Gewoon top

Snel en accuraat

Zie bovenstaande

tevreden met de hulp ensnelle levering

vriendelijk behulpzaam en snel

Snelle goede service

Contact ging prima ,overleg was goed levering snel en goed.

Zeer behulpzaam team

Onze geplaatste order van 2 x 1 liter motorolie was niet voorradig. Het team stuurde ons een mail met een aanbod voor 5 liter met een zeer aantrekkelijke prijs. Na akkoord van ons en onze bijbetaling was de motorolie de volgende dag in huis. Super geregeld !!!. Nogmaals onze hartelijke dank.

Geweldige service

Geweldige service, zowel bij de chat met vragen, als de levering. Super snel geleverd.

Heel goed!

Snel geleverd en goede prijs.

Helder en snel

Heldere website, goede prijzen, correcte verwerking van de bestellingen, zeer goede communicatie. Top !!

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs en snelle levering van mijn gekozen product. Top.

Hele goede prijzen en ruime keuze

Alles prima verlopen.

Geen problemen, alles soepel verlopen, ben tevreden.

Goed product en zeer snelle levering.

Zeer vlot en korrekte levering

prima verzorgd, snelle levering

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Zeer tevreden.

Ad-blue was snel geleverde ,0W-20 long life olie heeft wat langer geduurd maar ik begrijp dat op dit ogenblik de leveringen van alles en nog wat vertraging oplopen,conclusie; ik ben tevreden en al zeker over de prijs!

I was waiting almost 2 weeks for oil.

I was waiting almost 2 weeks for oil. I am disappointed.

Gewoon goed!

Snel, scherp en kwaliteit

Netjes en snel geleverd!

Makkelijk bestel op de website en binnen 24 uur geleverd!

Snelle levering, goed product

Binnen 2 dagen binnen!

Vandaag besteld morgen in huis, het is echt waar en daarom ben ik een zeer tevreden klant.

Prima bedrijf

Vlotte afhandeling en levering van bestelde producten.

Hele fijne webshop

Ik koop hier regelmatig olie voor mijn bedrijf en voor mijn auto. Ze bieden veel merken en soorten aan. Ze adviseren eerlijk en kwalitatief

vlot en snel

alles netjes op tijd en onbeschadigd toegekregen, van de olie zelf heb ik niet geproefd, 1 liter toegevoegd in mijn auto en die vindt ze blijkbaar lekker

Uitstekende service en producten!

Het personeel is bereid om je informatie te geven over de producten en hoe deze op juiste wijze te gebruiken. Zeer tevreden.

Klantvriendelijk

Vragen worden serieus behandeld

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]