Verassend snel en voordelig.

Bij toeval de site gevonden na wat rondzoeken. Staat nu op de shortlist.

alles ging goed

Heb mijn bestelling goed ontvangen. en gelijk gebruikt heel fijn. Dankuwel

Snelle service, goed produkt

Goed product en snel geleverd. Wel jammer dat jullie DPD gebruiken, want die zijn weinig betrouwbaar.

Super snel en correct geleverd.

Kan niets negatiefs bedenken. Via mail op de hoogte gehouden en spullen zijn snel geleverd. Top.

Geweldige kennis van olie

Enorm geholpen omdat ik een probleem had met mijn auto. Een Forté additief toegevoegd en het probleem was opgelost.

Ondanks de waarschuwing op de website werden de producten snel geleverd. De olie is van goede kwaliteit, het hele aanbod eigenlijk goede merken.

Redelijk

Jerrycan was lek, kan ook door vervoer komen. Alleen stonk het wel erg. Ze zouden beter kunnen verpakken. Verder in orde

Mooi assortiment, goede prijzen, trage levering.

Ik heb besteld en hoorde niks meer .... Ik heb toen gevraagd wanneer ik levering kon verwachten. Keurig antwoord gekregen maar lering duurde toch een week. Dat had ik sneller verwacht.

Helemaal tevreden en snel geleverd ondanks kerst/oud en nieuw

Vast contact persoon

2 x total en 1 Texaco vat afgenomen. Kijken goed Met je mee. Transmissie olie is bijna op dus dan kom ik weer terug.

Grandioos

Ik heb schoonmaakazijn voor mijn stoep besteld, echt topspul! Alle onkruid verdwijnt snel. Ook de groene aanslagverwijderaar werkt als een tierelier voor op mijn terrastegels.

Gewoon goed

Aparte prijsafspraak gemaakt met Bas. Had een grote hoeveelheid olie en equipement nodig voor ons bedrijf. Ze hebben veel meer equipement dan de site aangeeft. Misschien een tip om hiervan meer op jullie site te zetten.

Goede keuze en goede prijzen

geen

Moeilijk te zeggen want heb nog niets ontvangen dus ja, het duurt lang

duidelijke site, genoeg keuze, snel geleverd

Helaas geen track en trace ontvangen dus bezorger kwam als een verrassing. Verder alles ok.

Vervoersprobleem voortvarend opgelost

Het pakket was snel door smeermiddelen afgegeven bij DHL. Daar bleef het een paar dagen steken. Smeermiddelen heeft na mijn klacht direct DHL benaderd en mij bericht. Er zat daarna nog steeds geen schot in bij DHL waarna smeermiddelen bij DHL een onderzoek gestart heeft waardoor het pakket de volgende dag nog net op tijd arriveerde. Terzijde: op de chat wordt ook vrijwel direct gereageerd! Proficiat Smeermiddelen, complimenten!

Goede en snelle levering.

De oliën en vetten werden rap geleverd.

mooi bedrijf ruim aanbod

meerdere bestellingen geplaatst,fijne afhandeling

Prima, snell ee levering

Heel goed en snel.

Goede service, snelle levering

Snel antwoord gekregen op vragen en nog veel snellere levering.

Uitstekend geholpen

Veruit de beste prijs en uitstekende klantenservice.

Totale Totalshop

Eerlijke mensen met kennis van zaken!

Teleurgesteld in geleverde producten.

Een lege propaan gasfles besteld. Ik verwacht een nieuwe gasfles, blijkt het een 2e hands misschien wel een 6e hands te zijn. Als dit normaal is dan mogen ze dit wel melden in hun beschrijving.

Snel geleverd voor goede prijs. En de olie die ik bestelde, heeft een zeer recente productiedatum. Dus helemaal top!

Flexibel!

Denken mee over problemen, Ook valt er bij grote afnames iets met ze af te spreken. Bedankt Bas!

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]