Geweldige prijzen

De prijzen zijn enorm scherp. Daarmee neem ik een langere levertijd voor lief

Producten 2 weken na bestelling geleverd

Veels te lange levertijd

Snelle service en product was snel binnen.

produkt naar verwachting en op tijd

op tijd en naar verwachting

ruime, voordelige keuze en snelle levering

puik

geweldig

Super snelle levering

Zeer tevreden van deze webwinkel.

Levering volgens bestelling

Prettig contact met medewerker via chat om informatie waarna levering verliep volgens plan. Bezorger DPD laat steekje vallen door artikel niet neer te zetten zoals gevraagd maar bij buren af te leveren. Was even verwarrend dat als verzender niet Smeermiddelen.nl stond vermeld maar Mar Oil.

Snelle levering, alles goed.

Goed en betrouwbaar!

Ik vind het wel jammer dat jullie niet sneller leveren. Andere leveranciers doen het sneller! Maar prijs kwaliteit is goed.

Makkelijk en gelijk gevonden

Gemakkelijke site Gevonden wat ik zocht En snel gekrverd

Koelvloeistof snel en goed geleverd

Koelvloeistof 2 dagen na bestelling goed verpakt via DPD geleverd gekregen

Zeer goede service

Doe zo voort

Snelle levering en goede communicatie scherpe prijs

Goede communicatie, snelle levering, een aanrader. Volgende keer graag wat stickers e.d. bijvoegen.

Zeer snel geleverd.

Binnen een dag al in huis.

Gesmeerd

Makkelijk en overzichtelijke bestelmogelijkheden

ze komen de afspraken na

Speciaal olie besteld was moeilijk leverbaar. Maar geleverd met een extraatje voor het langer wachten (grote bus remreiniger)

Vlotte levering en precies in het aangegeven tijdblok

Snel

Snel antwoord op mijn vraag en snel verzonden. Bedankt!

Niet duur en goede service

Prima zaak kom er zeker weer

SUPER

Ik bestelde een olie en ook een schenktuit, via dpd kon ik mijn zending volgen. heel fijn. Overzichtelijk.

De goedkoopste olie en de beste olie. Ik kreeg een passend advies en heb ook nog een goedkope remmenreiniger erbij besteld. Helemaal top.

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]