alles was tip top in orde

goede service, goede kwaliteit van producten, vriendelijk

Een zeer leuke en uitgebreide cursus gehad.

Super snel geleverd!

Zeer tevreden, ik heb reeds twee bestelling geplaatst en na 2 dagen ontvangen in België. Ik ben super tevreden, bedankt!

Geweldige workshop

Ik heb een geweldige OFYR workshop gehad. De gerechten zelf bereiden. Heerlijke drankjes. Goede uitleg en goede sfeer.

Goede service vriendelijke mensen

Vakkundige mensen erg vriendelijk en n mooie winkel met veel mooie spullen.

Fantastisch uniek bedrijf in buitengebeuren, vriendelijk en persoonlijk advies. Je voelt je welkom!

Op zoek naar een inrichting voor buiten in de tuinkamer met overkapping, kwam ik bij het buiten atelier terecht. Het voelde meteen vertrouwd. Vriendelijk ontvangen, alle tijd voor duidelijke, eerlijke uitleg en meedenkend om mijn persoonlijke wensen realiseerbaar te maken. Dat is gelukt! Ik voelde me bij buitenatelier altijd welkom! Advies, bestelling en levering verliepen zoals afgesproken! Buitenatelier is uniek is wat ze aanbieden en brengen dat unieke gevoel ook over aan de klant. Fantastisch, uniek, bedrijf, net een tikje anders dan standaard om mijn persoonlijke droom werkelijkheid te maken!

Top prijzen en goede snelle service

Top prijzen en goede snelle service

Snel antwoord op mail en super service

Bestelling had een breuk. Binnen 3 uur via de mail opgelost en stond er nieuwe op verzending klaar.

Vakkundig en gepassioneerd

Via het buiten atelier zijn we dankzij Joost zijn vakkundig advies, nu de trotse eigenaar van een Fraaii buitenkeuken en een large big green egg. Binnen een week helemaal gemonteerd thuis op de juiste plek afgeleverd. We kijken uit naar de kook workshop waar Joost ons de fijne kneepjes van het vak, gaat leren. Een juweel in onze tuin voor heerlijke geniet momenten.

Ik wilde graag een tuinset die op korte termijn geleverd kon worden. Via de chat kreeg ik een duidelijk bericht dat deze op voorraad was en nog voor het weekend geleverd zou kunnen worden. Met meerdere mails ben ik op de hoogte gehouden van de voorgang. Enige onduidelijke was of ik een bezorgafspraak zou kunnen maken of dat het het pakketbezorger zou komen. Dat laatste was het geval, maar ik was gelukkig thuis (dat is anders wel onhandig met dat soort grote pakketten). Snel geleverd. Er ontbrak een draaidopje voor onder een van de poten van de tafel: werd snel nagestuurd met de post. Blij met de tuinset!

Prachtige tuinwinkel!

Ik had een vraag terwijl ik iets wilde bestellen in de webwinkel en die werd zeer snel beantwoord. Dus ondanks de webwinkel toch persoonlijk contact. Verder uiteraard een prachtige tuinwinkel!

Snelle en prettige service

Ik raad Het buiten Atelier aan, een fijne online winkel, veel aanbod en een super service. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Behulpzaam en goed advies

Mijn keuze was gevallen op Ofyr samen met Joost uitgezocht wat het beste in onze tuin past. Alles netjes geleverd en geplaatst.

Positieve eerste ervaring

Voor de eerste keer (gebruik van de Basterd) telefonisch contact opgenomen Joost (Buitenatelier). Daar werden al mijn vragen op de juiste wijze beantwoord, en begon ik zelfverzekerder met de Basterd. Het positieve is dat de medewerkers van het Buitenatelier een maximale ondersteuning willen geven voor een zo optimaal gebruik van de Basterd.

Klantvriendelijk en zeer servicegericht

Ik ben nu een paar jaar klant bij Het Buitenatelier. Ze staan steeds voor je klaar, denken mee en zijn erg servicegericht. Het is een informeel bedrijf (wat ik erg fijn vind!) maar wel professioneel en een hoge productkennis. Heb je tips, inspiratie of vragen, ga dan gerust naar Het Buitenatelier.

Uitstekende prijs kwaliteit!

Snelle levering van een schitterend Veark mes voor een uitstekende prijs.

Goede informatie en correcte levering, top

Slecht

Verschillende Pizza Porta’s ontvangen maar GEEN één was er goed!!

Via chat zeer helder en belofte nagekomen

Dat is waar het om draait.

Perfect!

De koerier had mijn pakket beschadigd en niet bij mij geleverd maar direct retour leverancier gedaan. Meteen een email van Het Buitenatelier naar mij om deze retour te checken. Daags daarna 's ochtends meteen een telefoontje met uitleg en overleg. En de dag daarna heb ik het perfect verpakte pakket ontvangen. Hulde!!!

Een aanrader

Het is fantastisch het buiten atelier te leren kennen. Ik spreek enkel over online ervaring omdat ik nog niet ter plaatse ben geweest maar ik moet zeggen chapeau, vlotte en verzorgde afhandeling van bestellingen. En vriendelijke communicatie. Doe zo verder zou ik zeggen.

Uitstekend en aanrader!

zeer vriendelijk behulpzaam contact Snelle correcte levering

Breed aanbod, op maat en goed geprijsd

Eenvoudig een simpele lijst bestellen tegen een goede prijs. Levering aan huis ook goed geregeld en zonder problemen!

Uitstekende service, mooi product!!

Fijne communicatie, snelle verzending volgens afspraak van een mooi product!

Behulpzaam en zeer deskundig

Ik ben uiterst tevreden over Het Buitenatelier. Kundige mensen, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de aftersales is erg fijn om te ervaren.

Kuikenvlaas 2 B

5763PZ Milheeze