Vlotte leverig

Gewoon goed, zoals het hoort.

Gewoon goed, zoals het hoort.

eerste heel slecht nadien herpakt

geachte Eerste ervaring heel slecht na een week niet geleverd hebben ondanks dat ik duidelijke afspraken maakte hierover bij jullie dus jullie stuurden VEEL te laat men olie op en bovendien werken jullie dan met DHL die men olie verloren deed amateurs. Daarna stuurden jullie me de drie bussen olie tegelijk via Post NL zoals ik zelf aangaaf en die kon ik goed opvolgen volgen track and trace(wat DHL ook al niet kon) en de olie werd heel vlot en snel geleverd door Post Nl en de koerier is heel vriendelijk erbij dus tip tijdig versturen van bij jullie uit en alleen via Post Nl werken en niemand anders

Mooi product, maar communicatie kan beter

De bank op 15 februari besteld en het zou twee weken levertijd hebben. Uiteindelijk is de bank pas 6 april geleverd. Bij vragen hiernaar is er onduidelijk gecommuniceerd wanneer de bank nou zou komen.

Five star

Goeie prijs beste kwaliteit snel levering Top!

Eerlijke prijs en snelle levering.

Ik heb de prijzen bij verschillende leveranciers vergeleken. Op dat vlak ben ik blij dat ik bij jullie kan bestellen. Daarenboven een snelle levering. Dank U.

Alles op voorraad, scherp geprijsd en snel geleverd!

Alles op voorraad, scherp geprijsd en snel geleverd!

Gewoon snel geleverd en duidelijke communicatie

Professioneel

Van verschillende merken mijn producten kunnen kopen. Kunnen alles leveren en hoef ik niet elk product bij een andere leverancier te halen.

De plek voor al mijn Total Smeermiddelen

Heb voor onze spuiten hier de hydrauliek en en ook voor onze vrachtwagens de motorolie hier gekocht. Komen met tankwagen lossen en bulken in verschillende machines.

Gewoon goed.

Goedkoop en snel geleverd.

Prima levering voor een mooie prijs

Prima levering voor een mooie prijs

Vlotte en uitstekende service

Product na een korte chat met klantenservice zonder problemen kunnen bestellen

Spoedige levering van smeerolie.

Na het bestellen van olie werd het spoedig bezorgd.

Een emotionele achtbaan.

Goede olie voor een prachtige prijs. Besteld en op de mij gewenste dag bezorgd. Beter kan niet.

Snelle levering en gekregen wat ik heb besteld

Correct

Vlotte levering

Niet duur. Maar helaas werkt kortingsbon niet.

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Niet duur en redelijk snelle verzending. Maar als je de kortingscode wil gebruiken lukt dat helaas niet.

gewoon goed

snel en goedkoop!

Correcte levering en A producten

Uitstekende webshop en ook snel geleverd!

Kan weer even vooruit

Olie voor mijn tractor gekocht. ook meteen een goedkope doos remmenreiniger erbij besteld.

Fijne mensen

Producten zijn scherp, mensen die er werken denken met je mee en zijn niet uit op alleen maar willen verkopen

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]