Prima site en supersnel geleverd

Prima site en supersnel geleverd

Snel correct product ontvangen

Snel correct product geleverd. Verpakking was prima en smeermiddelen.nl was de goedkoopste winkel.

Duurde lang voordat het pakket verstuurd os

Op 4 maart een bestelling gedaan bij winkel. Op 9 maart nog niets vernomen. Toen maar een bericht gestuurd zonder antwoord terug te hebben ontvangen. Echter kreeg ik wel de volgende dag dat het pakket op de post was gegaan via DPD en was het pakket goed te volgen via DPD. Maar tot op heden geen reactie morgen ontvangen van smeermiddelen winkel. Verder is hetgeen geleverd is is oké. Dus wat meer service zijn beter geweest zijn. Vandaar mijn 5 (matig)

Snelle levering, goede service

Alles naar wens

Zeer duidelijke website en snelle levering

Duidelijke omschrijving van de producten en snellere levering dan aangegeven op de website.

Snelle levering, goed product en juiste prijs

Snelle levering, goed product tegen een goede prijs.

Goede kwaliteit voor lage prijzen

Snel geleverd.

Goede en snelle service

Ik plaatste al eerder bestellingen bij deze firma en dat ging altijd goed. De laatste bestelling ging fout, er werd een verkeerd artikel geleverd. Op de email van mij volgde een excuus telefoontje en daarna een retourlabel per email. Doosje ingeleverd bij DPD en zonder kosten retour gestuurd. 2 dagen later kwam wel het juiste artikel. Afhandeling helemaal goed, dus 5 sterren.

Uitstekende persoonlijke service over welke oliën ik toe moet passen in mijn nieuwe snorfiets. Er zit veel verstand in deze firma!

Fantastisch!

Had wat vragen voor de olie op mijn voertuig. Uiteindelijk hebben ze mij laten kiezen welke olie het beste op mijn voertuig past en waarom! Ik bestel hier de volgende keer weer! Ook nog een dag eerder in huis dan verwacht...

Topservice en snelle levering

Topservice en snelle levering

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]