnen. Top seller!

Duidelijke site en snel bezorgd

Duidelijke site en snel bezorgd

KON BETER

LANG OP MIJN BESTELLING MOETEN WACHTEN,OMDAT ER IETS NIET VOORRADIG WAS,STUURDEN GEEN BERICHTJE,WAAROM HET LANGER DUURDE.HEB ER ZELF ACHTERAAN GEBELD

Keurige communicatie toen product tijdelijk niet leverbaar was.

Mijn gewenste product was even niet leverbaar. Daar werd keurig melding van gemaakt met alle wenselijke opties: wachten, een alternatief of mijn geld terug. Keurig gemeld toen het weer leverbaar was en de volgende dag was het er.

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

POSITIEF

prima online winkel, doet wat het zegt, redelijk snelle levering

Prima winkel, doet wat het moet doen, bestelling de volgende dag klaargemaakt (ik kreeg bericht), en na 3 werkdagen geleverd via DPD. De vertraging zat dus duidelijk bij DPD en niet bij de winkel.

snel en correct

perfect

prima aanbieding

goed contact

Levering duurde wat langer omdat een product niet eop voorraadwas, Maar kreeg een bus rem reiniger er gratis bij en een briefje met excuus erop geschreven voor de lange levering tijd dus al met al goed.

goed verpakt, zou sneller kunnen

had slechts één liter olie voor Citroen C5! veersysteem nodig. Is bij Smeermiddelen voordeliger thuis bezorgd, dan dat ik het bij de garage haal. Op de 25e besteld, 29e ontvangen. Dat ervaar ik vaker, als het via UPS geleverd wordt. Voor mij overigens geen probleem. Reservefles voor in de auto, voor het geval er nog een keer een lekje ontstaat.

Perfecte levering

Veel bestel gemak, perfecte levering

Kan sneller

Goede olie voor mooie prijs

Deze olie is niet overal te koop maar Smeermiddelen.nl heeft het wel en voor een.mooie prijs v

Super tevreden

Ik ben heel tevreden over jullie service top!

Prima geregeld, goed traceerbaar.

Motorolie besteld. Bestelling is aangekomen zoals aangegeven en goed traceerbaar.

Produkt had levertijd issue Kreeg een betere product aangeboden

Alles correct verlopen

Vriendelijk , gewoon goed geregeld

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]